relaatio 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joku1"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";27291161]enää olis pari, eli ommp- ruuhusta kiel.op. jälkeen 10 no esim."ei" on tällainen,liittyy siihen kiel.op..n
ja niitä doping ihmisiä yhdistävä 14. se minkä ne sai siitä dopingista..
nol. ja elast. 9 elastisen tuottama kappale,löytyy tyypin wikistä sinisellä :)
sekä IPI ruudussa mart. Karjl. jälkeen 6 8. googleta tuo mart.. kar.. tulee tuloksissa yks toinen nimi otsikossa :)

Kiiitos.[/QUOTE]

siinä :)

Hävettää kysyä, mutta kysyn silti:
AO-ruudusta puuttuu aikuinen 8-7 ja hymyhuulet 11-11
Jos joku vinkkaisi, tekisi hän päivän hyvän työn.
Kiitos etukäteen!

Tulin saunan jälkeen vielä vilkaisemaan kuinka täällä on edistytty. Näköjään pari sanaa ollaan enää vailla.

Esitän kysymyksen, että haluatteko vielä tulevaisuudessa minun rellujani ratkoa? Olen saanut joitakin pyyntöjä siihen suuntaan, mutta mahdatteko kyllästyä kun näitä on nyt tullut aina muutaman rellun välein. Eikä minulla toisaalta ole mitään tuoretta ideaakaan kuten tässä oli nämä erilaiset keskussanat. Niin että seuraava olisi varmaan taas ihan perinteinen.

Riippuu ihan aihepiireistä, tämä ainakin on mulle osottautunut hyvinkin hankalaksi.

Voi hyvä Sylvi, että voin olla ääliö. Lämmin kiitos sinulle ystävälliselle sielulle. Näyttää taas niin hyvältä, kun on ykkösenä, tosin monen muun kanssa. Odotellaan seuraavaa.

Edellisen rellun yhteydessä kerroit, että seuraava eli tämä olisi viimeinen, jonka teet. Jo silloin esitin toiveeni, että jatkaisit. Olen pitänyt juuri sinun relaatioistasi ja uudistan täten em. toiveen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei puutu mitään;27293854:
Edellisen rellun yhteydessä kerroit, että seuraava eli tämä olisi viimeinen, jonka teet. Jo silloin esitin toiveeni, että jatkaisit. Olen pitänyt juuri sinun relaatioistasi ja uudistan täten em. toiveen.

Olin silloin turhan herkässä mielentilassa eräistä relluihin liittymättömistä syistä johtuen, joten reagoin ihan liian voimakkaasti joihinkin kielteisiin kommentteihin. Joskus niin vain käy. Pyydän anteeksi ärhentelyäni, joka kohdistui täysin syyttömiin ihmisiin.

Olen juuri saanut valmiiksi uuden 5*5 rellun, jossa sanoja on reippaasti, sellaiset 800-900 välillä uskoakseni. Lähetin sen juuri Hra Relaatiolle julkaistavaksi ajallaan, joten jos näitä edelleen ilmestyy, niin tulee se sitten jossain vaiheessa. Takki on nyt taas vähän aikaa tyhjä, mutta mistäs sen taas tietää vaikka senkin jälkeen...

olin silloin turhan herkässä mielentilassa eräistä relluihin liittymättömistä syistä johtuen, joten reagoin ihan liian voimakkaasti joihinkin kielteisiin kommentteihin. Joskus niin vain käy. Pyydän anteeksi ärhentelyäni, joka kohdistui täysin syyttömiin ihmisiin.

Olen juuri saanut valmiiksi uuden 5*5 rellun, jossa sanoja on reippaasti, sellaiset 800-900 välillä uskoakseni. Lähetin sen juuri hra relaatiolle julkaistavaksi ajallaan, joten jos näitä edelleen ilmestyy, niin tulee se sitten jossain vaiheessa. Takki on nyt taas vähän aikaa tyhjä, mutta mistäs sen taas tietää vaikka senkin jälkeen...

nyt vaikka heti vois julkaista vihjettä kyselisin loppuratkaisuun onko se yks sana vai lause ?????

