Siis mikä puhelin?Alkuperäinen kirjoittaja ..:niin se puhelin?
Nilviäisissä olevako?
Siis mikä puhelin?Alkuperäinen kirjoittaja ..:niin se puhelin?
nilviäisistä- yksi nilviäinen- nilviäispuhelinAlkuperäinen kirjoittaja ..:niin se puhelin?
hauskaahan tän pitäis ollakkinAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä oon niiiiin hauska näin puolenyön aikaan. Varsinkin, kun viime yönä tuli nukuttua 4 tuntia.
Antakaa anteeksi mun kaikki mukahauskat vastaukset ja ihmeelliset selitykset. Mä menen kyllä kohta nukkumaan. :xmas:
niiden sisällä kasvaa helmiä..Alkuperäinen kirjoittaja ..:mikä nilviäinen se on?
No lopultakin leikkas.... se on puhelimen osa tietystiAlkuperäinen kirjoittaja ..:niin se puhelin?
Uppopaistettua syötävää.Alkuperäinen kirjoittaja minnie:olisko jollain se ranskasta lähtevä 12+7?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Uppopaistettua syötävää.Alkuperäinen kirjoittaja minnie:olisko jollain se ranskasta lähtevä 12+7?
kiitoksia. Nyt pääs taas muutamalla sanalla eteenpäinAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Uppopaistettua syötävää.Alkuperäinen kirjoittaja minnie:olisko jollain se ranskasta lähtevä 12+7?
Mikähän vois olla 'ranskalaista' ruokaa, joka keitetään rasvassa?Alkuperäinen kirjoittaja ..:voitko sannoo suoraan?
tuo 15 on se paikka tai siis valtio, missä se paavi istuu..Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Mikä tulee Iranista, kristinuskosta ja paavista? ei tajua..
Tajusin jo Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Vatikaani? Nyt lyö kyllä niin tyhjää, muuta en keksi enää