Relaatio 47

  • Viestiketjun aloittaja "Miltsi"
  • Ensimmäinen viesti
"Pii"
aivot:
8 ylös
an... 10
tie.. 12 - vastakohta

rikossarjat:
ar.. 11

keskiaika:
5 oikeelle - tauti
M.L 11 - minkä se aloitti, hienompi nimitys sille

arkkitehtuuri:
alas 7 - taas näitä monikkoja. Yleinen elementti sen viereisen sanan aikakaudella.
sis... 4 - katso vain sanaa, älä sisältöä ;)

varjojenkaupungit:
kir.. 7+5 ja 4+5
J.M 9

kuva:
dig... 9
noi.. 19 - salem (multa puuttuu siitä sit jatko. Jos sen keksit niin miel. otan vinkkiä vastaan)

disney:
mam.. 7+7 siellä esitetään tuota


mausteet:
M.B 13 - genre
yr.. 13 - annoinkin jo linkin
ur.. 14 - genre
kak.. 7 - muffinssi
puu.. molemmat 10

muut puuttuu itseltäkin
 
"Pii"
Olikin vastattu jo muiden kysymyksiin :D (ne mitä ei ollut niin itselläkin puuttuu)

Itse mielelläni ottaisin vastaan:

Aivot: ylös 8
ps. molemmat pitkät
an. 10

Rikossarjat:
A.D. 4+8 -> jatko 18 keskiaika-ruudussa
ar 11

Kuva
di.. 9
oi.. 14
ylhäällä rajasana ti.. 8

Varjojen kaupungit
kir 7+5 ja 4+7
JM 9

Mausteet
P.. molemman 10
ku.. 7
 
[QUOTE="Pii";30793752]Olikin vastattu jo muiden kysymyksiin :D (ne mitä ei ollut niin itselläkin puuttuu)

Itse mielelläni ottaisin vastaan:

Aivot: ylös 8
ps. molemmat pitkät 20 alkuun toinen sana rikokselle
an. 10

Rikossarjat:
A.D. 4+8 -> jatko 18 keskiaika-ruudussa 4+8 on yks sen fran.. perustaja tyyppi, eka sana on pyhä ja sit etunimi
ar 11

Kuva
di.. 9
oi.. 14
ylhäällä rajasana ti.. 8

Varjojen kaupungit
kir 7+5 ja 4+7
JM 9

Mausteet
P.. molemman 10
ku.. 7[/QUOTE]

muut puuttuu multaki
 
"Pii"
Paljon aukesi noilla :) Se ps. 20 ei nyt auennut, mutta jospa levänneillä aivoilla huomenna mietin uudelleen. Itsellä kello soimassa 06 o_O palaan varmaan astioille huomenna illemmalla ainakin käymään (ei tänäänkään olis ollut näin paljon aikaa notkua täällä)

Tohon aloitusruudun kir.. 4+7 ei näköjään tuu mitään vihjesanaa mistään, kiva kiva :( (aika monta kuuluisaa olen jo kokeillut ja listojakin alkanut käymään läpi, argh. Kun tietäis edes kansallisuuden. tai genren)

Oma tilanne:

4 2 ok
2 1 ok
ok ok 3

Pelin läpäisy:
305 / 337 (90.5%)

Sijoitus:
1 / 88
 
"Pii"
ps. 20 tuli yöllä heti kun valot sammutin. Tyypillistä :D ja sain myös sen aivot 8.. joko sulla/teillä se löytyy? en osaa sitä kyl mitenkään fiksusti vihjata.. "tutkia". Jatkoja ei vielä ole.

Eli mun puutteet:

AIVOT
Ps. 18
An.. 10
"tutkia" 9

RIKOSSARJAT
ar.. 11

KUVA
di.. 9
ju..10

VARJOJEN KAUPUNKI
kir.. 4+7

MAUSTEET
ku.. 7
pu.. 10 ja 10
 
[QUOTE="Pii";30793985]ps. 20 tuli yöllä heti kun valot sammutin. Tyypillistä :D ja sain myös sen aivot 8.. joko sulla/teillä se löytyy? en osaa sitä kyl mitenkään fiksusti vihjata.. "tutkia". Jatkoja ei vielä ole.

Eli mun puutteet:

AIVOT
Ps. 18
An.. 10
"tutkia" 9

RIKOSSARJAT
ar.. 11

KUVA
di.. 9
ju..10

VARJOJEN KAUPUNKI
kir.. 4+7

MAUSTEET
ku.. 7
pu.. 10 ja 10[/QUOTE]

mulleki kävi sen psy...20 kans samallalailla :D melkein nousin silloin toissa iltana ylös samantien :D
hmm. "tutkia"?

jaa joo, keksin :D
 
Viimeksi muokattu:
???
Mäkin tulin mukaan peliin.

4 3 8
5 4 10
? 8 5

Pelin läpäisy:
198 / 337 (58.7%)

Sijoitus:
6 / 92

Tuo vasen alakulma ei nyt aukea millään, vaikka molemmista vierusruuduista on rajasanat auki.

Olisiko siis vinkkiä vaikka Kuva-ruudun tho-myt yhdistävään rajasanaan? Disney-ruudussa rajalla on kaksi sanaa jotka lähtee pri, nekin kelpaa. :)
 
Mäkin tulin mukaan peliin.

4 3 8
5 4 10
? 8 5

Pelin läpäisy:
198 / 337 (58.7%)

Sijoitus:
6 / 92

Tuo vasen alakulma ei nyt aukea millään, vaikka molemmista vierusruuduista on rajasanat auki.

Olisiko siis vinkkiä vaikka Kuva-ruudun tho-myt yhdistävään rajasanaan? Disney-ruudussa rajalla on kaksi sanaa jotka lähtee pri, nekin kelpaa. :)
mikä se th.. on ja monikko
 
???
Hohhoijaa, tuntuu ettei tää etene millään.

Mausteet 10 alaoikealle?
Arkkitehtuuri 8 tai 10 yläoikealle tai kor 6 ylös?

Mulla on noi ruudut melkein tyhjiä ja vain vasemmassa reunassa sanoja.

Alkaa tulla turnausväsymystä kun on tahkonnut niin monta relaatioo putkeen. Ja kummasti muuten tosi paljon samoja sanoja näissä relaatioissa vaikka on eri tekijöiltä. Jännä. :)
 

Yhteistyössä