Niin tökkii, kun lähtösanassa on vain 9 kirjainta, ja onkohan siinä kirjoitusvirhe vai kuuluneeko olla toi "r"... Jotain oon yritelly, mutta vielä ei tunnu edes lämpenevän...Tökkii pahasti toi 2.4. ferd 5+10 alas
Niin tökkii, kun lähtösanassa on vain 9 kirjainta, ja onkohan siinä kirjoitusvirhe vai kuuluneeko olla toi "r"... Jotain oon yritelly, mutta vielä ei tunnu edes lämpenevän...Tökkii pahasti toi 2.4. ferd 5+10 alas
OISKO VAIHTARIKS saman ruudun vas alanurkka ...... (6) ..... (5) ?Em. lisäksi nämä puuttuvat:
1.4 kuki > 7 KUN ET LUE VAAN ...
4.3 mä soel > 5 8 6 LATINAA
5.1 leku > 8
5.3 vu > 5 5 < kipu
ella > 5 5
5.5 lo > 12
ul > 12
ja pu - tävi - LaTä > 12
+ 4 vielä näkymätöntä sanapaikkaa.
Em. lisäksi nämä puuttuvat:
1.4 kuki > 7 mitä teet silmillä
4.3 mä soel > 5 8 6 kevu latinaksi
5.1 leku > 8 tämä puuttuu
5.3 vu > 5 5 < kipu ei suuri vaan p... vu
ella > 5 5 sama asia toisin eli alkuun teini ja loppuun el
5.5 lo > 12 kimppa lo
ul > 12 ul "porukka"
ja pu - tävi - LaTä > 12 LaTä kappale
+ 4 vielä näkymätöntä sanapaikkaa.
Mikä ruutu?OISKO VAIHTARIKS saman ruudun vas alanurkka ...... (6) ..... (5) ?
Suurkiitos kera ihailun!OISKO VAIHTARIKS saman ruudun vas alanurkka ...... (6) ..... (5) ?
Älä pölli toisten nikkejäIhailuni kiitosten kera siullekin! Ja niinkuin mie kokeilin kaikkia mahdollisia "vu" ja "el" ikäkausiyhdistelmiä, mutta ei näköjään oikeat osuneet kohdilleen.
Höh? Kun kirjauduin, yritin ensin nikkiä "Mie vaan", mutta ohjelma ilmoitti sen olevan varattu. "Mie sie" oli vapaa, enhän olisi sitä muuten saanut.Älä pölli toisten nikkejä
... tai siis rekisteröidyin.Höh? Kun kirjauduin, yritin ensin nikkiä "Mie vaan", mutta ohjelma ilmoitti sen olevan varattu. "Mie sie" oli vapaa, enhän olisi sitä muuten saanut.
En siis ymmärrä, mitä tarkoitat.
> osan vuotta muuallaLöytyisikö apuja seuraaviin?
...
5.3
ha..lo ta..vu 11
kiitti> osan vuotta muualla
Olisko sulla 4.1 tiko-hi 12Enää 3 puuttuu:
2.4 Fe > 5 10
5.1 muu > 9 > 8 < leku
Auttelen mielelläni muita, mutta ensin meen nukkumaan, eli palataan huomenissa asiaan!
suomuurainSuurkiitos kera ihailun!
Jos tarkoitat 1.4:ää, niin sulla on varmaan siihen johtava et-sana?
6 5 on et ja sitten Ratkojat-sivulta et-haulla tulee tähän oikea nimi perään.
Enää 3 puuttuu:
2.4 Fe > 5 10
5.1 muu > 9 Volga > 8 < leku toi lopun ku
Auttelen mielelläni muita, mutta ensin meen nukkumaan, eli palataan huomenissa asiaan!
Tämä tuli suoraan wikistä.Olisko sulla 4.1 tiko-hi 12
Ja nyt enää Fe, mutta se tuntuu olevan tiukkaakin tiukemmassa...Enää 3 puuttuu:
2.4 Fe > 5 10
5.1 muu > 9 > 8 < leku
reipas synonyymi + hyökkääjän vastakohtaJa nyt enää Fe, mutta se tuntuu olevan tiukkaakin tiukemmassa...
Huhhuh, kuule! Kehtaanko ees tunnustaa, että oon hakenut tuota synonyymia aamusta tähän asti - no ei ihan non-stop sentään.reipas synonyymi + hyökkääjän vastakohta
1.4Muutama puuttuu vielä
1.4 Eukko ja porsas
Ku -7 ja siitä lähtevä 13, joka yhdistyy "av" ja " W"
2.3 Kolme karhua
Pääsanasta 10 kaakkoon
3.5 Äitä
Le äi 8 4
Ahaa, et ole lukenut sitä satua... Ka+ onkohan tämä nykyään useammin puhelimessa kuin ranteessa?Seitsemän pientä millä oikea reuna ka yläpuolella 12 ?