O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mun vihjeet vähä huonooiAlkuperäinen kirjoittaja oikea yläkulma;25246246:kiitos "tsirp" aukes power park![]()
haitko wikillä googlella vai millä mä en löytänyt 500 sivun joukosta
haenko väärin
mun vihjeet vähä huonooi
ei ois jatkoo siitä lock--1980 ruud
tai kahv.. ja rusk välist 17
onkohan se tähti tähti vai tähti lol: mitäkähän haen
:xmas:
laitatko mul minne päin niin autan sillä hiukka aiemmin vihjeellä pääsee anna sanan kautta poliisiin jos sulla malli aukiAlkuperäinen kirjoittaja oikea yläkulma;25246287:Nyt ois enään kiinni vasen alareuna ja alaspäin yliopistosta, sanoja puuttuu miljoonia mutta sais ees nuo ruudut auki.
Aloitin tänä aamuna, pikkasen turhauttaa jo, kun pitäsi siivotakkin ja täällä vaan naputellaan![]()
tunturi 5 ? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja oikea yläkulma;25246699:no nyt sain tuon poliisin auki, vielä jos joku vinkkais miten pääsee vasempaan alareunaan, joko kameran kautta tai tuolta raha ruudusta
tsirp varmaan tuolta työn kautta lähtee a las, mutten saa mitään tuohon väliviivalliseen 11 tai sitten kopiokone 8 jos sieltä pääsis, apuja pliis
juu skan ... ja sit se ean koodi toiselta nimeltään eli viiva koo
Lisää vihjeitä ei aukee niin ei aukee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oikea yläkulma;25246810:kiitti taas tsirp, tuo ammatti 5 ei auennut
ei oo sulle vihjeitäaloitin vasta aamulla ja perässä tullaan