vierailija
eipä sano mulle mitäänSe, mistä se 5-10 lähtee alas on henkilön nimi Fer, ja siitä wikisivulta tosiaan löytyy tuo vastaus ihan suoraan. Ruutu 2.4
eipä sano mulle mitäänSe, mistä se 5-10 lähtee alas on henkilön nimi Fer, ja siitä wikisivulta tosiaan löytyy tuo vastaus ihan suoraan. Ruutu 2.4
öh, älynväläys ja löytyi, kiitos innoituksestaeipä sano mulle mitään
5.5 päh 13 vasemmalla ylös mulla kanssa auki, sorry5.4 vas ylä Päh- 13 ei raksuta
5.5 pul 10 ylös, ei tissi vaan huonompi vaihtoehto, vauvoilleMitä tuohon 5.5 tulee Pul-12 (v) sekä Pul-10 (ylös)
4.4 oik alh Ma 13 - ve ja ru => vil.. ...elyVähän puuttuis ykkösiä ja kakkosia yms. Jos näihin saisi vinkkiä niin muita kyselen myöhemmin.
3.4 oik ylh Ki -9 vasen
4.4 oik alh Ma 13 - ve ja ru
5.1 oik Hyö- 10 ( vinkki ollut mutta ei raksuta)
5.4 oik alh La- 8
3.4 oik ylh Ki -9 vasen ei hajua4.4 oik alh Ma 13 - ve ja ru => vil.. ...ely
Suurkiitos ja syvä niiaus.4.4 oik alh Ma 13 - ve ja ru => vil.. ...ely
5.3 taivaalla pukki, lintu, mäkättää lentäessään5.3 alhaalla 7 9 4
pääsanasta Kil-10 alas
vas ylh Muli-11
Tää taitaa olla 12 vinkki, tartteis siihen 11 vas puolella5.3 taivaalla pukki, lintu, mäkättää lentäessään
5.3 lintu joka lentää etelään joka vuosi ja palaa takaisin, Victor Ek, ja muu... sujuuTää taitaa olla 12 vinkki, tartteis siihen 11 vas puolella
victor ek on muuttofirma5.3 lintu joka lentää etelään joka vuosi ja palaa takaisin, Victor Ek, ja muu... sujuu
ml vasen ylä .. 11 ? > tarvitset ensin vastasanan5.3
ml vasen ylä .. 11 ?
Ki heti pääsanasta vasen 10 ?
3.4 oik ylh Ki -9 vasen > joidenkin talojen alin osa (ki + ruumiinosa)Vähän puuttuis ykkösiä ja kakkosia yms. Jos näihin saisi vinkkiä niin muita kyselen myöhemmin.
3.4 oik ylh Ki -9 vasen
4.4 oik alh Ma 13 - ve ja ru
5.1 oik Hyö- 10 ( vinkki ollut mutta ei raksuta)
5.4 oik alh La- 8
Henkilön nimessä Fer on kirjoitusvirhe, pitäisi olla -nd eikä -rdSe, mistä se 5-10 lähtee alas on henkilön nimi Fer, ja siitä wikisivulta tosiaan löytyy tuo vastaus ihan suoraan. Ruutu 2.4
2.3 ke 6 koilliseen tätä ei mullakaan ole > ke-wikin alussa1.1 jou lau 16 oikealle se levy, josta jou lau löytyy
ul th oikealle 5+8, tarkoitatko alas? Tän suunnittelija
2.1 ma 14 oikealle katso ma wikin kuva
2.3 ke 6 koilliseen tätä ei mullakaan ole
2.4 ka alhaalla keskellä alas 5 eikä tätä
2.4 hä oik alas 5+9 tätä ei myöskään
3.5 rimpsu alhaalla sitaateissaja u siinä heti yläpuolella ja omppu vas alanurkassa 12
Se rimpsu on tuon ompun tunnuslause ja se omppu taas on sellanen missä yövytään kun ollaan matkoilla (ei teltta tai leirintäalue, vaan vähänä kalliimpi majoitus), niissä ei ole respan henkilökuntaa vaan ovet aukee puhelimeen tulevalla koodilla
5-4 pääsanasta oikealle 5 > alkuun tulee kirjaimen H "nimi" eli miten sanot HLaitanpa tänne pahimpia jumeja
5-4 pääsanasta oikealle 5
Hu 5-5
Ty 2-3-5
Typerä olo, kun ei tajua
1.1 lau jo alaoik 12-1-6-6-5, 4-5 ja 2-7-8
Jos edes joku aukeis, niin ehkä siitä muutkin
Pääsarjan oik jo alas reunimmaiset vas 12 ja 13
Kiitos jo etukäteen
Lapissa4.3 em vasen yläkulma 6 ja 7 ja 9 ????