"epätoivoinen"
Aasialainen lentoyhtiö, johon vinkki r.b.a. ei vaan löydy. Voisiko joku ystävällinen sielu antaa vinkin tai suoran vastauksen. Sitten olisi tämäkin rellu tehty.
Loppuratkaisu löytyy noilla keltasilla sanoilla ,siinä on useampi sana ja löytyy ekoista tärpeistä (ei välttämättä otsikossa)Kiitos eva olin just kirjoittamassa et isot lapset auttoi äitii mut toi loppuratkaisu
heh, hyvä päätös kun soffalta irtosi relan päätteeksi..Ja taas löysin sen kun olit vihjeen antanut kiitos nyt kumminkin koitin joka sanaa yhdessä ja erikseen niin sit tärppäs oisit nähnyt tipuin melkein soffalta johon olen klo 16 jälk liimaantunut :kiss:
Eräs toinen Agricola sukuniminen,muistaakseni wikin täydennys/ tarkoittaa seuraavia listalta löysin tämän henkilön.Vieläkö joku viitsii auttaa? Agricola ja uskonpuhdistaja väli 8-8 uupuu. Kaikki muut oon keksinyt, mutta tuo ei vaan minulle aukea. Loppuratkaisukin on. Kiitän etukäteen.
Eva ja Tsirp ovat aina olleet ainoita, jotka auttavat myös matti myöhäisiä, muuta häipyvät välittömästi sen jälkeen kun ovat saaneet valmiiksiKiitos kiitos! Teidän ansiostanne sain tämän viimeisenkin sanan. Veikolle suurkiitos tosi mukavasta rellusta. Koskaan en ole saanut kaikkia ruutuja auki niin nopeasti kuin nyt. Älä ihmeessä lopeta näiden tekemistä, aiheitahan riittää kyllä.
Ummikko -> Kielipuoli potilas -> Neil HardwickJos joku vielä pelaa niin apua tarvisin muutamaan kinkkiseen kohtaan
Mikko ruutu
Ummikko 10 7 ja siittä 4 8?
Kännykkäruutu
Se peli, ei tajua
Agricola ruutu
Vesi 5 5?
Suoria vastauksia saa antaa,kiitos
ummikko 10+7 : "TV-sarja vuodelta 1979 ohjaus Esko Leimu pääosissa Tim Steffa ja Mauri Saikkonen."Jos joku vielä pelaa niin apua tarvisin muutamaan kinkkiseen kohtaan
Mikko ruutu
Ummikko 10 7 ja siittä 4 8?
Kännykkäruutu
Se peli, ei tajua
Agricola ruutu
Vesi 5 5?
Suoria vastauksia saa antaa,kiitos