mun vihjeet vähä huonooiAlkuperäinen kirjoittaja oikea yläkulma;25246246:kiitos "tsirp" aukes power park
löysin wikin kirjailija lsitalta olikoha suomen ruottalaisissa kirjailijoissa tms, mutta totesin et se tyyppi löytyy myös sirkka haulla tekstin seasta tosin erilailla kirjoitettunahaitko wikillä googlella vai millä mä en löytänyt 500 sivun joukosta
haenko väärin
ei ois jatkoo siitä lock--1980 ruudmun vihjeet vähä huonooi
1980 lukuun loc... en tiä kumpaan suuntaa mut ylempi missä sijaittee ja alempiei ois jatkoo siitä lock--1980 ruud
tai kahv.. ja rusk välist 17
se on yllättävän laaja se "tähti" 6 ja jokapuolella ja sen näkee joka maasta..onkohan se tähti tähti vai tähti lol: mitäkähän haen
:xmas:
laitatko mul minne päin niin autan sillä hiukka aiemmin vihjeellä pääsee anna sanan kautta poliisiin jos sulla malli aukiAlkuperäinen kirjoittaja oikea yläkulma;25246287:Nyt ois enään kiinni vasen alareuna ja alaspäin yliopistosta, sanoja puuttuu miljoonia mutta sais ees nuo ruudut auki.
Aloitin tänä aamuna, pikkasen turhauttaa jo, kun pitäsi siivotakkin ja täällä vaan naputellaan
1 tunturi lapissa, iso- piiiptunturi 5 ? :ashamed:
juu skan ... ja sit se ean koodi toiselta nimeltään eli viiva kooAlkuperäinen kirjoittaja oikea yläkulma;25246699:no nyt sain tuon poliisin auki, vielä jos joku vinkkais miten pääsee vasempaan alareunaan, joko kameran kautta tai tuolta raha ruudusta
tsirp varmaan tuolta työn kautta lähtee a las, mutten saa mitään tuohon väliviivalliseen 11 tai sitten kopiokone 8 jos sieltä pääsis, apuja pliis
juu työ siitä sellainen joka ei oo kokoaikainen siitä se ammat jonka päällikkö ttekin oon ja siitä aa lla alkava liike jolta tulee kotiinkin luetteloita mun puutoksia yllä kiitti jos jotain vihjaisitjuu skan ... ja sit se ean koodi toiselta nimeltään eli viiva koo
satusetäLisää vihjeitä ei aukee niin ei aukee
asiakaspalvelija eli suomalaisttain myy...........Alkuperäinen kirjoittaja oikea yläkulma;25246810:kiitti taas tsirp, tuo ammatti 5 ei auennut
ei oo sulle vihjeitä aloitin vasta aamulla ja perässä tullaan