Mistäkohtaa haluat mennä? Anna mulle jotain vaihtarina, vaikka Kustaa Vaasa -ruutuunAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Äläs hulda karkaa ennen kuin olet mut tonne yhteen ruutuun auttanu!! :attn:
Onks siulla se lehti, missä se sarjakuva on esiintynyt?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Äläs hulda karkaa ennen kuin olet mut tonne yhteen ruutuun auttanu!! :attn:
Vai vaihtareita... Kaikesta käydään kauppaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Mistäkohtaa haluat mennä? Anna mulle jotain vaihtarinaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Äläs hulda karkaa ennen kuin olet mut tonne yhteen ruutuun auttanu!! :attn:
Siis miä en tykkää tästä uudesta ideasta, et pitää vaihtareita saadaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Vai vaihtareita... Kaikesta käydään kauppaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Mistäkohtaa haluat mennä? Anna mulle jotain vaihtarinaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Äläs hulda karkaa ennen kuin olet mut tonne yhteen ruutuun auttanu!! :attn:
Mä menen ihan mistä kohtaa vaan opastat. Nilviäisissä oon päässy siihen puhelimeen asti. Viivi ja Wagner onkin jo paljon tyhjempi, hesari löytyy
oman ruudukkoni jo tonne laitoin eli mitä tarvit?
Katos wikistä, mikä on hesarin alkuperäinen nimiAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Vai vaihtareita... Kaikesta käydään kauppaa.
Mä menen ihan mistä kohtaa vaan opastat. Nilviäisissä oon päässy siihen puhelimeen asti. Viivi ja Wagner onkin jo paljon tyhjempi, hesari löytyy
Mä menin viivi ja wagner-ruudun kautta. Saksalainen ooppera yhdistää.Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Miten sinne sadut-ruutuun pääsee?
viivi ja wagner ruudusta ylöspäin miä menin..Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Miten sinne sadut-ruutuun pääsee?
Hesarista-> tamperelainen sanomalehti-> molemmat iltapäivälehdet -> tsädäm, olet uudessa ruudussaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Vai vaihtareita... Kaikesta käydään kauppaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Mistäkohtaa haluat mennä? Anna mulle jotain vaihtarinaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Äläs hulda karkaa ennen kuin olet mut tonne yhteen ruutuun auttanu!! :attn:
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Katos wikistä, mikä on hesarin alkuperäinen nimi
öö.. mihin suuntaan se lähtee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä ihme on se turusta lähtevä 17?
Jelppiä??Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ja vielä sinne oikeeseen yläreunaan kun sais reitin..
pääseekö korttipakasta eteenpäin (pataässä-ruutu)
Vai miten sieltä saduista (hassi tai silvo) etenisi?
turusta suoraan alas menevä viivaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:öö.. mihin suuntaan se lähtee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä ihme on se turusta lähtevä 17?
Union OLI sellainen ketju.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Kustaa Vaasaan unionista 11? Tanskasta 8+5?
Turussa on tietynlainen koulutuspaikka, joten kaupunkiakin voi nimittää sen perusteella joksikin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:turusta suoraan alas menevä viivaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:öö.. mihin suuntaan se lähtee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä ihme on se turusta lähtevä 17?
Korttipakasta varmaan tunnetuin korttipeli, siitä tulee pari sen muunnosta. Yhdistävä sana on, kun pelejä pelataan panoksilla, niin ne ovat...Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Jelppiä??Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ja vielä sinne oikeeseen yläreunaan kun sais reitin..
Ihan varmasti olin sitä tunnetuinta peliä ennenkin kokeillu!! Nyt kävi :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Korttipakasta varmaan tunnetuin korttipeli, siitä tulee pari sen muunnosta. Yhdistävä sana on, kun pelejä pelataan panoksilla, niin ne ovat...Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Jelppiä??Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ja vielä sinne oikeeseen yläreunaan kun sais reitin..
Tosi hyvät selitykset
mikä turku on? ja yhdistä siihen se toinen sanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä ihme on se turusta lähtevä 17?
kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Turussa on tietynlainen koulutuspaikka, joten kaupunkiakin voi nimittää sen perusteella joksikin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:turusta suoraan alas menevä viivaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:öö.. mihin suuntaan se lähtee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä ihme on se turusta lähtevä 17?
Onpas vaikea selittää.. Siellä koulussa on esim, humanistinen tiedekunta