Relaatio 40

Wanttu
Mä laitan nyt puutelistan osa 1 :D Auttakoon ken ehtii ja tiiän, et monta sanaa on jo vinkattu.

WILLIAM

Lau 6 tiiän, et tätä on vinkattu moneen kertaan, mutta en saa tätä millään. Monta laulua yhdessä?

APINOIDEN PLANEETTA

Henk.hah ja Frank. yhdistävä 14 tässä sama juttu. Oon kokeillut vaikka mitä mahdollista, eikä osu kohdalleen.

TIE

Apu 11 jotenkin liittyi ehkä laivoihin? Ei löydy..

RANSKA

So. ja leg. välinen 12. Wiki on kahlattu moneen kertaan.
Rautat.as. ja pienois. välinen. Rautatieasema suomessa? Onko kaupunki vai erillinen nimi?

DOLLARI

Lappu ja parkkip. välinen 18. Olen hakannut tähän kaikki mahdolliset maksut, sakot, virheet, laput, parkit varmaan ekasta päivästä asti ja ei osu mikään :D

KAI

Edelleen tuo nop. ja luku välinen. Mä en voi olla näin tyhmä :D

LEO

Paavi ja piet. välinen 14

HENKILÖ

oikeus oikealle 12 mulla ei ole vastasanaa, mutta elän toivossa, että tällä löytyisi jatkot

KONE

Kas. oikealle alaviistoon 10 ei ole vastasanaa, mutta sama kuin edellä

NOSTO

Kysymysmerkillinen ja nostor. välinen ei leikkaa yhtään
Al. väliviivallinen yhdistyy cot. joku alue?
 
"Ronsku"
Jälkijunassa tulijana tarvitsisin apuja seuraaviin:

Kone-ruudussa pääsanasta alas 8

Nosto-ruudussa oikeassa yläkulmassa alue-sanasta väliviivallinen 13

Poika-ruudussa vas. alakulmassa muslimista ylös väliviivallinen 14

Keisari-ruudussa vas. alakulmassa päivästä ylös 6+10 ja pingviinistä alas 13

Kiitos etukäteen avusta!
:)
 
avun tarpeessa auttajana
Mä laitan nyt puutelistan osa 1 :D Auttakoon ken ehtii ja tiiän, et monta sanaa on jo vinkattu.

WILLIAM

Lau 6 tiiän, et tätä on vinkattu moneen kertaan, mutta en saa tätä millään. Monta laulua yhdessä? - valokuvatkin voi kerätä tämmöiseen kansioon

APINOIDEN PLANEETTA

Henk.hah ja Frank. yhdistävä 14 tässä sama juttu. Oon kokeillut vaikka mitä mahdollista, eikä osu kohdalleen. - ei kirja vaan.... + henkilö

TIE

Apu 11 jotenkin liittyi ehkä laivoihin? Ei löydy.. - liittyy laivoihin. Etenkin talvella näitä käytetään.

RANSKA

So. ja leg. välinen 12. Wiki on kahlattu moneen kertaan. - latinaksi tribunus
Rautat.as. ja pienois. välinen. Rautatieasema suomessa? Onko kaupunki vai erillinen nimi? - asema kainuussa

DOLLARI

Lappu ja parkkip. välinen 18. Olen hakannut tähän kaikki mahdolliset maksut, sakot, virheet, laput, parkit varmaan ekasta päivästä asti ja ei osu mikään :D
- ammatti

KAI

Edelleen tuo nop. ja luku välinen. Mä en voi olla näin tyhmä :D
- Millä sinäkin näet + luku

LEO

Paavi ja piet. välinen 14
- toisen näistä paikka missä jumalaa palvellaan

HENKILÖ

oikeus oikealle 12 mulla ei ole vastasanaa, mutta elän toivossa, että tällä löytyisi jatkot
- maassa toteutuu oikeus eli kyseessä on .........

