Relaatio 16 - uusi ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahis74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asiasta ihan toiseen, pystynkö jotenkin lainaamaan jonkun viestin sisällä olevaa lainausta??? Tämä viesti olisi ollut helpompi kirjoittaa, jos olisin voinut jatkaa noita lampun kommentteja niin, että tässä olisi näkynyt myös omat alkuperäiset horinani. Helpoin tapa on maalata teksti hiirellä, kopioi ctrl+c ja liitä minne haluat ctrl+v ja ylimääräiset voi poistaa.

Ja kiitos niistä muista vinkeistä!
Lääke mulla puutuu justiin se 10 joka menee tabuun
Urheilu M.J. stä lähtevä 6 6, loikkija 6 6, J.W. ja R.S. välinen 8 8 (lieneekö edes uimari?) ja ylärajalla B.B. 11
Rikos as..aj 5 6 ja 4 8. J.C. jatko 6, pääsanasta 11 alas ja 9 vas yläviistoon (vaikka noihin vastasanat löytyy) ja puuttuu kyllä muutakin, mutta nämä auttaisivat paljon.

Tarzan ok, leffasta 6 5 oli yksi Tarzania näytellyt G.S.

tahkoan, tahkoan ja tuskastun. nyt painelen nukkumaan ja jatkan joskus, joka ruutu jumissa, mun aivot myös

? 6 11 ?
7 13 11 ?
7 8 7 6
? 10 7 ?

Pelin läpäisy:
195 / 698 (27.9%)

[QUOTE="lamppu";29453939]Lääke mulla puutuu justiin se 10 joka menee tabuun yhdistä aloitussana ja yksi erittäin yleinen alkuaine kaikissa elollisissa

Urheilu M.J. stä lähtevä 6 6 valmentaja , loikkija 6 6 suomalainen miesseiväshyppääjä, J.W. ja R.S. välinen 8 8 (lieneekö edes uimari?) ja ylärajalla B.B. 11 tuleeko tää B.B. ame.. jal.. jatkeeksi vai onko siinä välissä vielä jotain muita sanoja?

Rikos as..aj 5 6 ja 4 8. J.C. jatko 6 mistä nämä edeltävät löytyy?, pääsanasta 11 alas sana joka tarkoittaa vaikkapa heroiinin myyntiä ja 9 vas yläviistoon tää puuttuu multakin (vaikka noihin vastasanat löytyy) ja puuttuu kyllä muutakin, mutta nämä auttaisivat paljon.

Tarzan ok, leffasta 6 5 oli yksi Tarzania näytellyt G.S.[/QUOTE]

Sulla tuntuu olevan Rikos-ruudusta juuri sellaisia sanoja, jotka multa puuttuu. Mulla yläpuoli aika ok ja alapuoli taas lähes tyhjä. Oikeassa alareunassa pari sanaa, joita en saa yhdistettyä noihin varsinaisiin rikos-sanoihin.

lähden etsimään G.S:ää.

Niin, ja kiitos copy-paste vinkistä :)

Sulla tuntuu olevan Rikos-ruudusta juuri sellaisia sanoja, jotka multa puuttuu. Mulla yläpuoli aika ok ja alapuoli taas lähes tyhjä. Oikeassa alareunassa pari sanaa, joita en saa yhdistettyä noihin varsinaisiin rikos-sanoihin.

lähden etsimään G.S:ää.

Niin, ja kiitos copy-paste vinkistä :)
Joo, B.B. tä edeltää futisseura B.B. jonka pelaaja sai tuomion murhasta ja siitä ketju johtaa as....aj

Onko kenelläkään Sairaus-ruudun aloitussanasta oikealle lähteviä kymppejä tai alas lähtevää 13?

LAMPPU: vieläkö kaipaat nähin vinkkiä? Multa löytyy tuo 5 6 sekä J.C:n jatko 6.
Rikos as..aj 5 6 ja 4 8. J.C. jatko 6

Onko kenelläkään Sairaus-ruudun aloitussanasta oikealle lähteviä kymppejä tai alas lähtevää 13? Oikealle 10 lähtee kuumetauteja, joista toinen on juuri tuo sana ja toinen on sitten värillinen ja alas 13 on yleissana taudille, joka tarttuu olipa hölmöt vinkkaukset :)

LAMPPU: vieläkö kaipaat nähin vinkkiä? Multa löytyy tuo 5 6 sekä J.C:n jatko 6.
Rikos as..aj 5 6 tämä multa vielä puuttuu
4 8 sen löysin.
J.C. jatko 6 sen löysin

Ja Filosofia ok!

Rikos-ruudun as..aj.. 5 6 on suomalainen henkirikosten tekijöiden lakimies A. A.

vinkkaatko takaisinpäin sitä 4 8. Mulla on vastasanakin enkä löydä millään...

samoin voisit antaa vinkin Filosofia-ruudun aloitussanasta alaspäin lähtevään 14? Mulla tuo ruutu todella vaiheessa, mutta jos vielä yritän ennen kuin kyselen sulta lisävinkkejä.

Mulla ok vasta Tarzan ja E-P.

