Relaatio 607

vierailija
Kiitos laatijalle. Ratkesihan se. Taas on tilastoissa jotain outoa, koska kaikki sanat olisi saanut vain 1 mutta en kuitenkaan ollut ensimmöinen enkä nopein. Ja peli ilmoitti kaikki sanat ratkotuiksi jo siinä vaiheessa kun vielä yksi oli ratkomatta - tosin antoi senkin kyllä sitten ratkaista
 
Kiitos laatijalle. Ratkesihan se. Taas on tilastoissa jotain outoa, koska kaikki sanat olisi saanut vain 1 mutta en kuitenkaan ollut ensimmöinen enkä nopein. Ja peli ilmoitti kaikki sanat ratkotuiksi jo siinä vaiheessa kun vielä yksi oli ratkomatta - tosin antoi senkin kyllä sitten ratkaista
On taas lievästi jotain outoa alustassa ja outoa on se myös, että antaa julkaista rellun bugin hyökkäyksestä huolimatta. Ehkä se yksi "ratkaisematon sana" on just tuo pääsana. En tiedä, kiva kun kuitenkin jaksatte ratkoa :)
 
vierailija
Kiitokset Steppikselle kivan erilaisesta relaatiosta, ei haitannut vaikka palkit olivat auki. Päinvastoin, vaikka ei varmaan ollut tarkoituksellista? Olet mun lempparilaatija kun tykkään ettei kaikkia sanaketjuja tarvitse penkoa wikistä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Steppis
Tamhar
1 sanaa vaille valmis
eli rusk- lehm - kant -puu välinen 5 ???

ei kelpaa oikein mikään järkevä tuohon kohtaan.
Puuttuva sanasi aukeaa = Kaikki nuo on löydettävissä

Mä en saa melkein millään mitään muita! Jos auttaisit alkuun OR - JAF 7 +5? (aloitussanan alla oik) Siitä pääsisi varmasti taas eteenpäin. Esim Siitä tunnetusta kirjailijasta seuraava lyhyen (4 kirjainta) sanan jälkeinen pitkä 8 kirjainta olis kanssa hyvä vinkki.
 
Puuttuva sanasi aukeaa = Kaikki nuo on löydettävissä

Mä en saa melkein millään mitään muita! Jos auttaisit alkuun OR - JAF 7 +5? (aloitussanan alla oik) Siitä pääsisi varmasti taas eteenpäin. Esim Siitä tunnetusta kirjailijasta seuraava lyhyen (4 kirjainta) sanan jälkeinen pitkä 8 kirjainta olis kanssa hyvä vinkki.
Eka: Mallasjuomat, toka kysymystä en oikein ymmärtänyt....
 
Tamhar
Outo tämä alusta, joten vastasin pyyntöön, johon olikin jo vastattu. En tarvitsekaan enää apuja kysymyksiini, joita tossa esitin.

Mutta nyt näyttää, että 100% on ratkaistu, vaikka YKSI sanapari puuttuu?! 4 + 5 tuolla vasen yläkulma Le - Ka - Lä vihjeisiin. Siis onko tässä joku bugi yms?
 

Yhteistyössä