KONE

Kas. oikealle alaviistoon 10 ei ole vastasanaa, mutta sama kuin edellä
- missä niitä rahoja voi pitää

NOSTO

Kysymysmerkillinen ja nostor. välinen ei leikkaa yhtään - mistä rahaa voi kortilla saada
Al. väliviivallinen yhdistyy cot. joku alue? - Cotentin wikissä klikkaile auki niitä sinisiä sanoja niin löytyy oikeassa muodossa
Jospa näillä eteenpäin :)
 
Wanttu
[QUOTE="Ronsku";30575883]Jälkijunassa tulijana tarvitsisin apuja seuraaviin:

Kone-ruudussa pääsanasta alas 8 TÄLLÄ VOI LIIKKUA VAIKKA TULEVAISUUTEEN

Nosto-ruudussa oikeassa yläkulmassa alue-sanasta väliviivallinen 13


Poika-ruudussa vas. alakulmassa muslimista ylös väliviivallinen 14

JINNAH-SIVU JA LUKEE 14 KOHDAN OHJELMASSA

Keisari-ruudussa vas. alakulmassa päivästä ylös 6+10 ja pingviinistä alas 13

PUOLUELEHTI AASIAN KOMMUNISTISESSA VALTIOSSA

Kiitos etukäteen avusta!
:)[/QUOTE]

Tuo väliviivallinen puuttuu multakin vielä
 
avun tarpeessa auttajana
[QUOTE="Ronsku";30575883]Jälkijunassa tulijana tarvitsisin apuja seuraaviin:

Kone-ruudussa pääsanasta alas 8
- mieti suomalaisia yhtyeitä

Nosto-ruudussa oikeassa yläkulmassa alue-sanasta väliviivallinen 13
- katso samalla sivulla oleva vinkki

Poika-ruudussa vas. alakulmassa muslimista ylös väliviivallinen 14
- vinkkasin tänään tämän. Vinkki edellisellä sivulla.

Keisari-ruudussa vas. alakulmassa päivästä ylös 6+10 ja pingviinistä alas 13
- etsi kiinalaisista sanomalehdistä
- pingviini löytyy wikin sivulta

Kiitos etukäteen avusta!
:)[/QUOTE]

Tässä apuja
 
Nap
Vieläkö täältä vihjeitä irtoaisi? :3

Tilanne nyt:
ok ok 5 7 15
ok ok ok 5 16
ok ok ok 4 2
ok 7 15 5 7
ok 11 11 9 9
988 / 1257 (78.5%)

Eli varsin hyvin olen tätä nyt saanut ratkottua, mutta nyt junnaa paikallaan..

Darwin:
Aus. (9) lauk. <- ei kelpuuta mitään niistä mitä tarjoilen..
Jätt.kk. ylös (15)
Pist. (6)

Yksikkö:
Hop.lu. (10)(5)
Ann. (5) ja (4)
Pääsanasta alas (6)(6)

Leo:
Piet. (4)
Leij. (16) <- juu tää ei aukee... :/

Linnake:
Kuning. ylös (8)(5)

Ranska:
Kont.mä. (12)
Hug. (6) <- menee ton kans hermo :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Wanttu
Vieläkö täältä vihjeitä irtoaisi? :3

Tilanne nyt:
ok ok 5 7 15
ok ok ok 5 16
ok ok ok 4 2
ok 7 15 5 7
ok 11 11 9 9
988 / 1257 (78.5%)

Eli varsin hyvin olen tätä nyt saanut ratkottua, mutta nyt junnaa paikallaan..

Darwin:
Aus. (9) lauk. <- ei kelpuuta mitään niistä mitä tarjoilen.. KAUPUNKI AUS. LÄNSIRANNIKOLLA.
Jätt.kk. ylös (15) ERÄS KK. LAJI. VOI TULLA MIELEEN MYÖS KEITOSTA.
Pist. (6) SUOMALAINEN YHTYE

Yksikkö:
Hop.lu. (10)(5) ROMAANI, JOHON TUO LEFFA PERUSTUU
Ann. (5) ja (4) TULEE PAREMMIN VASTASANOILLA, MUTTA TOINEN VANHEMPI JA YLEINEN NAISEN NIMI, JOKA TULEE MIELEEN RAAMATUSTA
Pääsanasta alas (6)(6) MULLA EI OLE TÄLLÄISTÄ, MUTTA 6+9 ON ALAS JA SE ON SUOMALAINEN SOUTAJA

Leo:
Piet. (4) SAA PAREMMIN TOISTA KAUTTA. SUOTYYPPI
Leij. (16) <- juu tää ei aukee... :/ "OMAN MAAN TUNNUSMERKKI" ESIM. VAAKUNA

Linnake:
Kuning. ylös (8)(5) SALAINEN VAAN... VASTASANA LOPPUUN

Ranska:
Kont.mä. (12) VASTASANALLA SAA PAREMMIN. ON SELLAINEN PIKKUINEN NÄKÖISRAKENNELMA
Ever. (4) MAA JOKA VOITTI EUROVIISUT TÄLLÄ BIISILLÄ
Hug. (6) <- menee ton kans hermo :mad: SAIN VASTASANALLA, EN TIEDÄ MITEN LIITTYY TUOHON SANAAN :D. NISOKSEN TYTÄR.
Sain itse eilen valmiiksi. Kiitos kaikille ihanille auttajille!!!
 