Rikos-ruudun as..aj.. 5 6 on suomalainen henkirikosten tekijöiden lakimies A. A. kiitos, koitan etsiä

vinkkaatko takaisinpäin sitä 4 8. T.E. oli B-jutun enkkuwikissä huomaamattomasti mustana

Filosofia-ruudun aloitussanasta alaspäin lähtevä 14 on tieto...

Mulla ok vasta Tarzan ja E-P.
Ja urheilun B.B. 11 ylös on leffa, jossa hullu psykiatri auttaa FBI-typykkää selvittämään B.B.-nimistä sarjamurhaajaa.

[QUOTE="lamppu";29458297]Ja urheilun B.B. 11 ylös on leffa, jossa hullu psykiatri auttaa FBI-typykkää selvittämään B.B.-nimistä sarjamurhaajaa.[/QUOTE]

Tän mäkin löysin hetki sitten. Jäin tosin sitten jumiin siitä vähän eteenpäin olevaan kann..lähteviin 7 ja 11.

Kiitos muistakin vihjeistä. Sairaus-ruutu otti aimo harppauksen eteenpäin! Vinkit olivat yksinkertaisuudessaan juuri passeleita :)

Menen vielä lukemaan sadannen kerran sen B:n wikin, jos tuo as..aj..vihdoin sattuisi silmään....

Tän mäkin löysin hetki sitten. Jäin tosin sitten jumiin siitä vähän eteenpäin olevaan kann..lähteviin 7 ja 11.

Kiitos muistakin vihjeistä. Sairaus-ruutu otti aimo harppauksen eteenpäin! Vinkit olivat yksinkertaisuudessaan juuri passeleita :)

Menen vielä lukemaan sadannen kerran sen B:n wikin, jos tuo as..aj..vihdoin sattuisi silmään....

11 on se mitä ne tekee (7 mullekin vielä arvoitus, mutta huomenna jatkan etsimistä)

[QUOTE="lamppu";29458345]11 on se mitä ne tekee (7 mullekin vielä arvoitus, mutta huomenna jatkan etsimistä)[/QUOTE]

mä voisin vaikka vannoa, että tuo oli se eka sana mitä siihen kokeilin...llmeisesti olen kuitenkin naputellut sen niin väärin, ettei ottanut. Joo, ehkä pitäis mennä nukkumaan ja jatkaa huomenna. Kiitos siis taas vinkistä!

mä voisin vaikka vannoa, että tuo oli se eka sana mitä siihen kokeilin...llmeisesti olen kuitenkin naputellut sen niin väärin, ettei ottanut. Joo, ehkä pitäis mennä nukkumaan ja jatkaa huomenna. Kiitos siis taas vinkistä!
Noin on mullekin käynyt useasti.
En ole sitä ka.. 7 vas. rajalla löytänyt. Vielä puuttuu ruudusta myös
vas. yläviisto Rikos ja la..ka välinen 9
hu..ka ja do.. välinen 13
mu.. 2 7 7

Onko kellään?

[QUOTE="lamppu";29461354]Noin on mullekin käynyt useasti.
mu.. 2 7 7

Onko kellään?[/QUOTE]

Multa puuttuu nuo samat, mutta lisäksi paljon muutakin. Yritän vielä penkoa ja keksiä muita, mutta pystytkö vinkkaamaan L.N. alas tulevan 7?

Ja jotta saan vähän puhtia tän epätoivon keskelle niin onko ne ihmis...ylöspäin tulevat nimiä vai jotain muuta?

Multa puuttuu nuo samat, mutta lisäksi paljon muutakin. Yritän vielä penkoa ja keksiä muita, mutta pystytkö vinkkaamaan L.N. alas tulevan 7 toinen ammatti lyhyesti, siis ohjaa semmoista tavallista siivellistä

Ja jotta saan vähän puhtia tän epätoivon keskelle niin onko ne ihmis...ylöspäin tulevat nimiä vai jotain muuta? onnettomuuksiin liittyvät, toinen aukeaa paremmin yläkautta ja toinen oli joku naparetkue, jolla meni huonosti

Auttaako?

Kiitos taas kerran! Mä olin molempia noita onnettomuuksia sivunnut, mutten näköjään jaksanut paneutua tarpeeksi kirjainten lukumäärään.

L.N. aukesi myös. Sitä aina unohtaa tuon yksinkertaisen ajattelun siinä vaiheessa kun jumittaa...

[QUOTE="lamppu";29461354]
mu.. 2 7 7

Onko kellään?[/QUOTE]

Tää välähti, kun aloin miettiä mitä kaksikirjaimisia sanoja suomen kielessä on ja lisäsin yhteen tuon sanan murha. Löytyi Ylen esittämä dokumenttisarja ratkaisemattomista murhista...

Nyt puuttuu tästä ruudusta enää nuo samat kolme mitä tuossa yllä luettelit.

Taas on päästy vähän eteen päin, sanoja 286. Tää on kyllä sikavaikea relaatio!
Sitä Tarzanista alaoikealle lähtevää väliviivallista 12 en löytänyt, vaikka tässä ketjussa oli hyvät vinkit. Voisiko sen saada suoraan?

Yhteistyössä