Relaatio 40

"tsirp"
[QUOTE="tsirp";30617765]oisko alkuun montako ja loppu perusmuodossa tai sitten millaisia eli komedia tms kaksi sanaa nyt kumminkin


mää en muista enää hui[/QUOTE]
ja alkuun se sukupuoli
 
"piipaa"
Kiitti Nap! Tässä relaatiossa oli useampikin sana, jota olin jo kokeillut, mutta eka kerralla ei mennyt paikoilleen. Muistaakseni tuotakin olin yrittänyt aiemmin. Nyt on sit valmista, jee!

Editorilla ilmeisesti tehty uusi relaatio oli ilmestynyt valikkoon (Johanna Tukiainen), mutta ainakaan mulla ei aukea itse peli. Aukeaako muilla?
 
Nap
Joo niitä tuli kaks uutta, toista sain tehtyä jo reilun 30%, sitten ne poistettiin. Relaation fb-sivulla oli, että niissä ollu sen verran bugeja että siks poistettiin. Toivottavasti tulee joskus takasin ainakin se helpompi, jota jo pitkälle ratkoin. Se toinen oli vaikee o_O

Ootko sie muuten saanu sen tän rellun ratkasusanan? Minä kun en mistään vihjeistä ole mitään fiksua saanut, joten se puuttuu vieläkin, olisin kamalan kiitollinen jos saisin semmosen kunnon rautalanka-vihjeen siihen :D
 
vierailijamumma
Vielä 53 sanaa . Relaatiota selattu sivulle 13 . Monta kadoksissa olevaa sanaa näyttää olevan muilla , kun ei ole vinkkiä pyydetty . Saa nähdä kuinka tässä käy.
 
vierailijamumma
Viimeiset 4 sanaa - osaa on vinkattu , joitakin ei .
TAPANI
kaniini - 5 - satu .. ei vinkattu , kaniinin nimeä ehkä haetaan , mutta en löydä
KONE
tähti - 7+5 - 5+5 - sydän .. tähänkään en muista vinkkiä nähneeni , joten vaikea on
Antik kone - 11 - kiertotähti .. thän taisi olla vinkkikin , mutta sen sillä löytänyt oikeaa sanaa
 
vierailija
Löytysikö vielä apuja

Linnake:
intiaani - väliviivallinen 14 - 4 5 fort
fort 5 2
merenkulku 10

Piiri:
virta.. - 11 7 - kirc lai

Christopher Lee
manu - 13 väliviivalllinen - afr

Yksikkö
sulkavan - 5 9 8 - nest. sout

Darwin- 8 8 - yhdistyy homo ja syynt.
 
vierailija
Löytysikö vielä apuja

Linnake:
intiaani - väliviivallinen 14 Siouxien sukulaiskansa - 4 5 fort loppuun edellisen alku
fort 5 2 New Mexico
merenkulku 10 loppuun reitti

Piiri:
virta.. - 11 7 - kirc lai säänöt

Christopher Lee
manu - 13 väliviivalllinen - afr alkuun ilmansuunta

Yksikkö
sulkavan - 5 9 8 - nest. sout Seura, alkuun Kymön

Darwin- 8 8 - yhdistyy homo ja syynt. palkinto
 

Yhteistyössä