Nap
Sain itse eilen valmiiksi. Kiitos kaikille ihanille auttajille!!!
Kiitoskiitos :flower:

Ja näemmä oli käynyt miulle lyöntivirhe tohon mihin tuli tuo soutaja :D

Mutta tuo helvatan leij... Siihen olen juurikin tuota mitä on vihjattu koittanut monessa eri muodossa tarjota, mutta mikään ei mukamas kelpaa -.-

Niinjoo, entäs toi sin.ping. (9) keisarissa?
Ja samassa ruudussa pääsanasta vas. (3)(10)? Google on sauhunnut täällä, mutta ei...
 
Viimeksi muokattu:
???
Kiitoskiitos :flower:

Ja näemmä oli käynyt miulle lyöntivirhe tohon mihin tuli tuo soutaja :D

Mutta tuo helvatan leij... Siihen olen juurikin tuota mitä on vihjattu koittanut monessa eri muodossa tarjota, mutta mikään ei mukamas kelpaa -.-

Niinjoo, entäs toi sin.ping. (9) keisarissa?
Ja samassa ruudussa pääsanasta vas. (3)(10)? Google on sauhunnut täällä, mutta ei...
Se leij--- on Suomen tällainen. Muita on esimerkiksi lippu ja vaakuna. Jos sulla on sen 16-sanan oikealta puolelta sana auki, niin se sieltä oikealta puolelta tulee tän pitkän sanan loppuun.

sin.ping--- hurjan iso eläin, joka alkaa sin
3+10--- se on eräs keisari, jonka nimen voi kirjoittaa joko tuolla tavalla kahdessa osassa, mutta yleensä kolmessa, wikissä on kolmessa. Onko sulla se viereinen sana auki, että tiedät mistä maasta on kyse?
 
Nap
Se leij--- on Suomen tällainen. Muita on esimerkiksi lippu ja vaakuna. Jos sulla on sen 16-sanan oikealta puolelta sana auki, niin se sieltä oikealta puolelta tulee tän pitkän sanan loppuun.

sin.ping--- hurjan iso eläin, joka alkaa sin
3+10--- se on eräs keisari, jonka nimen voi kirjoittaa joko tuolla tavalla kahdessa osassa, mutta yleensä kolmessa, wikissä on kolmessa. Onko sulla se viereinen sana auki, että tiedät mistä maasta on kyse?
No NYT sen vihdoin sain! Kaikkea siihen jo olin kokeillut, nyt tuli vastaan vielä yksi kun kaivamalla kaivoi.
Mitenkäs tuosta sen yläpuolelle menevän (22) saa? Vastasana on, mutta ei löydy mitään sopivaa... Ja se sym. (6) alas, vastasana on, mutta....

Ja tuo sinin sain, miten mie sitä en ollut tajunnut koittaa. Hain vaan kaikkea siihen sin.piniin liittyvää :D

Juu vastasana keisariin on, mutta ei ole vielä löytynyt tuohon oikeaa sanaa.
Mitenkäs muuten tuo saman ruudun basil. ja siittä vasemmalle (11), missä vastasanana paikkakunta? Onko sekin joku ihan täysin yksinekertainen, mitä vaan en löydä enkä keksi?

Ja sit nää tökkii:

Yksikkö:
Pääsanasta ylös (12)
Pääsanasta oik. (11)
Seikk. (9)(11)

Henkilö:
Hen.kor. (18)
Sukup. (13)
Oik. (12) ei ole vastasanaakaan...

Nosto:
Rah. (10) vastapuolella o.t.j.

Kone:
Viim. (9)(9)
Säänt. (12)

Tie:
Ruht. (10)-(1)(10)(12)
Vel.pk. (4)(6)

Linnake:
SFT (6)

William:
Kont. (15)

Apinoiden:
Leip. (7) rajasana siis, ei ole vastasanaa..

