RELAATIO 62

tsirp harmaana
kiitos vinkkaajille kaksi sanaa jäi viel

bruce campell

se au jatko joka yhd kreikk my vaikka menin sarjan kautta hahmoon en kyllä tajuu mitä haetaan ei oo agronautti eikä mikään jumalista ei odysseija yms mikäihme
FILOSOFIA RUUTU
la pe jatko listasta ei käy mikään

RAUTAKANKEE JOS JOKU IHANA IHMINEN
 
Geo
kiitos vinkkaajille kaksi sanaa jäi viel

bruce campell

se au jatko joka yhd kreikk my vaikka menin sarjan kautta hahmoon en kyllä tajuu mitä haetaan ei oo agronautti eikä mikään jumalista ei odysseija yms mikäihme - Ei tarvitse edes sitä wikisivua lukea, otsikko riittää ;)
FILOSOFIA RUUTU
la pe jatko listasta ei käy mikään - Löytyy kyllä wikin lape-luettelosta. Steve Bakerin suunnittelema fantsupeli

RAUTAKANKEE JOS JOKU IHANA IHMINEN
 
nicitus
Minullekin jäi muutam, joita en saa itse mitenkään haettua.

Nintendo
Ne.. din välistä 10+2+4+4
Ja.. Ko.. välistä 6
Pel.. 18 vastasanatkin on seuraavassa ruudussa, mutta ei aukea

Disney
Pap.. 2+4 luin aiemman vinkin mutta en löytänyt sieltä mitään tuohon sopivaa
 
Minullekin jäi muutam, joita en saa itse mitenkään haettua.

Nintendo
Ne.. din välistä 10+2+4+4 peli (oli minusta wikin listaukses)
Ja.. Ko.. välistä 6 mitäs ne molemmat on, yleissana
Pel.. 18 vastasanatkin on seuraavassa ruudussa, mutta ei aukea
sillä hert... oli semmonen armeija, tähän tulee moniko
Disney
Pap.. 2+4 luin aiemman vinkin mutta en löytänyt sieltä mitään tuohon sopivaa enkkuwikistä toi kyseinen pap.. sieltä löytyy
:)
 
Pelaaja taas harmana
Kun sain edellisen valmiiksi niin aloitin tätä, ja taas ollaan kai sen verran myöhässä että vinkkaajat ovat jo saaneet tehtyä :)

Onhan tämä toistaiseksi sujunut, mutta
BRUCE CAMPBELL
ruudusta se oikealle 5 ei ole löytynyt

Useimmat muut ruudut ovat vielä pahasti kesken, niin niistä en kysy vielä mitään.
 
Pelaaja taas kerran
Ihan totta, en keksi mitään noihin 15-kirjaimisiin sanoihin enkä siihen 5-kirjaimisiin. Olen hakenut vaikka mitä Disney-sivustoja, ja mikään ei noihin mene...

Tähänkö tämä nyt sitten sortuu...
No, ei sorru, Yläkautta pääsin kiinni noihin keskussanasta ylöspäin meneviin sanoihin. Se alas menevä 15 on edelleen hakusassa, mutta kai se siitä.

Niin että eipä mitään taas tässä vailheessa :) Yleensä kun täällä kysyy, niin vaikka ei vastausta saisikaan, keksii sitten itse.
 
Pelaaja taas kyselee
disney-animaatio
Joo, kiitti, ehdin jo saada sen toista kautta. Tuota sanaahan olisi pitänyt kokeilla, koska se on melkein joka kolmannessa relaatiossa.

Puuttuuhan tästä vielä, mutta huomenissa jatketaan.

Huomista varten kyselisin:

NINTENDO
pääsanasta alaspäin 5 ja 11

SARJAKUVA
pääsanasta ylös oikealle 5
ja oikealle 2+6 ja 6

KIRJASTO
pääsanasta alas 14
 
Pelaaja taas täällä
Kyselen nyt vielä, jos joku ennättäisi avittaa.

ELi melkein valmiina ovat

SARJAKUVA
pääsanasta yläoikealle 5
BAt.. ja DC... lähtevä 7+7 ja siitä 7 joka yhdistyy To..So..

DISNEY
Pap... 2+4
Hert... ja Sot... yhdistävä rajasana 18

Ja enemmän puuttuu ruudusta NINTENDO
josta pelkästään pääsanasta lähteviä puuttuu 5 ja 11 josta 4 joka yhdistyy SU.. MA.. Wo..
Pi... ja Fa... 5
Vih... 6
Yos... 10

ja muutakin puuttuu, mutta katselen niitä vielä tarkemmin ensin.
 
Pelaaja taas edelleen
Okei, unohtakaa nuo aikaisemmat. Eli lopulliset jumini ovat:ja DC

SARJAKUVA

Bat... ja DC Co... yhdistävä 7+7 ja siitä 7 joka yhdistyy To.. So...

NINTENDO
Jap... ja Si... yhdistävä 7

Noita en ole ainakaan tällä hakemisella löytänyt, joten jos noihin saisi apua niin saisi tämänkin sitten loppuun.
 
Pelaaja taas tässä
Okei, unohtakaa nuo aikaisemmat. Eli lopulliset jumini ovat:ja DC

SARJAKUVA

Bat... ja DC Co... yhdistävä 7+7 ja siitä 7 joka yhdistyy To.. So...

NINTENDO
Jap... ja Si... yhdistävä 7

Noita en ole ainakaan tällä hakemisella löytänyt, joten jos noihin saisi apua niin saisi tämänkin sitten loppuun.
JA tuo Nintendo-ruutukin välähti meleen, eli nuo Sarjakuva-ruudun jutut enää...
 
Pelaaja taas viimein
JA tuo Nintendo-ruutukin välähti meleen, eli nuo Sarjakuva-ruudun jutut enää...
Eipä ole täällä vinkkaajia näkynyt, mutta eipä enää tarvitsekaan. Koko päivän tuota hain. Ja nyt sen sitten usean tunnin jälkeen keksin. Relaatio on siis valmis.

Kiitos tekijälle, hyvä oli ja mietittävää riitti. Lisää vain. Kiitos myös innokkaille vinkkaajille.;)
 
vierailija
Vieläkö täältä löytyisi joku avulias sielu vinkkaamaan tolloa... Relaatio muuten valmis, mutta tuo turkasen MUSIKAALI-ruudun alalaidan 13-9-8 ei vain aukene. Jelppinkiäääää!!!
 
vierailija
Mulla ei ole muuta vastasanaa kuin tuo ylläoleva ky... , mihinkään muuhun suuntaan tuosta 13-9-8 ei lähde yhdysviivoja. Ja siis vain se puuttuu koko relaatiosta. Tökkiiköhän mulla joku tekninen juttu vai mitä ihmettä...
 

Yhteistyössä