relaatio 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joku1"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Pelaaja";27278942]Pääsin myöhässä aloittamaan, joten olen kovasti perässä, mutta tuo on henkilö, joka löytyy wikin haulla kun lukee tarkasti hakutulokset ja käy niitä tarpeeksi monta sivua. Tässä rellussa on henkilön etunimi ja sukunimi, siellä wikin hakutuloksissa on etunimi, toinen nimi ja sukunimi, eli täytyy ottaa ne laidat sieltä.

Kiitos kaikille vinkeistä, kaukana perässä tullaan eikä minusta taida tämän enempää apua olla.[/QUOTE]

kiitti kauheesti :)

loppuratkaisu oikein :)

kotvan vielä seurassanne, tasalta nukkumaan, aamulla aikanen herätys

Tulin saunan jälkeen vielä vilkaisemaan kuinka täällä on edistytty. Näköjään pari sanaa ollaan enää vailla.

Esitän kysymyksen, että haluatteko vielä tulevaisuudessa minun rellujani ratkoa? Olen saanut joitakin pyyntöjä siihen suuntaan, mutta mahdatteko kyllästyä kun näitä on nyt tullut aina muutaman rellun välein. Eikä minulla toisaalta ole mitään tuoretta ideaakaan kuten tässä oli nämä erilaiset keskussanat. Niin että seuraava olisi varmaan taas ihan perinteinen.

Tulin saunan jälkeen vielä vilkaisemaan kuinka täällä on edistytty. Näköjään pari sanaa ollaan enää vailla.

Esitän kysymyksen, että haluatteko vielä tulevaisuudessa minun rellujani ratkoa? Olen saanut joitakin pyyntöjä siihen suuntaan, mutta mahdatteko kyllästyä kun näitä on nyt tullut aina muutaman rellun välein. Eikä minulla toisaalta ole mitään tuoretta ideaakaan kuten tässä oli nämä erilaiset keskussanat. Niin että seuraava olisi varmaan taas ihan perinteinen.

ehdottomasti haluan :)

Valmista on ja ehdottomasti VR lisää tälläsiä helppoja Relluja :D tää oli siitä hyvä että 70% sai tehtyä ilman suurenpia ongelmia yhdessä illassa ilman muiden apua

[QUOTE="simo";27279074]Nyt apuja tuohon Simonides kohtaan. 8 ylh. ja 12 9 alh. ei tuu taas mitään.

12 ja 9 omistus ja minun.[/QUOTE]

simonides on sukunimi ;) 8 ylhäällä runoilija toisella nimellä

minun 9 mikä se minun on 12 keksit kyl sit :)

[QUOTE="jaana";27279461]Onko ketään paikalla, ei aukea tuo karjala.
Ilmeisesti siis nimi, mutta ei löydy wikistä, ei googlella.
Voi apua apua :)[/QUOTE]

Karjala on sukunimi ja tarpeeks kun selaa wikin hakua eteenpäin niin se löytyy. On tekstin seassa, ei otsikossa

Karjala on sukunimi ja tarpeeks kun selaa wikin hakua eteenpäin niin se löytyy. On tekstin seassa, ei otsikossa

kiitos kun vastasit pontso, tuota on yritetty ja ei löydy, aloin sitten etsimään karjala siuilta jotain muuta nimeä joka natsais, palataan tuohon karjala nimeen, en ymmärrä miksen löydä, onko muuta vinkkiä??

Sain jo loppuratkasunkii, se oli taas kivan helppo ja tuli ihan ekana mieleen kun sain
viimesenkii sanan :)
Ja lisää tämmösiä

Tosin nyt on viel 22 sanaa hukassa, ihan tyhmiä puutoksia ja moniin on jo vinkattukkin
mutkun ei vaan mee jakeluun :ashamed:

PIM
ket.. alas 11
kla.. alas 10+12 ja jatko 12

KKRH
pi ja en väli, 'millainen en' oli vihjeenä enkä kuitekaa saa siihen sopimaan mitään

VVV
pyh.. 15, ja tähän on jo vastasanakin mut ei mee siihen se mitä haluan
aur.. alas 9
juo.. 11+7

AO
om.. tai.. ja taiv.. ol.. välinen 12 (tähänkii tais olla vinkkejä mut eipä auennut)

NMP
ttt 5+10 näyttelijä ei löydy, kaivanu vaikka mistä mut ne mis kirjainmäärä täsmäis, ei kelpaa tuohon
pans.. 13 oliks tää se joku eläin? no miu elukat ei käy
so..v.. ylös 5 (alokas?? häh)
säi.. 10
maa 8
raha 11 wikistä kokeillu kaikki raha-alkuiset mut ei niin ei
uhk.. 6

OMMP
min.. alas 7

Paksua rautalankaa jos kellään ois?

