Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti
Tuo 9+9 ei löydy! Osavaltioita on 16 ja jokaisen oon yrittänyt laittaa tuohon! Pitääkö se taivuttaa (esim. ber..in osav.)?
Nuo toiset löytyi, suuri kiitos niiden vinkistä :)
Ahaa, tätä mä en tajunnutkaan eilen. Etsipä ihan toista valtiota tuohon ensimmäiseksi sanaksi. Kun sulla on jo se S....n os.... niin tuo 9+9 on samalla logiikalla, mut ekaksi sanaksi tulee toinen Euroopan valtio.

"Pelaaja"
Täällä taas, mutta ei tämä yhtään paremmin suju kuin eilen. Pahinta on, että minulla on suuria tyhjiä alueita vielä.

Vääpeli Ryhmystä koko vasen alaneljännes on ihan tyhjä. Löytyisikö vinkkejä siihen
as..pu.. 3 vasemmalle
sip... alavasemmalle 11
niin voisi päästä eteenpäin

Dilbertistä koko oikea puolisko on tyhjä, samoin keskellä ylhäällä, ja vastaavasti Paranoidista vasen puolisko on tyhjä. En edes tiedä mitä noista kysyisi, ekä se pomo 9 Dilbertistä ja Paranoidista vasen 11 voisi tuossa auttaa. (On muuten inhottavaa kun ruudun alkusanasta ei näköjään pääse joka puolelle ruutua.)

[QUOTE="Pelaaja";26167181]Täällä taas, mutta ei tämä yhtään paremmin suju kuin eilen. Pahinta on, että minulla on suuria tyhjiä alueita vielä.

Vääpeli Ryhmystä koko vasen alaneljännes on ihan tyhjä. Löytyisikö vinkkejä siihen
as..pu.. 3 vasemmalle se on se puvun osa
sip... alavasemmalle 11 liittyy kasveihin

Dilbertistä koko oikea puolisko on tyhjä, samoin keskellä ylhäällä, ja vastaavasti Paranoidista vasen puolisko on tyhjä. En edes tiedä mitä noista kysyisi, ekä se pomo 9 Dilbertistä ja Paranoidista vasen 11 voisi tuossa auttaa. (On muuten inhottavaa kun ruudun alkusanasta ei näköjään pääse joka puolelle ruutua.)[/QUOTE]

ryhmy ruutuun apuja :)

[QUOTE="Pelaaja";26167181]Täällä taas, mutta ei tämä yhtään paremmin suju kuin eilen. Pahinta on, että minulla on suuria tyhjiä alueita vielä.

as..pu.. 3 vasemmalle
sip... alavasemmalle 11

Dilbertistä koko oikea puolisko on tyhjä, samoin keskellä ylhäällä, ja vastaavasti Paranoidista vasen puolisko on tyhjä. En edes tiedä mitä noista kysyisi, ekä se pomo 9 Dilbertistä ja Paranoidista vasen 11 voisi tuossa auttaa. (On muuten inhottavaa kun ruudun alkusanasta ei näköjään pääse joka puolelle ruutua.)[/QUOTE]

as.. pu.. 3 on yksi asuste. :)

newman
Tullaan nyt kertomaan, että sain yhden ratkottua. Kieliopista 12 on eräänlainen kielenvahtaaja. Muuten on jo ideat lopussa ja saa peli jäädä minun osalta odottelemaan uusien vihjeiden kertymistä.

"Pelaaja"
Kiitos annetuista vihjeistä, muutaman on taas päässyt eteenpäin. Mutta paljon on vielä tekemättä. Vähän on samanlainen fiilis kuin newmanilla, mutta kai tätä pitää vielä hiukan katsella.

Kaksi ruutua olisi aika lähellä ratkaisua, eli
Paska oikealla alhaalla A G 8 en vain keksi.
Götterdämmerung oikealla ylhäällä Sta... 22 on myös jäänyt löytämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26167241:
no se 3 kirjaiminen on aika yksinkertainen :D

Inala: paranoid 11, perusmuoto ;)

nyt mää poistun ja lähen kattoon Hevisaurusta :D
Ei pyhä lehmä sentään kun en vaan tajua. Oon ihan ulalla vaan. Mikä hiton perusmuoto??? Mä lähden kans kattomaan Hevisaurusta. Katotaan jos illemmalla sit joku sana taas aukeis. 49 sanaa puuttuu.

