"Eva"
ai,mie luulin kokoajan et se oli viljelyy liittyvää,perhana! ja kiitos!kellu.... p
ai,mie luulin kokoajan et se oli viljelyy liittyvää,perhana! ja kiitos!kellu.... p
tässä jotakin..PPari kysymystä
Syksy oikukas oy jatko joku kierätys laps vai mikä juttu - eka on oikee,mutta eri muodossa, kierrä...
POLIISI Alhaalla maa ky ylös ne kaks jotka yhdi rik
"on vuonna 1997 perustettu suomalainen soitinmusiikkiyhtye. Yhtyeen musiikki sisältää muun muassa jazz-, rock-, punk- ja heavy-vaikutteita. Musiikkia on verrattu myös Klezmer-musiikkiin."
kuol jatko - ei ole minullakaan
mur jat - ei ole minullakaan
N a o ylös vihje oli apu enkuks mut en keksi - käännä tuo helping suomeksi
siinä muutama mun tilanne
5 ok 6 2
4 ok ok 6
3 4 ok 5
11 5 3 2
autan jos osaan
Anteeksi miun moka!ei mee kierrätysvaate kierrätyshousu
kierrätysfirma daaaaaaaaam muuta sain:flower:
ei mtn,jokainen tekee tyhmiä mokia,myös allekirjoittanut.. koitan täällä ratkoa tuota sirkka 7+8 laihoin tuloksin,nyt meen läpi suomalaisia kirjailijoita H kirjaimen kohdalla ja ei tärppää ei..kyllä mä itte oon tyhmä yöl selasin ja näin ton sanan mut lastaa koitin änkätä joka paikkaan kiitos taasen:flower:
Ok, pitääpä jatkaa kirjailijan etsintää edelleen ja kiitos täsmentävästä "romaani"joku vihjaisi ketjus romaani tai näytelmä etin jo sirkka nimisiä romaanei ei tärpännyt
Laitan muutaman sanan oottaanjoku vihjaisi ketjus romaani tai näytelmä etin jo sirkka nimisiä romaanei ei tärpännyt
vuoksi vaihda viimenen kirjain ,1 vokaaliksiLaitan muutaman sanan oottaan
ILMIÖ
SIIS EN TAJUU VUOKSI JA LUODE SANOJEN JATKOI EI SIIS MILLÄÄN OON NIINKU JUMIS NYT MEEN METSÄÄN PALAAN 2 H KULUTTUA PUUTOKSIA VOI LAITTAA VASTAAN JOS ON MULLA MOIKS
laitoin sulle jo torres alkuunAlber TorresAlkuperäinen kirjoittaja oikea yläkulma;25246114:Mitenkäs tuonne oikeaan yläkulmaan pääsee, en pääse tuosta yliopistosta ylöspäin ja levikin tökkii.
Jos joku vois vnkata ketjus miten pääsee eteneen, kiitti