Viimeksi muokattu:
Paksua rautalankaa jos kellään ois?

No olis, mulla puuttuu vaan tuo pirun karjala ja menee oikeesti hermo
wikissä hakuna karjala* ja ei ole kuin sami ja seppo jotka tulee vastaan, kokeilenko seeppo :D
Kerro nyt tuo karjala vaikka suoraan ennekuin järki lähtee :D

[QUOTE="jaana";27279614]Karjala on sukunimi ja tarpeeks kun selaa wikin hakua eteenpäin niin se löytyy. On tekstin seassa, ei otsikossa

kiitos kun vastasit pontso, tuota on yritetty ja ei löydy, aloin sitten etsimään karjala siuilta jotain muuta nimeä joka natsais, palataan tuohon karjala nimeen, en ymmärrä miksen löydä, onko muuta vinkkiä??[/QUOTE]

Tarkennuksena että karjala oli aikasempi sukunimi, mies, kirjailija, jo kuollut, kuoleman puu

PIM
ket.. alas 11 pyydetään kettuja
kla.. alas 10+12 ja jatko 12 niitten biisi

KKRH
pi ja en väli, 'millainen en' oli vihjeenä enkä kuitekaa saa siihen sopimaan mitään sellanen kaatunut enkeli

VVV
pyh.. 15, ja tähän on jo vastasanakin mut ei mee siihen se mitä haluan ei tarina vaan ker
aur.. alas 9 eläinrata, en keksi vinkkiä
juo.. 11+7 sellanen kulkija on

AO
om.. tai.. ja taiv.. ol.. välinen 12 (tähänkii tais olla vinkkejä mut eipä auennut) taivasolento en taas osaa vinkata

NMP
ttt 5+10 näyttelijä ei löydy, kaivanu vaikka mistä mut ne mis kirjainmäärä täsmäis, ei kelpaa tuohon se on näytelmä alkaa rakas
pans.. 13 oliks tää se joku eläin? no miu elukat ei käy oliko tuo se kala
so..v.. ylös 5 (alokas?? häh) tuokin on kala
säi.. 10 kun grillaa kaasulla tarvii tämmösen
maa 8 alku sulla on ja miotä on tuossa pullossa
val.. 11 tuo alku suolla on jo , ruotsi esim on kunigaskunta
raha 11 wikistä kokeillu kaikki raha-alkuiset mut ei niin ei , väärentäjä
uhk.. 6 sanon suoraan peluri

OMMP
min.. alas 7 omitus, anon suoraan taas

Kiitos Pontso tuosta nimestä vielä kerran, en kyllä saa tuota loppuratkaisiua, vinkkejä??

[QUOTE="jaana";27279786]PIM
ket.. alas 11 pyydetään kettuja
kla.. alas 10+12 ja jatko 12 niitten biisi

KKRH
pi ja en väli, 'millainen en' oli vihjeenä enkä kuitekaa saa siihen sopimaan mitään sellanen kaatunut enkeli

VVV
pyh.. 15, ja tähän on jo vastasanakin mut ei mee siihen se mitä haluan ei tarina vaan ker
aur.. alas 9 eläinrata, en keksi vinkkiä
juo.. 11+7 sellanen kulkija on

AO
om.. tai.. ja taiv.. ol.. välinen 12 (tähänkii tais olla vinkkejä mut eipä auennut) taivasolento en taas osaa vinkata

NMP
ttt 5+10 näyttelijä ei löydy, kaivanu vaikka mistä mut ne mis kirjainmäärä täsmäis, ei kelpaa tuohon se on näytelmä alkaa rakas
pans.. 13 oliks tää se joku eläin? no miu elukat ei käy oliko tuo se kala
so..v.. ylös 5 (alokas?? häh) tuokin on kala
säi.. 10 kun grillaa kaasulla tarvii tämmösen
maa 8 alku sulla on ja miotä on tuossa pullossa
val.. 11 tuo alku suolla on jo , ruotsi esim on kunigaskunta
raha 11 wikistä kokeillu kaikki raha-alkuiset mut ei niin ei , väärentäjä
uhk.. 6 sanon suoraan peluri

OMMP
min.. alas 7 omitus, anon suoraan taas

Kiitos Pontso tuosta nimestä vielä kerran, en kyllä saa tuota loppuratkaisiua, vinkkejä??[/QUOTE]

ooppera

kiitti vinkeistä, jatkan pohtimista