V
vierailija
Vieras
VAPAA-AIKA ei aukee ravijuttu, vaikk tietoa löytyy runsaasti!
Vasen yläkulma: Hie-ra ja Fr-is välinen 8+5 kanssa mahdoton mulle. auringonpaisteinen... Voisko joku vielä autella?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
VAPAA-AIKA ei aukee ravijuttu, vaikk tietoa löytyy runsaasti!
Vasen yläkulma: Hie-ra ja Fr-is välinen 8+5 kanssa mahdoton mulle. auringonpaisteinen... Voisko joku vielä autella?
Musiikkiin kysyisin vielä apuja
Si or alas 6 mikä niillä si or jäsenillä on kädessään
Rock se pitkä 12-2-8, tätä en löydä mistään.
Lisäksi vapaa-aika ruudun ravihomma ei aukea kyllä, Me-cup mutta mitä muuta?
ei ravi vaan...
Vieläkö jollain on keksimättä New Zealandin tu ja maa 11 + 4? Alku on maansisäisen energian alku mutta loppu on paikka.
alku on sulla varmaan ok, loppuun vinkki: se voi olla rajattu
Mulle saisi vääntää rautalangasta Au 6 + 4 + 5, kun aiemmin vinkattu ei uponnut. pohjoisessa biitsi
Lisäksi puuttuu CoVu 11 (väliviivalla) australian pisin yksi pisin tuli jo osavaltio-ruutuun. Onko tämä erilainen pisin kuin se?
Ei ilmeisesti ole sitten Murr.. - jo.. Se kait lienee pisin kuitenkin?
Kiitos vinkeistä! Muut auttoivat.
Lisäksi puuttuu CoVu 11 (väliviivalla) australian pisin yksi pisin tuli jo osavaltio-ruutuun. Onko tämä erilainen pisin kuin se?
Kiitos vinkeistä! Muut auttoivat.
Musiikkiin kysyisin vielä apuja
Si or alas 6
Rock se pitkä 12-2-8, tätä en löydä mistään. tyylilaji on indie
Pu8:sta alas 4 talon ympärillä sekä 5 sama maoriksi
Sain tuon saman maoriksi nelosen perään tulleeseen ruutuun. Sama sana ilman hipsuja ei uppoa tuohon viitoseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mulle saisi vääntää rautalangasta Au 6 + 4 + 5:pohjoisessa biitsi [/B]Kiitos!
Meinaatko siis sitä eri linjaa, oikealla puolella? vahvuus
vinkki on väärä, se on i:llä alkava joki australiassa
vinkki on väärä, se on i:llä alkava joki australiassa
Iso kiitos! Olin kyllä tuonkin kokeillut mutta jotenkin väärin.
Kolme sanaa puuttuu, joista kaksi näkyy. Sama Brisbane-ruutu on kyseessä.
Ka Po 14 olen yrittänyt tähän vaikka mitä, ja pyöritellyt etenkin kiipeily-sanoja mutta mikään ei uppoa.
Fi 6 + 3
kapo 14, oot varmaan löytänyt sen paikan missä, ne kiipeilee, niin mikä on sen 5-kirjaimisen sanan tarkka suomennos? just tätä versiota ei ollut tullut mieleen kokeilla. Kiitos!
6 3 enkkuwikistä löytyy, näitä on esim. intialaisia ja kiinalaisa fii:n enkku-wikistä? Sieltä mä olen aiemminkin yrittänyt ru fi -sanaa, tuloksettomasti.
New Zealand Revont sanasta 11 olisiko vinkkiä ? Mikä on pohjoisnavan vastakohta ja missä se sijaitsee?
AOTEAROA Fa.. Flo..väliin tuleva 12 ja Flo perässä puu sanaan liittyvä alas 10 ? 12 endeeminen, 10 Uuden-Seelannin joulupuu