relaatio 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joku1"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaana";27279725]Paksua rautalankaa jos kellään ois?

No olis, mulla puuttuu vaan tuo pirun karjala ja menee oikeesti hermo
wikissä hakuna karjala* ja ei ole kuin sami ja seppo jotka tulee vastaan, kokeilenko seeppo :D
Kerro nyt tuo karjala vaikka suoraan ennekuin järki lähtee :D[/QUOTE]

Yhdellä ex-presidentillämme oli sama etunimi.

Tuo Karjala ei löytynyt wikillä, tuleekohan ne hieman eri sivut vai oliko teillä hakuna joku muu kuin karjala*
Sain sen tuolla Pontson vinkillä, aioin jo alkaa käymään läpi kaiki kalenterin 6 kirjaimiset nimet, olishan se sieltä vastaan tullut puolessa välissä:D

Muutama sana jumittaa urakalla enkä ole vihjeistä huolimatta niitä löytänyt.
Apuja siis, niin pääsee eteenpäin...

PIM
missä ihmeen muodossa tuo ketunpyynti laitetaan, monta eri muotoa olen kokeillut
kukaan ei ole kysellyt Na 8 oikeelle, siihen vinkkiä? Toisesta ruudusta tuleva sana ei auta :(

KKRH Valko-v ylöspäin 10?

NMP
rahasta 11 alas etsiskelen, väärentäjä-vinkin olen huomannut, mutta...
myös ttt "rakas" näytelmä on hakusessa, kuka siinä on esim. pääosassa niin etsiminen helpottuu?

OMMP
pääsanasta alas 5 - missä muodossa omistus siihen tulee? puuttuu myös siitä jatkuva 9 vasemmalle
latina 7 ylös

Kiitos etukäteen :)

PIM
missä ihmeen muodossa tuo ketunpyynti laitetaan, monta eri muotoa olen kokeillut :pyydys
kukaan ei ole kysellyt Na 8 oikeelle, siihen vinkkiä? Toisesta ruudusta tuleva sana ei auta ei eläin vaan

KKRH Valko-v ylöspäin 10? valkovenäjän diktaattori

NMP
rahasta 11 alas etsiskelen, väärentäjä-vinkin olen huomannut, mutta... rahhanvalmistaja toisessa muodossa
myös ttt "rakas" näytelmä on hakusessa, kuka siinä on esim. pääosassa niin etsiminen helpottuu? sellanen tappajajoukko:D

OMMP
pääsanasta alas 5 - missä muodossa omistus siihen tulee? puuttuu myös siitä jatkuva 9 vasemmalle ei sinun vaan....
latina 7 ylös valtio vikki Hellas

Jaana, paljon kiitoksia! Tuota näytelmää en olisi IKINÄ löytänyt tai keksinyt itse. Aikamoisen hankala kohta. Vain tuo Na8 ei aukea noista kysymistäni, ihmisessä on liian vähän kirjaimia ;) Osaatko kertoa toisen vinkin?

Omistuksessa olin kokeillut tuota g-sanaa jo eilen, mutta silloin se ei ollut sitä hyväksynyt, nyt sain senkin, huh.

=)

[QUOTE="Ronsku";27280043]Jaana, paljon kiitoksia! Tuota näytelmää en olisi IKINÄ löytänyt tai keksinyt itse. Aikamoisen hankala kohta. Vain tuo Na8 ei aukea noista kysymistäni, ihmisessä on liian vähän kirjaimia ;) Osaatko kertoa toisen vinkin?

Omistuksessa olin kokeillut tuota g-sanaa jo eilen, mutta silloin se ei ollut sitä hyväksynyt, nyt sain senkin, huh.

=)[/QUOTE]

Se na... 8 rajalla, en saanu na.. sanalla vaan sillä vastasanalla eli mikä se vastasana on? Wikistä heti alusta

Itte en vaan saa KKRH pi ja en väliin mitään,
enkä NMP ruudun pans.. 13 ja sot.. 5, vastasana on mutkun ne mitä noihin haluan, ei käy, edelleenkään :kieh: *itkupotkuraivari*

Itte en vaan saa KKRH pi ja en väliin mitään,
enkä NMP ruudun pans.. 13 ja sot.. 5, vastasana on mutkun ne mitä noihin haluan, ei käy, edelleenkään *itkupotkuraivari*

toinen sana on se enkeli ja toinen *kaatunut*

tuo sotilas 5 alkaa mo ja on kala sama kala tulee tuohon panssari 13 siis alkaa panssarimo

Tää lähtee nyt kampaamaan naaman ja laittaan vaatetta niskaan. Pitäs kyläilemään lähteä, ei vissiin kehtais perua ihan vaan siks et tahtoo rellua ratkoa :saint:

Huomenna sit alkaakin taas arki, joten aamusin vaan pikaset katsaukset.

:wave:

[QUOTE="jaana";27279919]Tuo Karjala ei löytynyt wikillä, tuleekohan ne hieman eri sivut vai oliko teillä hakuna joku muu kuin karjala*[/QUOTE]

Itse löysin sen sillä haulla, että kirjoitin wikin hakuun karjala ja valitsin sitten sieltä alhaalta kohdasta sisältää.. Karjala. Sillä lailla se löytyi. Tuota systeemiä kannattaa käyttää muutenkin aika usein.

[QUOTE="Sohvi";27279046]Valmista on ja ehdottomasti VR lisää tälläsiä helppoja Relluja :D tää oli siitä hyvä että 70% sai tehtyä ilman suurenpia ongelmia yhdessä illassa ilman muiden apua[/QUOTE]

Helppoja en pysty lupaamaan. ;) Tämä lähti varmaan sillä lailla helpommin alkuun, kun noista sanonnoista sai mukavasti niitä niihin sisältyviä sanoja jatkoksi.