relaatio 42

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna81"
  • Ensimmäinen viesti
Pelaaj
On vähän hitaasti miulla edennyt, kamalasti jumeja, mutta välillä sitten saa jotain jonnekin :p

4 13 9 1 9
8 11 7 3 ?
7 4 3 6 ?
10 13 3 6 ?
9 7 7 9 ?

Pelin läpäisy:
385 / 929 (41.4%)

Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
8 / 98
Minulla saman verran, just täsmälleen.

Olisko sulla niitä Fireflystä lähteviä 4+7 sanoja vinkata? Voin koettaa antaa vastalahjaa.
 
"kattis"
Hyvää iltaa !

En tiedä, voinko liittyä tähän kirjoitusporukkaan. Olen tehnyt relaatiopelejä jo kauan ja lukenut näitä ketjuja, mutta en koskaan uskaltanut tulla mukaan. Saas nähdä, onnistuuko.

Nyt on kauheasti ongelmia, voin jossain vaikka auttaakin.

Tauti - 16
Suk el herp - 11
 
Nap
Minulla saman verran, just täsmälleen.

Olisko sulla niitä Fireflystä lähteviä 4+7 sanoja vinkata? Voin koettaa antaa vastalahjaa.
Valitettavasti ei, ne jumii ja pahasti :/

Ton yhden ruudun saisin täyteen jos joku osais kertoa sen kummajais-jutun, oliko siinä 18+11. Googlannut ja googlannut, mutta ei löydy eikä sovi ne mitkä löytyy.

Ja toki jeesailen huomenna jos joku apua tarvii.
 
Pelaja
Valitettavasti ei, ne jumii ja pahasti :/

Ton yhden ruudun saisin täyteen jos joku osais kertoa sen kummajais-jutun, oliko siinä 18+11. Googlannut ja googlannut, mutta ei löydy eikä sovi ne mitkä löytyy.

Ja toki jeesailen huomenna jos joku apua tarvii.
Joo, ne Firefly-jutut on ihan outoja, ei tiedä edes mistä hakisi, kun kaikki mahdollisuudet mitä keksii on jo käytetty.

Multakin puuttuu se kunmajaisjuttu, mutta puuttuu lisäksi se fri... 11 samasta yhteydestä. Oisko siihen vinkkiä antaa?
 
"Pelaaja"
[QUOTE="kattis";30759149]Hyvää iltaa !

En tiedä, voinko liittyä tähän kirjoitusporukkaan. Olen tehnyt relaatiopelejä jo kauan ja lukenut näitä ketjuja, mutta en koskaan uskaltanut tulla mukaan. Saas nähdä, onnistuuko.

Nyt on kauheasti ongelmia, voin jossain vaikka auttaakin.

Tauti - 16
Suk el herp - 11[/QUOTE]

Kaikki voivat littyä.
Tuo ensimmäinen on yleissana, joka on se mistä syystä mikä tahansa tauti tulee, siis patogeeni.

Toinen on sitten sen taudin patogeeni.
 
"Pelaaja"
Tämä on ilmeisesti kaikille helppo, kun täällä ei juuri mitään kysellä. No, minulle ei ole helppo, vaikka 459 sanaa onkin kasassa. Monessa kohdassa ei mikään tunni sopivan, vaikka wikin listoja kahlaa peräjälkeen.

Kun tuota Tukiasta ei tunne enkä tyypistä välitä, niin vinkkaisiko joku sen 10 keskussanasta oikeall, joka yhdistyy sanaa Baari. Ja samoin keskussanasta alas 10 joka yhdistyy 11 joka yhdistyy sanaan Wilson.
 
"Pelaaja"
Tämä on ilmeisesti kaikille helppo, kun täällä ei juuri mitään kysellä. No, minulle ei ole helppo, vaikka 459 sanaa onkin kasassa. Monessa kohdassa ei mikään tunni sopivan, vaikka wikin listoja kahlaa peräjälkeen.

Kun tuota Tukiasta ei tunne enkä tyypistä välitä, niin vinkkaisiko joku sen 10 keskussanasta oikeall, joka yhdistyy sanaa Baari. Ja samoin keskussanasta alas Tuksu10 joka yhdistyy 11 joka yhdistyy sanaan Wilson.
 
"Anni"
[QUOTE="Pelaaja";30759843]Tämä on ilmeisesti kaikille helppo, kun täällä ei juuri mitään kysellä. No, minulle ei ole helppo, vaikka 459 sanaa onkin kasassa. Monessa kohdassa ei mikään tunni sopivan, vaikka wikin listoja kahlaa peräjälkeen.

Kun tuota Tukiasta ei tunne enkä tyypistä välitä, niin vinkkaisiko joku sen 10 keskussanasta oikeall, joka yhdistyy sanaa Baari. Ja samoin keskussanasta alas Tuksu10 joka yhdistyy 11 joka yhdistyy sanaan Wilson.[/QUOTE]

Alkuun tuntui helpolta ja ruudut aukesivat nopeasti. Nyt oilen jämähtänyt myös tilanteeseen missä sanoja on kasassa 411.