Darwin:
Mon.Da. (7)
J.Suls. (4)(8)
Muuten jo näyttää paremmalta kun eilen, mutta noita viime yönä vielä kolmen aikaan pähkäilin, sitten meni hermo ja luovutin :D

Mutta nyt alan kahlaan tätä ketjua taas läpi, jos tulisi vastaan jotain millä taas vähän saisi :p
 
"Pelaaja"
Yksikkö:
Pääsanasta ylös (12) kilogramma on tällainen
Pääsanasta oik. (11) sekunti on tällainen
Seikk. (9)(11) tuo sana ensimmäiseksi ja toinen sana on tietyssä Italian kaupungissa

Henkilö:
Hen.kor. (18) tarvitaan sairaalassa kun pitää saada osia ihmisille
Sukup. (13) näitä tarvitaan kun tehdään uusia ihmisiä
Oik. (12) ei ole vastasanaakaan... Suomikin on tällainen, kun meillä tuomitaan tuomioistuimessa eikä sattumanvaraisesti

Nosto:
Rah. (10) vastapuolella o.t.j. No mitä siitä ohjelmassa piti availla

Kone:
Viim. (9)(9) esitetään mm haudalla
Säänt. (12) kun saat tuolta nostosta tuon aiemman, niin eiköhän selviä

Tie:
Ruht. (10)-(1)(10)(12) italialainen elokuva
Vel.pk. (4)(6) suomalainen sosiologi

Linnake:
SFT (6) toinen nimitys tielle, polulle tai vastaavalle

William:
Kont. (15) sellainen kont... Jossa on paljon avointa tilaa

Apinoiden:
Leip. (7) rajasana siis, ei ole vastasanaa.. Kuka sitä tekee

Darwin:
Mon.Da. (7) on tämän alueen korkein vuori
J.Suls. (4)(8) sama etunimi, tunnettu elokuvasäveltäjä
Nuo taisin muistaa oikein
 
???
No NYT sen vihdoin sain! Kaikkea siihen jo olin kokeillut, nyt tuli vastaan vielä yksi kun kaivamalla kaivoi.
Mitenkäs tuosta sen yläpuolelle menevän (22) saa? Vastasana on, mutta ei löydy mitään sopivaa... --- Siinä on keskimmäisenä se vastasana ja alussa tän edellisen sanan alku.
Ja se sym. (6) alas, vastasana on, mutta.... --- esim. wordissa voi laskea sanoja tai näitä

Ja tuo sinin sain, miten mie sitä en ollut tajunnut koittaa. Hain vaan kaikkea siihen sin.piniin liittyvää :D

Juu vastasana keisariin on, mutta ei ole vielä löytynyt tuohon oikeaa sanaa.
Mitenkäs muuten tuo saman ruudun basil. ja siittä vasemmalle (11), missä vastasanana paikkakunta? Onko sekin joku ihan täysin yksinekertainen, mitä vaan en löydä enkä keksi? --- olin itsekin tässä jumissa - se viittaa sen kunnan kirkon muotoon.

Ja sit nää tökkii:

Yksikkö:
Pääsanasta ylös (12) --- esim. kilo on tällainen
Pääsanasta oik. (11) --- esim. euro on tällainen
Seikk. (9)(11) --- kirja, jonka eka sana on tuo seik, toinen sana kaupunki joka tulee vastaan myös helvetti-ruudussa

Henkilö:
Hen.kor. (18) --- kor. joka ennen piti olla lompakossa jos halusi olla hyödyksi muille oman kuolemansa jälkeen
Sukup. (13) --- haaravälijuttu
Oik. (12) ei ole vastasanaakaan... --- maa, jossa oik. toteutuu

Nosto:
Rah. (10) vastapuolella o.t.j. --- laukku, jossa on sisällä rah., niitä oli ilmeisesti siinä otj:ssä

Kone:
Viim. (9)(9) --- taisi olla luku siinä kirjassa, siis jos sulla on se vastasana
Säänt. (12) --- jokaisella maalla on tällainen (kai, no, ainakin Suomella on), loppu on toi säänt.

