siksi laitoinki että jos tekijä on linjoilla niin pystyy korjataVirheet pitäisi olla nyt korjattu, kiitos kun laitoitte ne tänne
JOo, olen tuon tajunnut ja sitäkin on tehty, mutta sitten kun ei ole onnistunut, niin on pakko koettaa löytää sanoja toisella tavalla eli googlaamalla ja wikittämällä. Suunnilleen puolet ruutujen alkusanoista olen mielleyhtymillä löytänyt, mutta se toinen puoli en sitten näytä onnistuvan. Ja kun tulee epätoivoiseksi, niin sitten ei onnistukaan.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30853190:älä googlaa ja wikitä vaan anna mielleyhtymien virrata
NO joo, kiitos vinkistä joka ei auta lainkaan, kun ei kumpaakaan vastasanaa ole No, katsellaan, ehkä ne jossain vaiheessa avautuvat.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30853456:se pitkä tarvikin googlea kyllä ja löytyy niillä kahdella vastasanalla helpoiten (joista toisella tarkoitan sitä kam.. sanaa)
tuossa noi mitä pystyin vinkata, mul ei tosiaan oo ees mitään MK:ta tuol vieläAlkuperäinen kirjoittaja Mielleyhtymätön;30853696:Pelaaja, ymmärrän hyvin. Ei suju minullakaan. Kun saisi edes yhden ruudun valmiiksi, niin tuntuisi paremmalta.
JOs joku auttaisi tuossa Tupakka-ruudussa? Minulta puuttuu siitä
Keskisanasta 12 yhdistyy Ty...
Keskisanasta 12 yhdistyy MK ei oo koko MK:ta vielä mulla
Keskisanasta 11 yhdistyy TJ sairaus
eli vastasanatkin on, mutta noita sanoja en keksi vaikka mitä yritän.
Lisäksi puuttuu se Ty ja Pi.. M.. yhdistävä 5+6 tähän tarvit sen toisen ruudun sanas ja oikeasta reunasta Sa... 5 toinen nimitys
Ja muista ruuduista puuttuu vaikka hurumykke.
Se minulla on, suomalainen elokuvaohjaaja.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30853861:tuossa noi mitä pystyin vinkata, mul ei tosiaan oo ees mitään MK:ta tuol vielä