Eikun anteeksi, en osaa laskea. Kylmä sellainen.Seitsemän pientä millä oikea reuna ka yläpuolella 12 ?
Eikun anteeksi, en osaa laskea. Kylmä sellainen.Seitsemän pientä millä oikea reuna ka yläpuolella 12 ?
ammattiOisko jollain vinkata 5.1 (Leijona ja hiiri) - ruudussa alareunan rajasana juma 8 alas? En löydä mitään kappaletta joka siihen sopis eikä ilmeisesti albumiakaan...
Kiitos hyvistä vinkeistä, auttoi paljon1.2
su su 5-10 > hyvin tunnettu satu, jossa su
pääsanasta kaakkoon su pe 8-14 > Kuusamossa
2.5 kysymissäsi on kaikissa sama alku kuin pääsanassa (pi pi)
pääsanasta 6-5-4 > mu:n synonyymi
ja 5-5-5 > ei näitä vaan...
sekä
pik 6-5-10 > inessiivissä (-ssa/-ssä): mieto alkoholijuoma/ uima-asu
3.1
Alhaalla ka mä 10 > lähtösanaparin osa
ja ka 10 > Helsingissä; ka+rantaviivasta ulkoneva maa-alue
5.1 ju ta alas 9 > olen aiemmin vinkannut pelipaikka; eli pelirooli, ei paikkakunta; ks. Ju Ta wiki
lud 7 > suku
jyl 9 > suomeksi esittänyt
Pitkään oli itselläkin hukassa, nyt löytyi1.3 po ... po oikealla ( 6 5 ) ???
Pitkään oli itselläkin hukassa, nyt löytyi
satu, alkaa po
Löytyykö sulla samasta se 4-kirjaiminen
Neli kijaiminen on perus-synonyymi.
Si... kuuluisasta sarjakuvasta nimi.Eli siis ruutu 1.3
yksi synonyymi jo on. tarkoitan po sanasta vasemmalle, siihen pääsanan yläpuolelle. Enempää synonyymejä en keksi
Tee ma ha -haku Kirjasammossa, "näytä lisää" ja kirjoita siellä erikseen olevat sanat yhteen1.3 ma ha vasemmalle 9 ?
Kiitos !Tee ma ha -haku Kirjasammossa, "näytä lisää" ja kirjoita siellä erikseen olevat sanat yhteen
Mu alaoikea (5 7) => musta sapatti -bändi enkuksiRuutu 2.1
Mu alaoikea (5 7) ?
Ja alas (6 2 11) ?
La vasenreuna yläp. 7 ja alla 10 ?
Kiitos!Mu alaoikea (5 7) => musta sapatti -bändi enkuksi
Ja alas (6 2 11) => ja.. ja isokokoinen äijä
La vasenreuna yläp. 7 ja alla 10 => löysälys ja alla löysä luikero
2.1 ZC 8 PY => musa2.1 zc ... py välissä 8 ?
4.1 kohdat itse löysin kun keksin heke joka sinulla ilmeisesti jo on. Siitä voisi nimittäin mielestäni mennä viiva myös kahteen sen vasemmalla puolella olevaan sanaan. Kun keksit niistä alemman, ke 14 löytyy ja sitä kautta koke 9 7. Myös naapuriruudun kautta ketju on helppo, tyhmä olo itsellä kun en sitä ollut tajunnut.paria vinkkiä kaipaan
2.1 Ma - 14 alhaalla vasemmalla - ma.. wiki
2.2 Ki -6 oikealla alhaalla - ki.. wiki
4.1 Ken -14 vasemmalla keskellä
ko ke 9, 7 vasemmalla alhaalla
mulla on 948 kasassa että vastailen puutteisiin
Eipä kannata sitä murehtia, usein ilmiselvää vaan ei näe tai tajua.4.1 kohdat itse löysin kun keksin heke joka sinulla ilmeisesti jo on. Siitä voisi nimittäin mielestäni mennä viiva myös kahteen sen vasemmalla puolella olevaan sanaan. Kun keksit niistä alemman, ke 14 löytyy ja sitä kautta koke 9 7. Myös naapuriruudun kautta ketju on helppo, tyhmä olo itsellä kun en sitä ollut tajunnut.