Relaatio 51

• Viestiketjun aloittaja "ruu"
  • Ensimmäinen viesti
"ruu"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30817209:
milläköhän ilveellä sitä sais noi kulmat auki? :D

? ? 8 8 ?
7 4 2 6 ?
8 3 2 4 3
3 6 3 4 6
? 6 7 1 10

Pelin läpäisy:
365 / 800 (45.6%)

Vihjeet: 1 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
2 / 69
ainakin Nokiasta ylös
- laki ja mihin liittyvä ja tadaa, olet vasemmassa yläkulmassa

VR
EDitorissa sana Berliini on sininen ja ei arvattava, samoin PÄÄ ruudun sana ja ILONA ruudun sana. Kun kävin rellua itse läpi niin se olivat minulla alusta saakka sinisellä pohjalla, mutta arvattavia sanoja.

Siksi en tiedä miten korjata..
Joo, en siis tarkoittanut tuota vaan sitä, että oletko korjannut joitain muita sanoja tuossa relaatiossa? Oletukseni on, että voisko tuollaisia virheitä tulla siinä vaiheessa jos siellä korjaa jotain.

Itsehän noita virheitä ei voi korjata, koska ne editorissa näyttävät olevan oikein. Jokin muu syy siihen on, ja ihan vain mielenkiinnosta kyselen, josko keksisin ehdottaa Hra Relaatiolle mahdollisia ongelman aiheuttajia.

"Miltsi"
Kyllä ainakin minä olen myös täällä, mutta kun ratkoo montaa samaan aikaan ja on muutakin tekemistä, niin ei voi käyttää montaa viikkoa pelkkiin relaatioihin :)

Mutta nyt kun tänne pääsin niin voisinkin kysyä muutaman vinkin

AAMULYPSY
pop.. 6+13 (se missä on niitä merkkejä) oon tähän yrittänyt espoon p/j opistoa vääntää mutta en saa sitä sopivaan muotoon, joten onko kyse jostain muusta?

BASILIKA
pääsana 5 ylös
kir.. 5 ja 4
Mieluusti tähän joku vinkki millä pääsisi ylempään ruutuun, tai saa toki antaa noihin seuraaviinkin, jos sitä kautta pääsee helpommin :)

KOSKI
pääsana 4+5
äly... 3 ja 10
säh... 7+2+8

MUSTA (tästäkin tavoitteena päästä alempaan ruutuun)
okt.. ja ulk.. välinen 12
Mun... 16

TAMPEREEN YLIOPISTO
Att.. 4+5
pur... 14
pääsana 6+9 ylös

[QUOTE="Miltsi";30818909]Kyllä ainakin minä olen myös täällä, mutta kun ratkoo montaa samaan aikaan ja on muutakin tekemistä, niin ei voi käyttää montaa viikkoa pelkkiin relaatioihin :)

Mutta nyt kun tänne pääsin niin voisinkin kysyä muutaman vinkin

AAMULYPSY
pop.. 6+13 (se missä on niitä merkkejä) oon tähän yrittänyt espoon p/j opistoa vääntää mutta en saa sitä sopivaan muotoon, joten onko kyse jostain muusta?

BASILIKA
pääsana 5 ylös mihin basilikaa käytetään
kir.. 5 ja 4
Mieluusti tähän joku vinkki millä pääsisi ylempään ruutuun, tai saa toki antaa noihin seuraaviinkin, jos sitä kautta pääsee helpommin :)

KOSKI
pääsana 4+5
äly... 3 ja 10
säh... 7+2+8

MUSTA (tästäkin tavoitteena päästä alempaan ruutuun)
okt.. ja ulk.. välinen 12 saksalainen sana suomennettuna (jatkoa etin iteki että pääsis viimeseen kiinni olevaan ruutuun)
Mun... 16

TAMPEREEN YLIOPISTO
Att.. 4+5 mihin tää tulee?
pur... 14 tai tää?
pääsana 6+9 ylös[/QUOTE]

muut puuttuu iteltäki...

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Miltsi";30819612]Kiitos tyttö Tenonvarrelta!

Sain itse avattua sen viimeisenkin ruudun. Tampereen yliopistosta ylös lähtevä 6+9 on herra, joka on voittanut Puupäähattu-palkinnon. Siitä pitäisi sitten ratketa erittäin helposti :)[/QUOTE]

kiitos Miltsi :)

rockmam
Joo, en siis tarkoittanut tuota vaan sitä, että oletko korjannut joitain muita sanoja tuossa relaatiossa? Oletukseni on, että voisko tuollaisia virheitä tulla siinä vaiheessa jos siellä korjaa jotain.

Itsehän noita virheitä ei voi korjata, koska ne editorissa näyttävät olevan oikein. Jokin muu syy siihen on, ja ihan vain mielenkiinnosta kyselen, josko keksisin ehdottaa Hra Relaatiolle mahdollisia ongelman aiheuttajia.
en ole korjannut mitään jälkikäteen. Nuo siníset ruudut vaativat sanaa alusta saakka

Yhteistyössä