Relaatio 29

• Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Leena";25245201]Oisko apuja näihin:

Meksiko-ruutu
Mexico city alaspäin 5+5, yhdistyy siihen teod...
Pääsanasta 7 ylävasemmalle ja 13 yläoikealle alkaa met rauta on jne aineita ja lahtiko?
Fern Torr... ylöspäin 7+6 sama sukunimi etunimi alkaa al

Simpsons-ruutu
Tura Lee alasvas. 11
Mutant 5+7 löysin wikin listast c b
Velip. 9 ja 8
Philip. 6+7 ammatti

Mulla on vielä ilmiö-ruutu aloittamatta, en saa niistä pääsanoista kiinni ollenkaan :D ja edelleen vasen yläkulma kiinni, ilmeisesti siellä kallio-ruutu?[/QUOTE] ilmiö jossa lämpötila nousee sit se jossa vesi juttui ja saim......

"Eva"
[QUOTE="Leena";25245201]Oisko apuja näihin:

Meksiko-ruutu
Mexico city alaspäin 5+5, yhdistyy siihen teod... löytyy sillä pitkällä,jotain minkä hän on suunnitellut
Pääsanasta 7 ylävasemmalle ja 13 yläoikealle - pääsana 7 - mitä on esim rauta`?
Fern Torr... ylöspäin 7+6 - kaima,löytyi muistaakseni wikin haku listalta

Simpsons-ruutu
Tura Lee alasvas. 11 - mikä tura on, sitä sanaa pitää itse muokata ei ole oikea muoto wikin listalla
Mutant 5+7 - eräs mutant.. joka esiintyy sarjakuvissa
Velip. 9 ja 8 - velip. vanhemmat joista sanotaan puoli
Philip. 6+7 - "Zoidberg on ammatiltaan lääkäri (huono sellainen) ja työskentelee professori Hubert J. Fransworth in omistamalla"

Mulla on vielä ilmiö-ruutu aloittamatta, en saa niistä pääsanoista kiinni ollenkaan :D ja edelleen vasen yläkulma kiinni, ilmeisesti siellä kallio-ruutu?[/QUOTE]

tässä jotain helppiä :)

[QUOTE="Eva";25245247]ai,mie luulin kokoajan et se oli viljelyy liittyvää,perhana! ja kiitos! :)[/QUOTE]

PPari kysymystä

Syksy oikukas oy jatko joku kierätys laps vai mikä juttu
POLIISI Alhaalla maa ky ylös ne kaks jotka yhdi rik
kuol jatko
mur jat

N a o ylös vihje oli apu enkuks mut en keksi

siinä muutama mun tilanne

5 ok 6 2
4 ok ok 6
3 4 ok 5
11 5 OK 2
autan jos osaan

Viimeksi muokattu:
"Eva"
PPari kysymystä

Syksy oikukas oy jatko joku kierätys laps vai mikä juttu - eka on oikee,mutta eri muodossa, kierrä...

POLIISI Alhaalla maa ky ylös ne kaks jotka yhdi rik
"on vuonna 1997 perustettu suomalainen soitinmusiikkiyhtye. Yhtyeen musiikki sisältää muun muassa jazz-, rock-, punk- ja heavy-vaikutteita. Musiikkia on verrattu myös Klezmer-musiikkiin."

kuol jatko - ei ole minullakaan
mur jat - ei ole minullakaan

N a o ylös vihje oli apu enkuks mut en keksi - käännä tuo helping suomeksi

siinä muutama mun tilanne

5 ok 6 2
4 ok ok 6
3 4 ok 5
11 5 3 2
autan jos osaan
tässä jotakin..

[QUOTE="Eva";25245385]Anteeksi miun moka!
enne kier sanaa tuleekin : "tarkoittaa käytöstä poistetun esineen tai muun hyötyjätteen käyttämistä uudelleen."[/QUOTE]

kyllä mä itte oon tyhmä yöl selasin ja näin ton sanan mut lastaa koitin änkätä joka paikkaan kiitos taasen:flower:

[QUOTE="Eva";25245413]ei mtn,jokainen tekee tyhmiä mokia,myös allekirjoittanut.. koitan täällä ratkoa tuota sirkka 7+8 laihoin tuloksin,nyt meen läpi suomalaisia kirjailijoita H kirjaimen kohdalla ja ei tärppää ei..[/QUOTE]

joku vihjaisi ketjus romaani tai näytelmä etin jo sirkka nimisiä romaanei ei tärpännyt

