Relaatio 47

  • Viestiketjun aloittaja "Miltsi"
  • Ensimmäinen viesti
"Pii"
Kiitti tosta pu.. :)
Ei ole mitään noita sun puutteita, Lamppu :( Ei ole edes mitään noita aivot-sanoja joista sulla jatkot puuttuu En oo ehtinyt ratkoa tässä, mutta on se tuolla takaraivossa pyörinyt, mutta... eli oisko siihen AIVOT tu.. jatkoon vinkkiä?
 
"lamppu"
[QUOTE="Pii";30795891]Kiitti tosta pu.. :)
Ei ole mitään noita sun puutteita, Lamppu :( Ei ole edes mitään noita aivot-sanoja joista sulla jatkot puuttuu En oo ehtinyt ratkoa tässä, mutta on se tuolla takaraivossa pyörinyt, mutta... eli oisko siihen AIVOT tu.. jatkoon vinkkiä?[/QUOTE]
Terppa vaan Pii! Se on korkeasti koulutettujen opinahjo :)
 
"Pii"
En nyt tiedä onko oikeeseen sanaan vihje? mut ainakin tuosta tuli op.. 14 joka on semmonen missä voi opiskella vaikka nokkahuilun soittoa :)
Ei ehkä ollut oikea vihje koska mä en tuolta löydä mistään tommosta ka.. 20 :/ (ainakaan vielä)
 
???
Mä oon taas jumissa.

AIVOT:
mu.o. 8+6
ps. 18
he. 11 alas

KUVA
tie 10 yläreunassa vasemmalle

LAUTAPELI:
vi.pe. 6, 6+3

DISNEY:
pah 10

MAUSTEET:
ja - do välinen

ARKKITEHTUURI
kaikki ru lähtevät yläreunassa -> onko ne jotain ru nimiä vai?

KESKIAIKA
K.K. 18 -> vastasana on ja luulen tietäväni mistä on kyse mutta ei väänny oikeaan muotoon?
hy 11+8 -> sama juttu, vastasana on ja luulen tietäväni mistä on kyse mutta ei väänny oikeaan muotoon

Jos näillä vähän eteenpäin, ainakin noi aivovinkit auttais paljon
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30796131:
ja puutteet:

aivot:
psy... 18
mu..op.. 8+6
hel.. 11 (alas)
an.. 10
taj.. 25

keskiaika:
ka.. ki.. 18
hym.. 11+8

varjojenkaupungit:
kir..4+7

kuva:
dig... 9
t-a 9 --- liittyy naisiin
jum.. 10
tie.. 8 --- sen ajan aatesuunta

disney:
svenska 6+12+17

mausteet:
puu.. 10
kuk.. 7
Olisko sulla vinkkiä niihin lautapelien vi.pe. sanoihin ja siihen rajasanaan?
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30796169:
se rajasana on tarueläin joka liitetään mm. ritareihin.. sillä ja googlella saat ne vi.. pe..
Kiitti!

Se aivojen pitkä ta.... liittyy kirjoihin.

Onko ne arkkitehtuurin ru... sanat jotain ru.. nimiä?
Entäs mikä on kuvassa tie 10 vasemmalle yläreunassa?
 
"Miltsi"
Mun piti jo ajat sitten tulla kysymään vinkkiä, mutta olen ollut kiireinen ja nyt pahasti jäljessä teistä (joten en osaa auttaa ketään..). Mulla on edelleen keskiaikaruutu kiinni, joten sen rajasanoihin ottaisin erittäin mieluusti vinkkiä.

RIKOSSARJA
A.D. 4+8
A.R. 7+5
Li... 11
 
[QUOTE="Miltsi";30796202]Mun piti jo ajat sitten tulla kysymään vinkkiä, mutta olen ollut kiireinen ja nyt pahasti jäljessä teistä (joten en osaa auttaa ketään..). Mulla on edelleen keskiaikaruutu kiinni, joten sen rajasanoihin ottaisin erittäin mieluusti vinkkiä.

RIKOSSARJA
A.D. 4+8
A.R. 7+5
Li... 11[/QUOTE]

A.D ku saat vastasanan niin voipi aueta (siks en vinkkaa vielä enempää)
A.R. on kappale (yhden kirjaimen ero tohon)
li.. 11 kotimaan juttu
 
???
[QUOTE="Miltsi";30796202]Mun piti jo ajat sitten tulla kysymään vinkkiä, mutta olen ollut kiireinen ja nyt pahasti jäljessä teistä (joten en osaa auttaa ketään..). Mulla on edelleen keskiaikaruutu kiinni, joten sen rajasanoihin ottaisin erittäin mieluusti vinkkiä.

RIKOSSARJA
A.D. 4+8 --- samanniminen pyhimysi
A.R. 7+5 --- lisää yksi kirjain
Li... 11 --- helsingissä [/QUOTE]

Ja kiitti taas Tenojoen tyttö vinkeistä, just ehdin saada sinne ruokaan ne sanat ennen sun vinkkiä, perinteistä. :)
 

Yhteistyössä