Sellainen on myös yleensä kirkon katolla.Juhlan tiedän mutta sitä en tiedä mitä silloin ostetaan.
Sellainen on myös yleensä kirkon katolla.Juhlan tiedän mutta sitä en tiedä mitä silloin ostetaan.
Asiasta mitään tietämättä heitin tuohon jotain, ja meni vahingossa heti oikein. Joskus sattuu kohdalleen. ILmeisesti antamanne vinkit olivat niin hyviä, että asiasta mitään tietämättä meni oikein. Kiitos!Juhlan tiedän mutta sitä en tiedä mitä silloin ostetaan.
Joo, tuon alun tiesin, mutta se loppu tuli ihan hatusta vetämälläSellainen on myös yleensä kirkon katolla.
Nuo oli mulla avuksi.Olen kyllä kysellyt enemmän kuin varmaan jaksatte sietää, mutta heitän tähän loput puutteet (muutama sana noista vielä avautunee)
KUULA
Sot,,, 13
Kah... 12
KUKKA
Ome... p...15, yhdistä vastasanat ja loppuun p..
TANSSI
TEr... Veit... välinen 4 veit.. päässä
Kah... 10 kovaa metallia
MÖKKI
Häät 11 35 vuotta naimisissa
Iso ja Lap... välinen 5 vastakohta
KREIKKALAINEN MYTOLOGIA
Lahj... 11 yleissana, alkuun lahj..
Ant... Kre... ja Rau... välinen 8+5
TALO
Lau... molemmat 10 toisen alla on pyörät ja toinen yleissana mitä se lau.. on
III
Kol... 10 yhdistyys WD, ja sitten tuosta sanasta 12 ja yhdistyy Por...
MUNKKINIEMI
Koru 9 vasemmalle liittyy ripillepääsyyn
Kau... 11 yleinen rippilahja
Mun... 6+6 selviää yllä johdetusta kotimaisesta elokuvasta
Meri 9 lintu
HARJA
Läh... 6 viereisestä ruudusta tulevassa kaupungissa ja 10
Tal..sa... 5+6 vastasanan merkkiset
Suunt... 3+6 sennimisen lehden päätoimittaja
Eli lähellä ollaan jos nuo jostain löytää
Näitä en tiedä mitä on, eikä ole nyt auki siinä tilassa, että kaikki sanat näkyisi.Minulta tällä hetkellä puuttuu seuraavat, joku on ilmeisesti saanut niistä jotain ratkottua, kun olen vasta toisena.
KUULA
sot.. 13 Vaatii vastasanan, tai voi löytyä ilman sitäkin, mutta on luultavasti hankalaa.
kah.. 12 Jos sulla on se vastasana, niin on kaikki tarpeellinen
KREIKKA
rau.. 8+5
III
por.. 12 ja jatko 10
HARJA
kot.. 10
Ongelmana tuossa kuularuudussa, kun molemmat tarvitsisivat sen vastasanan, jota ei ole Saisiko siihen jotain vinkkiä, että avautuisi?Näitä en tiedä mitä on, eikä ole nyt auki siinä tilassa, että kaikki sanat näkyisi.
Tarkoitatko siis sitä ka... 12 joka yhdistyy pääsanaan 6 kautta?Ongelmana tuossa kuularuudussa, kun molemmat tarvitsisivat sen vastasanan, jota ei ole Saisiko siihen jotain vinkkiä, että avautuisi?
Mulla ei tossa ruudussa ole mitää pääsanaan yhdistyvää kuutta. Kyseessä siis KUULA ruudusta keskussanasta oikealle alas menevästä ka..ku.. lähtevä kah.. josta jatkuu 12 pituinen sana ylöspäin. Toinen hukassa oleva on aloitussanasta ma.. ku.. kautta tuleva sot.., josta lähtee 13 alaspäin.Tarkoitatko siis sitä ka... 12 joka yhdistyy pääsanaan 6 kautta?
Toisen vastasanan saat helposti jos on sitä seuraava 10
Aattelin sitä toista. Tuo alaspäin on vaikeampi. Mutta näin vaikeampana vihjeenä tuo sot... toisin sekä sitten sana, joka vois liittyä vaikka siihen ka.....Mulla ei tossa ruudussa ole mitää pääsanaan yhdistyvää kuutta. Kyseessä siis KUULA ruudusta keskussanasta oikealle alas menevästä ka..ku.. lähtevä kah.. josta jatkuu 12 pituinen sana ylöspäin. Toinen hukassa oleva on aloitussanasta ma.. ku.. kautta tuleva sot.., josta lähtee 13 alaspäin.
No kakkosena minäkin ja samat 6 sanaa puuttuu. Olen huomannut saman ilmiön noissa sanojen huolimisessa. Monta kertaa on pitänyt yrittää. Aika harmillistaKiitos niistä Tanssi-ruudun vihjeistä kuitenkin. Olin sitä 4-kirjaimista sanaa sinne hakannut jo muutaman kerran, eikä ollut mennyt. Nyt sitten yhtäkkiä meni, ja avasi ruudun loputkin.
Jostain syystä tässä relaatiossa on ollut monta sellaista sanaa, joita on saanut yrittää monta kertaa ennen kuin ovat menneet-
Ihan en ole muiden tasolla, sijoitus on 2.
En tiiä mistä johtuu. Mulla on ollu monessa relaatiossa tuo sama, että ei ole kelvannut. Sitten toisella tai kolmannella yrittämällä on.No kakkosena minäkin ja samat 6 sanaa puuttuu. Olen huomannut saman ilmiön noissa sanojen huolimisessa. Monta kertaa on pitänyt yrittää. Aika harmillista
Joo, ei ole tekijän vika tietenkään. Palvelin ilmeisesti on sen verran hidas, ettei jokainen merkki aina mene perille.En tiiä mistä johtuu. Mulla on ollu monessa relaatiossa tuo sama, että ei ole kelvannut. Sitten toisella tai kolmannella yrittämällä on.
Joo, on tarvetta. Kiitos, kun vaivaudut vastailemaan. nuo aiemmat vinkkisi eivät oikein auenneet. Wikikään ei auta. Jelppiä?Ja voin antaa vihjeitä puuttuviin, jos on tarvetta. Tarkoituksena oli tehdä sellainen melko helppo relaatio, ja tämä nyt ei tainnut ihan sellainen olla...
Jos puuttuva on se 10, joka lähtee sanasta k...., niin se 4+6 siinä ylempänä on hyvin oleellinen. Mitä on kolme Ja ketkä joskus joutuvat varjelemaan tätä.Tuon III ruudun po.. lähtevän sain ratkottua, mutta jatko ei vielä auennut. Minulle ainakin tuo annettu vinkki oli aika hämmentävä, joten lisävinkkinä, että rahan liittyvä on tuo 12. Jos tosiaan joku tuon 10 jatkon siitä keksii, niin saa antaa lisävinkkiä
Jos tämä kot 5 lähtevä, niin löytyy myös Wikistä.puuttuvat:
Kuula:
sot.. 13
kah 12
Näitä en osaa oikein muuten vinkata, sanomatta liian suoraan kuin että se kau.... mikä oli vaikea, niin ajattele niitä materiaaleja.
Kreikkalainen mytologia:
ant.. kre.. 8 5 Tämän jostain wikistä itse kaivoin...
III:
kol.. 10
Harja:
kot.. 10