"Eva"
Laitan muutaman sanan oottaan

ILMIÖ

SIIS EN TAJUU VUOKSI JA LUODE SANOJEN JATKOI EI SIIS MILLÄÄN OON NIINKU JUMIS NYT MEEN METSÄÄN PALAAN 2 H KULUTTUA PUUTOKSIA VOI LAITTAA VASTAAN JOS ON MULLA MOIKS
vuoksi vaihda viimenen kirjain ,1 vokaaliksi
ja sitten en loppunen toinen :)

mulla keittää kohta kun kirjailijaa EI löydy romaani,novelli,näytelmä kirjailijoista,onko kirjailija EDES suomalainen vai onko niin että onkin ulkomaalainen???

voisko Ruu ystävällisesti tulla vinkkaan puuttuvia sanoja kun hänellä on koko rela ratkastuna jo...

"Eva"
[QUOTE="Leena";25245622]Mä löysin yhden sirkka-romaanin, mutta sen on kirjoittanut katri kortesuo ja kirjaimia pitäis olla 7+8.... Että jippijaijei. :D[/QUOTE]

juuh samaan oon törmännyt :D
siksi epäilenki et kirjailija saattaa olla ulkomaalainen (tai ulkomaalainen nimi kirjailijalla vaikka kirjottas suomeks) sanoisinko että ilman vastasanaa sirkka 7+8 on liijankin vaikea ratkoa mutta yritys on kova kun meen wikin +1 000 kirjailijan lsitaa läpi edelleen yksitellen kaikkia mahd. kokeillen

"TSIRP"
[QUOTE="Eva";25245630]juuh samaan oon törmännyt :D
siksi epäilenki et kirjailija saattaa olla ulkomaalainen (tai ulkomaalainen nimi kirjailijalla vaikka kirjottas suomeks) sanoisinko että ilman vastasanaa sirkka 7+8 on liijankin vaikea ratkoa mutta yritys on kova kun meen wikin +1 000 kirjailijan lsitaa läpi edelleen yksitellen kaikkia mahd. kokeillen[/QUOTE]

sirk 7+8 TÄMÄNNIMISEN KIRJAN tai näytelmän kirjoittaja ruun vihje

"Eva"
[QUOTE="TSIRP";25246108]sirk 7+8 TÄMÄNNIMISEN KIRJAN tai näytelmän kirjoittaja ruun vihje[/QUOTE]

Löysin kirjailijan!

se on suomalainen mies kirjailija ja löytyy sirkka haulla kun on tarkkaavainen tekstiä lukiessa

"tsirp"
Alkuperäinen kirjoittaja oikea yläkulma;25246114:
Mitenkäs tuonne oikeaan yläkulmaan pääsee, en pääse tuosta yliopistosta ylöspäin ja levikin tökkii.

Jos joku vois vnkata ketjus miten pääsee eteneen, kiitti :D
laitoin sulle jo torres alkuunAlber Torres
sit ver....... oot ylhäällä tai pelle ruudeun kautta vihje aiempana

"tsirp"
[QUOTE="tsirp";25246162]laitoin sulle jo torres alkuunAlber Torres
sit ver....... oot ylhäällä tai pelle ruudeun kautta vihje aiempana[/QUOTE]
sori pitäis lukee mitä kysyit siis hum tiede kunt sit kie.. tie .. siitä osa alue esi hää työ sanat ovat tälläisiä sit siitä 3 kirja jossa on i m e kirjain

[QUOTE="tsirp";25246212]sori pitäis lukee mitä kysyit siis hum tiede kunt sit kie.. tie .. siitä osa alue esi hää työ sanat ovat tälläisiä sit siitä 3 kirja jossa on i m e kirjain[/QUOTE] siis kolme kirjaiminen sana

[QUOTE="anna";25246204]malli ruudun anna 4 8 ja ri la 5, pääseekö noilla oikealla olevaan ruutuun?

vinkkejä niihin?[/QUOTE]Anna Rotk juu pääsee ri la se osa sinustakin jossa silmät nenä suu ja otsa yksikössä

Yhteistyössä