Tie:
Ruht. (10)-(1)(10)(12) --- elokuva, jonka F.F. on käsikirjoittanut, löytyy imdb:stä
Vel.pk. (4)(6) --- joku sosiologi muistaakseni, alkaa vel, mutta on helpompi ratkoa toisesta suunnasta

Linnake:
SFT (6) --- polku, pääkaupunkiseudulla käytetään paljon *piip*opasta

William:
Kont. (15) --- sellanen kont. jossa on hyvä näköala

Apinoiden:
Leip. (7) rajasana siis, ei ole vastasanaa.. --- se joka tekee leip

Darwin:
Mon.Da. (7) --- paikka jossa sijaitsee
J.Suls. (4)(8) --- säveltäjä, sama etunimi
Muuten jo näyttää paremmalta kun eilen, mutta noita viime yönä vielä kolmen aikaan pähkäilin, sitten meni hermo ja luovutin :D

Mutta nyt alan kahlaan tätä ketjua taas läpi, jos tulisi vastaan jotain millä taas vähän saisi :p
Tuossapa apua.
 
Nap
[QUOTE="lamppu";30587177]Erittäin fiksu päätös! Kyllä ne sieltä aukeavat. Mieti rauhassa :)[/QUOTE]

Oli nyt kolmas kerta kun kahlasin läpi, joskus neljän-viiden aikaan luovutin. Ja sain sitten jo melkein nuo kaikki mitä kysyin ratkottua ennen kun kurkkasin näitä vihjeitä :D
Vähän on vielä, nyt tilanne

ok ok ok ok 2
ok ok ok ok 6
ok ok ok ok ok
ok ok 2 2 2
ok ok 1 3 5

Pelin läpäisy:
1224 / 1257 (97.3%)

Vihjeet: 4 / 4
Ei loppuratkaisua

Mutta, vaikka on koko tää ketju kahlattu, niin joitain on vielä, mihin ei saa mitään fiksua:

Tie:
Apu (7) sab. <- kaikki tähän astiset vihjeet kyllä ajatuksella luin ja kaikkea kokeilin, mutta...
Leip. (7)(4) -> (10)
Marr. (12) tont.

Apinoiden:
Frank.ste. (14) <- tuohon siis liittyy jotenkin ihminen ja kirja ja jotain? Mutta miten? o_O

Poika:
Homo (12) -> alas (10)
Sisk. (12) ja (6)(5)(6) <- jälkimmäinen siis joku laulu, mutta...?

Darwin:
C. Darw. vasemmalle (14)
Carna (6)(7) <- tuohon on vastasana, mutta ei o_O

Kone:
Kassa alaviisto (10) <- ei vastasanaa, mutta vastasanan vastasana on auki :p

Henkilö:
Lehm. (6) <- ei ole vastasanaa, kun en sitä keksi aiemmista vihjeistä ja vastasanoista huolimatta

Yksikkö:
Moni yläoikee (11)

Oletettavasti muut saisin ratkottua, kun nämä olisi :D

Ja kovin iso kiitos kaikista tähänastisista :flower:
 
???
Tie:
Apu (7) sab. <- kaikki tähän astiset vihjeet kyllä ajatuksella luin ja kaikkea kokeilin, mutta... --- ei kaavalevy, vaan...
Leip. (7)(4) -> (10) --- tanskalainen nainen
Marr. (12) tont. --- löytyy ihan siitä wikiartikkelista, sininen sana

Apinoiden:
Frank.ste. (14) <- tuohon siis liittyy jotenkin ihminen ja kirja ja jotain? Mutta miten? o_O --- alkuun kirjan synonyymi, loppuun ihmisen synonyymi

Poika:
Homo (12) -> alas (10) --- kirkon yhdistys/ryhmä
Sisk. (12) ja (6)(5)(6) <- jälkimmäinen siis joku laulu, mutta...? --- eka on sukulaisen lapsi, tokaan sulla ei ilmeisesti ole vastasanaa? se on sellaisen suom. laulajan biisi, joka on nelosella pyörivässä uutisvuotomaisessa ohjelmassa

Darwin:
C. Darw. vasemmalle (14) --- mitä se C.D. keksi siellä saarilla, ihan wikiartikkelin alussa
Carna (6)(7) <- tuohon on vastasana, mutta ei o_O --- tyypeillä on sama sukunimi, aatelinen heppu

Kone:
Kassa alaviisto (10) <- ei vastasanaa, mutta vastasanan vastasana on auki :p --- sellainen laatikko, johon laitetaan rahaa

Henkilö:
Lehm. (6) <- ei ole vastasanaa, kun en sitä keksi aiemmista vihjeistä ja vastasanoista huolimatta --- mitä sillä on päässä (paitsi että en ole yhtään varma onko, kun eikös lehmät oo tyttöjä?)

