Mistä tuli tuo Islanti?Alkuperäinen kirjoittaja minnie:grönlanti 8
islanti 7
apuja näihin ku ei löydy millään?
Kumpi kasi puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja minnie:grönlanti 8
islanti 7
oikealle meneväAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Kumpi kasi puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja minnie:grönlanti 8
islanti 7
Kaupunki grönlannissaAlkuperäinen kirjoittaja minnie:oikealle meneväAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Kumpi kasi puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja minnie:grönlanti 8
islanti 7
wikistä löytyi apuja, mm. saari joka siellä sijaitseeAlkuperäinen kirjoittaja ..:auttakaa niin pääsis eteenpäin :/Alkuperäinen kirjoittaja ..:mitä lähtee pohjoisesta jäämerestä?
ääh, kysyin itse väärin.. tuo sana mulla siis on mut siitä ne ysit puuttuu..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voisiko joku auttaa tuon vaasa-suku -> 6+2+6 en saa tuota auki?
Sanomalehti 9 toinen tais olla hesari ennen
laita vikiin toi vaasa-suku niin sieltä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:voisiko joku auttaa tuon vaasa-suku -> 6+2+6 en saa tuota auki?
Sanomalehti 9 toinen tais olla hesari ennen
ja heti keksinAlkuperäinen kirjoittaja umayya:mulle ei aukene tuo kalmarin unioni .......... (10) . (1)
mikä se on?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ja heti keksinAlkuperäinen kirjoittaja umayya:mulle ei aukene tuo kalmarin unioni .......... (10) . (1)
kerrotko mullekin?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ja heti keksinAlkuperäinen kirjoittaja umayya:mulle ei aukene tuo kalmarin unioni .......... (10) . (1)
keksinkiAlkuperäinen kirjoittaja :):kerrotko mullekin?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ja heti keksinAlkuperäinen kirjoittaja umayya:mulle ei aukene tuo kalmarin unioni .......... (10) . (1)
kuningatar, mut kun ei ollut tekstissä sitä numeroa siel perässä niin en tajunnutAlkuperäinen kirjoittaja ..:mikä se on?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ja heti keksinAlkuperäinen kirjoittaja umayya:mulle ei aukene tuo kalmarin unioni .......... (10) . (1)
nainen. naisen nimi ja IAlkuperäinen kirjoittaja ..:mikä se on?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ja heti keksinAlkuperäinen kirjoittaja umayya:mulle ei aukene tuo kalmarin unioni .......... (10) . (1)
sanotko ton 11 suoraan?Alkuperäinen kirjoittaja ronsku:(11) missä Viivi&Wagner on ensin ilmestynyt
(15) sarjakuvan "tyyli"
13+12 kun löydät ton 15, löydät wikistä sen alta luettelon erinimisistä sellaisista
=)