Relaatio 51

  • Viestiketjun aloittaja "ruu"
  • Ensimmäinen viesti
"ruu"
Taas uusi rellu. Kerrakin minä ehdin mukaan... yleensä huomaan vasta viikon kuluttua kun kaikki ovat tehneet ja kukaan ei enää halua/jaksa auttaa.

Alkuruudusta muuten puuttuu sininen sana (outoa). on näköjään rellun nimi eli Berliini
 
"mie vaan"
jes kerrankin oon ekana :)

7 5 9 6 5
7 11 ok 11 12
15 5 ok ok 10
11 9 8 11 7
6 7 6 6 12



Pelin läpäisy:
224 / 800 (28.0%)

Vihjeet: 1 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
1 / 19
 
"ruu"
berliini on lempikaupunkini ja olen käynyt jokaisessa Berliini sanasta lähtevässä paikassa, vinkkejä: voi osataa tavaraa sunnuntaisin, muistomerkki laatikoista ja suurn kauppakatu
 
rockmam
En kyllä tajua, kolmessa ruudussa ei näy pääsanaa, vaikka on sinisellä ???
alkuruutu = berliini ja kaksi muuta ruutua alalaidassa: nimet pitäisi olla PÄÄ ja ILONA
 
"ruu"
[QUOTE="tinde";30815396]onko teillä johto ruudussa:
pan.. 4+6
kah... 12 ja toinen 12[/QUOTE]

toinen on nousevan auringon maassa ja toinen on nykyaikaa (tai taitaa jo olla out)
 
VR
Eilen tuo sana Berliini minulla näkyi, muttä tänään se oli muuttunut tuollaiseksi arvattavaksi sanaksi, samanlaiseksi kuin vihreät sanat. Kun itsekin olen näitä tehnyt ja outoja on sattunut minunkin relaatiossani, niin tekijä näyttää olevan täällä linjoilla.

Kysyn tekijältä, että oletko käynyt korjaamassa tätä relaatiota sen julkaisemisen jälkeen? Mahtaisiko tuo muutos johtua siitä?
 
rockmam
Eilen tuo sana Berliini minulla näkyi, muttä tänään se oli muuttunut tuollaiseksi arvattavaksi sanaksi, samanlaiseksi kuin vihreät sanat. Kun itsekin olen näitä tehnyt ja outoja on sattunut minunkin relaatiossani, niin tekijä näyttää olevan täällä linjoilla.

Kysyn tekijältä, että oletko käynyt korjaamassa tätä relaatiota sen julkaisemisen jälkeen? Mahtaisiko tuo muutos johtua siitä?
EDitorissa sana Berliini on sininen ja ei arvattava, samoin PÄÄ ruudun sana ja ILONA ruudun sana. Kun kävin rellua itse läpi niin se olivat minulla alusta saakka sinisellä pohjalla, mutta arvattavia sanoja.

Siksi en tiedä miten korjata..
 
[QUOTE="ruu";30816850]se 15 on spacegoverment ( pääsin toista kautta ja huomasin että pääsanan ja tuon 15 väliin kuuluu yksi sana. se ilmestyi siihen kun tulin alakautta)[/QUOTE]

ei huoli sitä, no pitää sit yrittää keksiä toisesta suunnasta sana sinne
 

Yhteistyössä