"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26166990:
piirtäjiä yhdistävän keksin just :) on lyhenne ja enkkuwikistä löysin (ro... wikistä)
Kiitos, olipa ovela kun ei taas muista kaikkea mitä nuo pisteet voivat merkitä. Kaksi kertaa piti kahlata läpi tuo wiki kunnes välähti.

Mikähän mar... alkuinen 10 yhdistää siellä ryhmyssä niitä kon... ja lask... ? On niin huvittavaa kun on aiemmin vihjattu että pun... ja mar... väliin tulee suklaa, ja kun sen sitten keksi, niin ei keksi tuota vihjeen toista puoliskoa.

[QUOTE="Pelaaja";26167379]Kiitos annetuista vihjeistä, muutaman on taas päässyt eteenpäin. Mutta paljon on vielä tekemättä. Vähän on samanlainen fiilis kuin newmanilla, mutta kai tätä pitää vielä hiukan katsella.

Kaksi ruutua olisi aika lähellä ratkaisua, eli
Paska oikealla alhaalla A G 8 en vain keksi.
Götterdämmerung oikealla ylhäällä Sta... 22 on myös jäänyt löytämättä.[/QUOTE]

Sta.. 22: Katso wiki-artikkelin luokka-kohtaa.

Miulta puuttuis paska-ruudusta se pääsanasta lähtevä 4+9

"Tipi"
Ei kyllä olisi yhtään aikaa ratkoa tätä, oon istunut näiden päivien aikana jo aivan liikaa koneella :D

Tässä jumit. Oon kyllä nähnyt vinkkejä näihin, mutta ei löydy millään :(

RYHMY
suo..val..ru..su 8+10
cura... 8

Paska
kans...pu... ja tir... 6 (tiedän että päähine, mutta ei löydy)

GÖTTER
hol... 10 (vesistö, mutta mikään ei sovi)
satu... 6

DAS BOOT
pyyni... 6
vehnäol... 9 (en kestä enää yhtään olutsivua :D)

WTF?
vasemmalle 7

DILBERT
puus... 7

SP
so..la... 8
art... 5+5, 7+6

GÖTTER
hol... 10 (vesistö, mutta mikään ei sovi) googlaa hol.. ja järvi
satu... 6 yleisnimitys pelottaville satuotuksille

DAS BOOT
pyyni... 6 viiniltä maistuva limu
vehnäol... 9 (en kestä enää yhtään olutsivua :D) tästä tulee mieleen yks laulu, ja taitaa olla myös kukka

"Pelaaja"
[QUOTE="Tipi";26167833]Ei kyllä olisi yhtään aikaa ratkoa tätä, oon istunut näiden päivien aikana jo aivan liikaa koneella :D

Tässä jumit. Oon kyllä nähnyt vinkkejä näihin, mutta ei löydy millään :(

Paska
kans...pu... ja tir... 6 (tiedän että päähine, mutta ei löydy) tuo ei ole päähine vaan mekko, alkaa d....

GÖTTER
hol... 10 (vesistö, mutta mikään ei sovi) katso Hol... karttaa, sellainen vesistö joka alkaa kahdella isolla kirjaimella, joista ensimmäinen on I
satu... 6 tämä on yleisnimitys kauhealle olennolle

DAS BOOT
pyyni... 6 tämä on limsaa, jota usein annetaan viinin sijasta niille jotka eivät juo
vehnäol... 9 (en kestä enää yhtään olutsivua :D) kun löydät tuon pyy 6, niin löydät siitä panimon, jonka kautta löydät tämän

WTF?
vasemmalle 7 no voi perhana (oli vihje)

DILBERT
puus... 7 nö voisit kertoa minulle miten tuohon olet päässyt, itse en ole

SP
so..la... 8 miten olet tänne päässyt, haluaisin tietää
art... 5+5, 7+6[/QUOTE]

Löytyisikö sinulta Ryhmyyn se kon... las... välinen 10
tai se alhaalla oleva ris.... 16
tai jo...-op... 8

Yhteistyössä