[QUOTE="TSIRP";27296066]nyt vaikka heti vois julkaista vihjettä kyselisin loppuratkaisuun onko se yks sana vai lause ?????[/QUOTE]

googlaa merellä kulkeva legenda aave ;)

;) Joo, jätin tahallani sen yhden sanan, joka olisi se merellä kulkeva, pois vihjeiden joukosta, että olisi edes vähän hankalampi.

ai.musta toi oli ihan selvä kyllä ihan noilla sunkin sanoilla.
nyt harmittaa, että tähän avasin tuon(kin) niin helpoksi,mutta sovitaan,että kaikki joita se nyt harmittaa kans,ei lue tätä tai jos lukikin niin ei muista lukemaansa:D

ai.musta toi oli ihan selvä kyllä ihan noilla sunkin sanoilla.
nyt harmittaa, että tähän avasin tuon(kin) niin helpoksi,mutta sovitaan,että kaikki joita se nyt harmittaa kans,ei lue tätä tai jos lukikin niin ei muista lukemaansa:D

Luulen että ne joille se oli selvä arvaavat sen ilman vinkkiäsi ja muille vinkki ei periaatteessa helpota tilannetta lainkaan, joten harmitukseen ei ole syytä. Annan kaiken uhallakin vielä lisävinkin, että se on myös ooppera.

Nyt on mulla isken totaalijumi, eli saisko vähä helppii/rautalankaa... Oon käyny kaikki vihjeet läpi ja apuu niist on ollukki, mut toisist vihjeist huolimatta ei nyt suju... Eli:
PIM Dek.. alas 5
KKRH Val... ja V-Vn.. välinen 10
VVV Vihjesanasta alas 15
ILI MV ylös 9, Lau alas 11 ja sivulle 5
OMMP pitkästä pro... sanasta lähtevä 12 oikeelle
ESML Äi 8/4
IPI It..Na.. 6/9 sekä Lo..Po... ylös 5 ja Ky..ti.. alaviisto 9
NMP uhk..p ja os.. välinen 16 ei aukee vaikka tiiän millä alkaa ja hyvii vinkkei tääl ollukkii ja vielä valt.. 11 alaviisto oikeelle

Näihi jos joku vois vähä vinkata/rautalankaa vääntää ois kiva, pääsis etiäppäin. :)

[QUOTE="Mievaa";27298342]Nyt on mulla isken totaalijumi, eli saisko vähä helppii/rautalankaa... Oon käyny kaikki vihjeet läpi ja apuu niist on ollukki, mut toisist vihjeist huolimatta ei nyt suju... Eli:
PIM Dek.. alas 5 tähän toistan edelleen :mene wikin hakuun,ala kirjoittaa log ja siihen aukeaa vaihtoehdoissa se mitä haetaan...
KKRH Val... ja V-Vn.. välinen 10 googleta valkovenäjä diktaattori,tulee ekassa tuloksessa jo nimi näkyviin
VVV Vihjesanasta alas 15 en tiedä nyt mitä ruutua tarkoitat ?
ILI MV ylös 9 tää on maailvahdin se paikka missä hän on ,maalia..., Lau alas 11 yhdyssana,ekaosa on toi edeltäväsana ja loppuosa se mikä voidaan lähettää postitse esim lähellä joulua sukulaiselle ja sivulle 5 kirkossa lauletaan näitä
OMMP pitkästä pro... sanasta lähtevä 12 oikeelle genetiivin on tällainen muoto
ESML Äi 8/4 tulee helposti ,kun saat siitä seuraavan itkijänaisen nimen (jos se uupuu?)
IPI It..Na.. 6/9 nimi,löytyy itkuvirsi wikistä helposti sekä Lo..Po... ylös 5 maolainen*piip*liike ja Ky..ti.. alaviisto 9 se mikä katsotaan mittarista,ei kylmä tila vaan...
NMP uhk..p ja os.. välinen 16 ei aukee vaikka tiiän millä alkaa ja hyvii vinkkei tääl ollukkii alkaa pö.... ja loppuosa alkaa keinot.... ja vielä valt.. 11 alaviisto oikeelle no mikä on esim tasavalta,kuningaskunta.. yhdyssana,jonka alku on tuo edeltävä sana.ajattele yksinkertaisesti :)

Näihi jos joku vois vähä vinkata/rautalankaa vääntää ois kiva, pääsis etiäppäin. :)[/QUOTE]

toivottavsti aukeevat :)

Kiitos endie2! :) Kyllä helpotti. :) VVV ruudussa meinasin sitä pyh... ja leg... välistä 15 kirjaimista. :)
Myös OMMP ruudussa olevaan alf... 5 ylös jos sais vinkkii ni oisin kiitollinen. ;)

[QUOTE="Mievaa";27301094]
Myös OMMP ruudussa olevaan alf... 5 ylös jos sais vinkkii ni oisin kiitollinen. ;)[/QUOTE]

Muistelepa koulun matematiikan tunteja, mitä asiaa sillä alf.. merkittiin?