Relaatio 48

  • Viestiketjun aloittaja "TSIRP"
  • Ensimmäinen viesti
newman
[QUOTE="TSIRP";30807784]oisko joku reilu ja vihjais mun puutteita te ootte kaikki auttaneet paljon ja kyllä mä vihjaan sit teillekkin jos tiiän

eli 3 + ratkasu

ord kir 6 mosko
moos ja pat 12
kok ja pa 15
kukaan[/QUOTE]

Yritä saada toi pal... tyyliin ympyränmallinen. Multa puuttuu nyt vain ort... 6.
 
newman
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30807795:
päivitys:

norwegian
ams... 6 - suomalainen laulaja, tää on biisin nimi

vaate:
or... 6
myy.. 10 - kennelin pitäjä
le.. 18 - googlaa osalla sanoista, vastasana tarvitaan

oikeus:
goo.. 6+5 - aasialainen maa loppuosaksi

nää puuttuis vielä
Tuossa vinkkejä.
 
"tsirp"
En ole yrittänyt oikaista missään ette tiedä kuinka monta tuntia olen istunut koneella
nyt valmis
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok

Ohje Etusivulle

Asetukset
Pelin läpäisy:
1173 / 1173 (100.0%)

Sijoitus:
1 / 92
 
[QUOTE="tsirp";30807855]En ole yrittänyt oikaista missään ette tiedä kuinka monta tuntia olen istunut koneella
nyt valmis
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok

Ohje Etusivulle

Asetukset
Pelin läpäisy:
1173 / 1173 (100.0%)

Sijoitus:
1 / 92[/QUOTE]

onko joku väittäny että olisit :O
 
"tsirp"
[QUOTE="tsirp";30807855]En ole yrittänyt oikaista missään ette tiedä kuinka monta tuntia olen istunut koneella
nyt valmis
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok
ok ok ok ok ok

Ohje Etusivulle

Asetukset
Pelin läpäisy:
jk oli muuten tosi mukava relaatio oli vain noin 20 sanaa jota ei meinannut löytyy kiitos taas kaikille vinkkein antajille ja erityisesti oalaaja tt ja newman ilman teitä olisi jäänyt ratkomatta ja erityiskiitos laatijalle samanlaisa lisää
 
"Pelaaja"
Onneksi olkoon valmiille :) minulla puuttuu vielä muutama sana, mutta niihin on täällä vinkkejä annettu niin pohdiskelen niitä tässä vielä itse. Keskustelu eteni täällä niin samoja latuja, etten tainnut ehtiä itse kysymään mitään kun aina löytyi vastaus siihen mitä ajattelin kysyä.

Oli kyllä mukava relaatio, ja todella kiva ettei ollut niitä yhtäkkiä loppuvia ketjuja. Lisää tällaisia.

Ja nyt miettimään niitä muutamaa loppusanaa
 
VR
[QUOTE="Pelaaja";30807883]

Kiitos ja kaikille muille vihjeiden antajille kanssa. Tää oli tosiaan mukava relaatio täyteltäväksi. :)

Onko tässä muuten loppuratkaisua ?
Juuri katselin, että on päästy loppuun, ja samassa huomasin, ettei loppuratkaisua siellä etusivulla näy merkittynä. Kyllä sinne sellaisen tein, mutta kun en ole itse pelannut tätä niin en tiedä onko siellä ollut keltaisia sanoja. Neljä vihjesanaa pitäisi olla ja loppuratkaisu myös. Vihjesanojen pitäisi olla nurkkaruuduissa. Onko?
 

Yhteistyössä