Relaatio 255 Down under

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vieläkö jollain on keksimättä New Zealandin tu ja maa 11 + 4? Alku on maansisäisen energian alku mutta loppu on paikka.

Mulle saisi vääntää rautalangasta Au 6 + 4 + 5, kun aiemmin vinkattu ei uponnut.

Vieläkö jollain on keksimättä New Zealandin tu ja maa 11 + 4? Alku on maansisäisen energian alku mutta loppu on paikka.
alku on sulla varmaan ok, loppuun vinkki: se voi olla rajattu totta. Yleissana, kuten paikka on.

Mulle saisi vääntää rautalangasta Au 6 + 4 + 5, kun aiemmin vinkattu ei uponnut. pohjoisessa biitsi Kiitos!

Lisäksi puuttuu CoVu 11 (väliviivalla) australian pisin yksi pisin tuli jo osavaltio-ruutuun. Onko tämä erilainen pisin kuin se?

Saisko tähän rautalankaa :) Aikaisemmin oli vesistö vihjeenä, mutta ei oikein joet ainakaan käy. Brisbane-ruutu kyseessä

Lisäksi puuttuu CoVu 11 (väliviivalla) australian pisin yksi pisin tuli jo osavaltio-ruutuun. Onko tämä erilainen pisin kuin se?

vinkki on väärä, se on i:llä alkava joki australiassa

vinkki on väärä, se on i:llä alkava joki australiassa

Iso kiitos! Olin kyllä tuonkin kokeillut mutta jotenkin väärin.

Kolme sanaa puuttuu, joista kaksi näkyy. Sama Brisbane-ruutu on kyseessä.

Ka Po 14 olen yrittänyt tähän vaikka mitä, ja pyöritellyt etenkin kiipeily-sanoja mutta mikään ei uppoa.
Fi 6 + 3

Iso kiitos! Olin kyllä tuonkin kokeillut mutta jotenkin väärin.

Kolme sanaa puuttuu, joista kaksi näkyy. Sama Brisbane-ruutu on kyseessä.

Ka Po 14 olen yrittänyt tähän vaikka mitä, ja pyöritellyt etenkin kiipeily-sanoja mutta mikään ei uppoa.
Fi 6 + 3

kapo 14, oot varmaan löytänyt sen paikan missä, ne kiipeilee, niin mikä on sen 5-kirjaimisen sanan tarkka suomennos?

6 3 enkkuwikistä löytyy, näitä on esim. intialaisia ja kiinalaisa

Voisin haluta suoran tiedon tuohon VAPAA-AIKA ruudun ravihommaan
Mel....cup - lau.... ei sovi, niin mikähän se lie vois olla?

Lisäksi puuttuu saman ruudun yläreunasta Fr is molemmat alaspäin lähtevät 4-5 ja 8-5 ja ne yhdistävä 11