Tuksu 10. Laita alkuun huikea esitys ja perään yksittäinen työsuoritus. Vaikea vinkata järkevästi. Sain itse sanan googlella. Löytyi ekalta sivulta. Muut puuttuvat myös minulta.
 
"Anni"
[QUOTE="Pelaaja";30759873]Kitti Anni. Tuolla selvisi kun oikein mietti. Googlehan muokkaa hakuja ihmisen mukaan, joten itse en sillä olisi saanut. Onko sulla jotain jumia, jossa voisin auttaa.[/QUOTE]

Olisiko sinulla antaa vinkkiä mistä etsiä Bones ruudussa oikealle lähteviä 5+6 tai 4+7 sanoja?
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Anni";30759885]Olisiko sinulla antaa vinkkiä mistä etsiä Bones ruudussa oikealle lähteviä 5+6 tai 4+7 sanoja?[/QUOTE]

Nämä ovat ihan sarjan päähenkilöitä, toinen on psykologi ja toinen luonnontieteilija. Etunimi ja sukunimi kunmastakin.
 
"Anni"
[QUOTE="Pelaaja";30759896]Nämä ovat ihan sarjan päähenkilöitä, toinen on psykologi ja toinen luonnontieteilija. Etunimi ja sukunimi kunmastakin.[/QUOTE]

Kiitos :). Niin sitä vain luulee jo kaiken kokeilleensa.
 
Nap
Joo, ne Firefly-jutut on ihan outoja, ei tiedä edes mistä hakisi, kun kaikki mahdollisuudet mitä keksii on jo käytetty.

Multakin puuttuu se kunmajaisjuttu, mutta puuttuu lisäksi se fri... 11 samasta yhteydestä. Oisko siihen vinkkiä antaa?
Se on semmonen mihin kaikki erilaiset friit on kerätty ja laitettu esille :D
Eli siis frii + semmonen missä on eläimiä, pellejä sun muita.

Minä kaipaisin Huume -ruutuun pääsanasta lähtevää 12+5 ja kokai. -> 7+7, jos jollain olis näitä vinkata :)
 
Viimeksi muokattu:
vinkkejä
Joo, ne Firefly-jutut on ihan outoja, ei tiedä edes mistä hakisi, kun kaikki mahdollisuudet mitä keksii on jo käytetty.

Multakin puuttuu se kunmajaisjuttu, mutta puuttuu lisäksi se fri... 11 samasta yhteydestä. Oisko siihen vinkkiä antaa?
Fireflyn kaikki 4+7 ovat elokuvahahmoja, joiden sukunimi on tuo.

Kumm... on hämähäkkiaiheinen elokuva.

Fri.. 11 on kirja, sanan loppuosa viittaa siihen paikkaan, jossa on klovneja.
 
Nap
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä;30759951:
Fireflyn kaikki 4+7 ovat elokuvahahmoja, joiden sukunimi on tuo.
Saisko tähän vähän vihjettä, että mistä ja millä hakusanoilla noita löytyy? Minä en ainakaan googlaamalla löydä muuta kun tuohon Firefly sarjaan liittyviä sukunimiä..
 
"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä;30759951:
Fireflyn kaikki 4+7 ovat elokuvahahmoja, joiden sukunimi on tuo.

Kumm... on hämähäkkiaiheinen elokuva.

Fri.. 11 on kirja, sanan loppuosa viittaa siihen paikkaan, jossa on klovneja.
Kiitos. Kumm... Olinkin juuri keksinyt, mutta Fireflyitä en olisi millään ilman tätä vinkkiä löytänyt.
 
Nap
[QUOTE="Pelaaja";30759999]Edellistä ei ole, mutta jälkimmäinen on englanninkielinen dokumenttielokuva, joka kertoo Miamin huumejutuista.[/QUOTE]

Haa, keksin ton edellisen! Keinotekoinen + alkusana :)

Mikä tuosta dokkarista ylös lähtevä 5 on?

Ja Tukiaisesta tuo 10 -> juottola (b-sana), onko kenelläkään?
Enkä mitenkään päin tajua tota ylempänä olevaa vihjettä, missä on se esitys ja työsuoritus..?

Lemmikkejä saa myös vinkata jos jollain on :D
Pääsanasta alaspäin lähtevät 5 kirjaimiset, ja hamstraajasta se 18. Jännä kun miulla on kyseisiä elukoita ollut, ja tohon en saa yhtään mitään sopiin -.-
 
"Pelaaja"
Mikä tuosta dokkarista ylös lähtevä 5 on?
Lemmikkejä saa myös vinkata jos jollain on :D
Pääsanasta alaspäin lähtevät 5 kirjaimiset, ja hamstraajasta se 18.
Dokkarista 5 löytyi jo vinkistäni :)

Se hamstraajasta 18 on mangakuvasarja, joka alkaa tuolla eläimell
Ne 5 toinen on lintu, tunnettu Disneyn sarjakuvastakin, ja toinen lemmikkinä ihan perusjyrsijä.
 

Yhteistyössä