Yksikkö:
Moni yläoikee (11) --- kokeessa voi olla tällaisia tehtäviä


(Toivottavasti tällä kerralla menee mun vinkit oikein. Olen sekakätinen ja mulla tosiaan menee aina oikea ja vasen sekaisin tällaisissa jutuissa jos en keskity tarpeeksi, joten huomasin että ainakin edellisissä vihjeissä olin sekoittanut joissain kohdissa nuo suunnat.)
 
Nap
Ärrinmurrin....

Oon tuohon sapl. (7) koittanu tarjota kaiken mitä wikipedia ja google antaa (kaavaimet, luotat ja ties mitkä), mutta ilmeisesti olen vieläkin ihan hakoteillä?

Tuo frank. kirja-/ihmis-synonyymihässäkkä häiritsee ja pahasti, ei raksuta yhtään :eek: Ja näin ollen en saa sitä jatkosanaakaan, eikä jatkosanan jatkosana anna mitään fiksua vihjettä.


Muuten sitten onkin kaikki, paitsi itse ratkaisusana.
 
???
Ärrinmurrin....

Oon tuohon sapl. (7) koittanu tarjota kaiken mitä wikipedia ja google antaa (kaavaimet, luotat ja ties mitkä), mutta ilmeisesti olen vieläkin ihan hakoteillä? --- Annoin sen vastauksen melkein suoraan tuossa edellisessä vinkissäni, vaihda siitä vain osa siksi kolmikirjaimiseksi sanaksi. :)

Tuo frank. kirja-/ihmis-synonyymihässäkkä häiritsee ja pahasti, ei raksuta yhtään :eek: Ja näin ollen en saa sitä jatkosanaakaan, eikä jatkosanan jatkosana anna mitään fiksua vihjettä. --- se kirjan synonyymi alkaa ärrällä, ihmisen synonyymi hoolla. Auttaisko tämä? :)


Muuten sitten onkin kaikki, paitsi itse ratkaisusana.
Hops.
 
"Pelaaja"
Ärrinmurrin....

Oon tuohon sapl. (7) koittanu tarjota kaiken mitä wikipedia ja google antaa (kaavaimet, luotat ja ties mitkä), mutta ilmeisesti olen vieläkin ihan hakoteillä?

Tuo frank. kirja-/ihmis-synonyymihässäkkä häiritsee ja pahasti, ei raksuta yhtään :eek: Ja näin ollen en saa sitä jatkosanaakaan, eikä jatkosanan jatkosana anna mitään fiksua vihjettä.


Muuten sitten onkin kaikki, paitsi itse ratkaisusana.
Tuohon ensimmäiseen katso wikisanakirjasta sanan malline vastineita, siellä on.

Tuo toinen, niin jos kirja ei ole runoja vaan kertoo pitemmän juonellisen tarinan, niin millainen kirja on kyseessä. Ja se loppuosa sanasta on sitten persoonaa tarkoittava suomenkielinen sana.
 
Nap
[QUOTE="Pelaaja";30590333]Tuohon ensimmäiseen katso wikisanakirjasta sanan malline vastineita, siellä on.

Tuo toinen, niin jos kirja ei ole runoja vaan kertoo pitemmän juonellisen tarinan, niin millainen kirja on kyseessä. Ja se loppuosa sanasta on sitten persoonaa tarkoittava suomenkielinen sana.[/QUOTE]

No nyt sain! Kiitos :flower:

Olivat juuri semmosia sanoja mitä en ollut koittanut tarjota, kaiken muun kyllä kokeilin :D
Nyt vielä ratkaisusana, ja se on sitten siinä :p
 
"Kettunen"
Nyt hämmentää... yksi sana puuttuu enää, ja mistään ei löydy. Vielä hämmentävämpää on se, että kukaan ei tosiaankaan ole sitä tässä ketjussa kysellyt (tarkistin aika monta kertaa), joten sen täytyy kai sitten olla joku tosi helppo, mutta en vaan keksi! Jos joku vielä sattuu tänne, niin jotain vinkkiä kaipaisin tyrannosauruksen ja helvetin rajalla olevaan myrs... - 8 - pos...!
 

Yhteistyössä