vierailija
5.1. mulla tökkii
ku 15 ja ku 63
pääsana oik 10
jä ki ylös 10
autan minkä voin, mulla 988 kasassa
ku 15 ja ku 63
pääsana oik 10
jä ki ylös 10
5.1. mulla tökkii
ku 15 se kuuluisa piirretty eläinkuningas ja ku 63 ja tämä on aurinkokuningas
pääsana oik 10
jä ki ylös 10 tämä sana + coach
2.1 Laja, laja, la välissä 9 tarkoitatko => löysäilijä joka päättyy ...mus?Vieläkö löytyis apuja?
2.1 Laja, laja, la välissä 9
2.3 Kolme karhua, oikealla sitaattien alapuolella 11
2.4 Oikea alanurkka 5+10 Olen nähnyt vihjeet mutta ei vaan löydy
3.1 Oikea alanurkka Il10 en vaan löydä
4.2 Oikealla ylhäällä Jopo alapuolella 10
5.1 Vasen alanurkka mu 6
5.5 Oikealla Ka 11
1.4 punnusmusa, päättyy valokuvauksen entiseen lajiin, jossa kuvia katsottiin ...heittimellä valkokankaaltaautan minkä voin, mulla 988 kasassa
Löytyiskö sulta tuo ilo - nie välinen 10?
Tai 1.2 eno?
1.4 Oikeassa yläkulmassa "hipsuissa" olevia sanoja yhdistävä 13?
3.1 ilo - nie välinen 10 "kokko lentää liihottaa" -nenä1.4 punnusmusa, päättyy valokuvauksen entiseen lajiin, jossa kuvia katsottiin ...heittimellä valkokankaalta
1.2 mamman broidi1.4 punnusmusa, päättyy valokuvauksen entiseen lajiin, jossa kuvia katsottiin ...heittimellä valkokankaalta
Kiitos! Viitosrivin jutut keksinkin mutta muuten sain kivasti apua.2.1 Laja, laja, la välissä 9 tarkoitatko => löysäilijä joka päättyy ...mus?
2.3 Kolme karhua, oikealla sitaattien alapuolella 11 vähän kuin laiskimus mutta maku mukana
2.4 ei hajua
3.1 Porvoossa sen niminen niemi, viittaa juhannukseen
4.2 siinä kulkee imatran voimaa vähintään 240 V ja piuha perään
5.1 haloo helsingin muijan taiteilijanimi
5.5 ka 13 => mitä haluaisit-vesipaikka
itsekin tarvin jeesiä
2.3 maistissa ei parane ajellaKiitos! Viitosrivin jutut keksinkin mutta muuten sain kivasti apua.
2.3 vielä mietinnässä.
Tarkoittaako tää siis musiikkityyliä vai mitä, en saa kiinni?1.4 Oikeassa yläkulmassa "hipsuissa" olevia sanoja yhdistävä 13?
Hipsuissa olevan musiikki
Elokuvissa yleensäkin joku biisi on sellainen (tumu)Tarkoittaako tää siis musiikkityyliä vai mitä, en saa kiinni?
Hipsuissa oleva on sen biisin nimi suomeksi ja enkuksi... Käännösmusiikki on liian pitkä sana
Halleluja, kiitos! Löytyi vihdoin1.4 punnusmusa, päättyy valokuvauksen entiseen lajiin, jossa kuvia katsottiin ...heittimellä valkokankaalta
Kiitos! Viitosrivin jutut keksinkin mutta muuten sain kivasti apua.
2.3 vielä mietinnässä.
Vau! Kiitos!2.4 katsokaa siitä FER wikistä oikeassa reunassa olevasta laatikosta kohta Nimen alkuperä
2.4 siis mikä FER, ei puhuttele, parempaa vinkkiä toivonVau! Kiitos!
3.1 pääsanasta oikealle kuin hupi ja susi ja vielä koira peräänLöytyiskö joltain 3.1 pääsanasta oikeelle 9?
Se, mistä se 5-10 lähtee alas on henkilön nimi Fer, ja siitä wikisivulta tosiaan löytyy tuo vastaus ihan suoraan. Ruutu 2.42.4 siis mikä FER, ei puhuttele, parempaa vinkkiä toivon
4.2 isoloukkunokkainen tipu lämpimissä maissa, vähän kuin tsingis kaani4.2 puuttuu vasemmasta reunasta pe ja lin välinen 10. Onko tähän vinkkiä?