"elli"
Tuo liittyy vesiliikenteen viestintään. Entäs siitä samasta 13 ylös?SP
lip... 13 alas
Tuo liittyy vesiliikenteen viestintään. Entäs siitä samasta 13 ylös?SP
lip... 13 alas
no jos sul on se siihen tuleva sana niin tuli mulla ainaki heti mieleenVinkkejä lapsi 13 ruudussa Dilbert
Ahaa, tätä mä en tajunnutkaan eilen. Etsipä ihan toista valtiota tuohon ensimmäiseksi sanaksi. Kun sulla on jo se S....n os.... niin tuo 9+9 on samalla logiikalla, mut ekaksi sanaksi tulee toinen Euroopan valtio.Tuo 9+9 ei löydy! Osavaltioita on 16 ja jokaisen oon yrittänyt laittaa tuohon! Pitääkö se taivuttaa (esim. ber..in osav.)?
Nuo toiset löytyi, suuri kiitos niiden vinkistä
Saisiko vinkin siitä siihen tulevasta sanasta, koska tuo 13 minulla on mutta en keksi siitä eteenpäinAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26167030:no jos sul on se siihen tuleva sana niin tuli mulla ainaki heti mieleen
Joo, se minulla on kyllä, tarkoitin sinne alas se 11.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26167241:no se 3 kirjaiminen on aika yksinkertainen
Ei pyhä lehmä sentään kun en vaan tajua. Oon ihan ulalla vaan. Mikä hiton perusmuoto??? Mä lähden kans kattomaan Hevisaurusta. Katotaan jos illemmalla sit joku sana taas aukeis. 49 sanaa puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26167241:no se 3 kirjaiminen on aika yksinkertainen
Inala: paranoid 11, perusmuoto
nyt mää poistun ja lähen kattoon Hevisaurusta
Kiitos, olipa ovela kun ei taas muista kaikkea mitä nuo pisteet voivat merkitä. Kaksi kertaa piti kahlata läpi tuo wiki kunnes välähti.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26166990:piirtäjiä yhdistävän keksin just on lyhenne ja enkkuwikistä löysin (ro... wikistä)
Kiitos! Soimaan tyhmyyttäni! Kuinka voi!Paska oikealla alhaalla A G 8 on osa edellistä sanaa
Das boot K.D. 8
Joo, kiitos, tällä aikaa satuinkin keksimään sen ja sen jatko itse.Sta.. 22: Katso wiki-artikkelin luokka-kohtaa.
Miulta puuttuis paska-ruudusta se pääsanasta lähtevä 4+9