Relaatio 28!

"Satunnainen kävijä"
[QUOTE="epätoivoinen";24682659]Aasialainen lentoyhtiö, johon vinkki r.b.a. ei vaan löydy. Voisiko joku ystävällinen sielu antaa vinkin tai suoran vastauksen. Sitten olisi tämäkin rellu tehty.[/QUOTE]

Jos oikein tuon muistan, niin liittyy Bengaliin...

"Satunnainen kävijä"
[QUOTE="Salli";24681870]
Kännykkä
se peli... mulle ei tule hakusanoilla street rally 3d mitään sopivaa, vaikka selaan googlea kuinka pitkälle :/
Oon myös yrittänyt googlata vaikka mitä kännykkä-autopelejä kaikilla muilla hakuehdoilla, mutta kun ei niin ei :([/QUOTE]

Ei ralli englanniksi vaan kilpailu, kisa englanniksi.

"Tsirp"
KAKS SANAA JOTA EN LÖYDÄ
YHDYSVALTOJEN PRESSAT

ab lin ja ford väliin ....-........ (13) ei käyf ord-lincoln

ja harrastus sämpylästä

varmaan johtuu siitä että itte ajan ford focuksella ja harrastukset on rellukoiden teko ja palapelien väkellys
oisko ketään jos joku viel tekee auttelen 11 asti

"eva"
[QUOTE="Tsirp";24685893]KAKS SANAA JOTA EN LÖYDÄ
YHDYSVALTOJEN PRESSAT

ab lin ja ford väliin ....-........ (13) ei käyf ord-lincoln

ja harrastus sämpylästä

varmaan johtuu siitä että itte ajan ford focuksella ja harrastukset on rellukoiden teko ja palapelien väkellys
oisko ketään jos joku viel tekee auttelen 11 asti[/QUOTE]

ford 13: "Näyttelijä John Wilkes Booth murhasi hänet pitkäperjantaina huhtikuussa 1865 Washingtonissa *******." eli paikan nimi jossa ford sana mukana

sämppäri harrastus (oletan et tämä on se alaspäin menevä)
- mitä sillon harrastaa jos tekee sämppäreitä/pullia/kakkuja/pikkuleipiä?

• Tykkää
Reactions: tsirp
Kiitos eva olin just kirjoittamassa et isot lapset auttoi äitii mut toi loppuratkaisu

Nyt valmis en käynyt ku tänään ketjuu kattomass oon niin ylpee ittestäni kun sain väkellettyä tän haastavan rellu läpi=):wave::wave:

Viimeksi muokattu:
Ja taas löysin sen kun olit vihjeen antanut kiitos nyt kumminkin koitin joka sanaa yhdessä ja erikseen niin sit tärppäs oisit nähnyt tipuin melkein soffalta johon olen klo 16 jälk liimaantunut :kiss:

Yksi onneton
Vieläkö joku viitsii auttaa? Agricola ja uskonpuhdistaja väli 8-8 uupuu. Kaikki muut oon keksinyt, mutta tuo ei vaan minulle aukea. Loppuratkaisukin on. Kiitän etukäteen.

Yksi onneton
Kiitos kiitos! Teidän ansiostanne sain tämän viimeisenkin sanan. Veikolle suurkiitos tosi mukavasta rellusta. Koskaan en ole saanut kaikkia ruutuja auki niin nopeasti kuin nyt. Älä ihmeessä lopeta näiden tekemistä, aiheitahan riittää kyllä.

"ruu"
Kiitos kiitos! Teidän ansiostanne sain tämän viimeisenkin sanan. Veikolle suurkiitos tosi mukavasta rellusta. Koskaan en ole saanut kaikkia ruutuja auki niin nopeasti kuin nyt. Älä ihmeessä lopeta näiden tekemistä, aiheitahan riittää kyllä.
Eva ja Tsirp ovat aina olleet ainoita, jotka auttavat myös matti myöhäisiä, muuta häipyvät välittömästi sen jälkeen kun ovat saaneet valmiiksi

Tsirp on usein auttanut minut loppuun, kun yleensä en huomaa rellua ennenkuin osa on sen jo ratkaissut

Mie vaan...
Jos joku vielä pelaa niin apua tarvisin muutamaan kinkkiseen kohtaan :)

Mikko ruutu
Ummikko 10 7 ja siittä 4 8?

Kännykkäruutu
Se peli, ei tajua :D

Agricola ruutu
Vesi 5 5?

Suoria vastauksia saa antaa,kiitos :)

"eva"
Jos joku vielä pelaa niin apua tarvisin muutamaan kinkkiseen kohtaan :)

Mikko ruutu
Ummikko 10 7 ja siittä 4 8?

Kännykkäruutu
Se peli, ei tajua :D

Agricola ruutu
Vesi 5 5?

Suoria vastauksia saa antaa,kiitos :)
ummikko 10+7 : "TV-sarja vuodelta 1979 ohjaus Esko Leimu pääosissa Tim Steffa ja Mauri Saikkonen."

4+8 = toinen käsikirjoittaja ylläolevasta tv sarjasta

kännypeli : (suora googlen lause kopsu)
"you got a very fast car and you have to drive in a busy tunnel! pick up as many gold bricks your can"

Vesi 5+5 : Jari järvelän romaani kirja
"***** ***** tulee taatusti jäämään kirjallisuudenhistoriaan (…) Näin verevää miljöön ja ihmisten kuvausta ja maailmankuvan pohdiskelua ei ole nähty Väinö Linnan jälkeen."

autetaas näillä ylämäessä :)

Yhteistyössä