vierailija
Komediasarja-ruutu jumittaa sanaan Tamkote -> 5+3+4
Mitä kohtaa tarkoitat, mikä vieressä ??
Pertti Pasanen
ohj-käskir välinen 14 ja jatko 6+5 -> Ve-MaLo
Aurinkokunta
Merk -> 10+5 -> 9 -> plan
Komediasarja-ruutu jumittaa sanaan Tamkote -> 5+3+4
Mitä kohtaa tarkoitat, mikä vieressä ??
Pertti Pasanen
ohj-käskir välinen 14 ja jatko 6+5 -> Ve-MaLo
Aurinkokunta
Merk -> 10+5 -> 9 -> plan
90-luvulta peräisin oleva televisiosarja, nyt näyttämöllä.Tarkotan Komediasarja-ruudun alhaalla olevaa tamp -> tamp komteat jatkoa 5+3+4. Vastasanaa ei ole
Hyvä sarja . Itse kaipaisin aiemmin olevaan (15) apua. Komediasarja->oikea reuna, neljäs alaspäin..90-luvulta peräisin oleva televisiosarja, nyt näyttämöllä.
M.A. jatko 15? Työ.Hyvä sarja . Itse kaipaisin aiemmin olevaan (15) apua. Komediasarja->oikea reuna, neljäs alaspäin..
Kuinka tuo pelin uudelleen aloittaminen käytännössä tapahtuu? Samalla tunnuksella ja salasanalla kaikki relaatiot auki.Tarkennuksena, että virhe on korjattu tänään 17.10.2016 n. klo 20.30. Kaikki ennen tuota kellon lyömää relaation aloittaneet joutuvat ottamaan pelin alusta saakka uudestaan..
Juuri se.. enkä millään saa oikeaa sanaaM.A. jatko 15? Työ.
M.A (15) työ ?? Kaiken maailman synonyymit kyseiselle työlle olen käyny läpiJuuri se.. enkä millään saa oikeaa sanaa
Hän ei ole re, hän on to.M.A (15) työ ?? Kaiken maailman synonyymit kyseiselle työlle olen käyny läpi
...AUTTAKEE
Kiitos !Hän ei ole re, hän on to.
Muista ennen pyyntöä nollauksesta ottaa esim. kuvankaappauksina talteen mitä olet syöttänyt, jotta on sanat tallessa syöteltäviksi! Tässä keskustelussa vinkkiä oli jo aiemmin mistä nollauksen voi saada eli Facebookissa jos olet, niin siellä "Relaatiot - Sanapeli" -ryhmän sivulta voi lähettää privaviestiä ja pyytää yksittäisen rellun nollausta. Itse pyynnön tänään tein ja kerroin oman tunnukseni ja rellun. Nopeasti toteutui ja kaikki muut rellut pysyivät ihan siinä vaiheessa jossa ovat. Tämän jälkeen syöttelin printscreeneistä sanat ja sain aiemman mokan ohitettua eli ruudun aukeamaan. Nollaus siis tehosi.Kuinka tuo pelin uudelleen aloittaminen käytännössä tapahtuu? Samalla tunnuksella ja salasanalla kaikki relaatiot auki.
Vastausta odotellessa.
(2) etukirjain +piste, 4 sukunimiImitaattori-ruudussa pari jumitusta:
Alhaalla oleva rajasana 2+2+4 (2010-2012)
räjäh -> 12 (vastasanaa ei ole) Muoks! tämäpä löytyikin juuri
Kiitoosh
Pyytäisin mitä kohteliaimmin vinkkiä Huone-ruudun oikeaan rajasanaan.Tarvitsisin apuja seuraaviin:
Ranska:
Urh 7 5 13 Liittyy keltaiseen palloon
Metsästys
Pääsanasta lähtevä 12 Isoon merenelävään liittyvä
Linnut
jä-le 10
Tuli
Py pa ri ja L p k yhdistävä 6 5-kirjaiminen: Huumoria
ka 13
Neil Young
ja 11
al 11
Näistä oli monelle apua, kiitos. Rajasana on mielestäni hieman harhaanjohtava, se liittyy ka 5 ja ky 6, on siis se kolmas.Pyytäisin mitä kohteliaimmin vinkkiä Huone-ruudun oikeaan rajasanaan.
HidastamiseenPyytäisin mitä kohteliaimmin vinkkiä Huone-ruudun oikeaan rajasanaan.
Tarvitsisin apuja seuraaviin:
Ranska:
Urh 7 5 13
Metsästys
Pääsanasta lähtevä 12
Linnut
jä-le 10
Tuli
Py pa ri ja L p k yhdistävä 6
ka 13
Neil Young
ja 11 Oikealla puolella
al 11
Osaisitko vihjata Pohjoismaihin Es-Jä-välisen12?Muutama kysymys (muitakin ongelmia toki on):
RUOKA:
pääsanasta vasemmalle 11 -> 13 pemu 11: Metsästyksen tuloksena, 13: Nautitaan pemun kera.
TULI:
tta 13
”py pa ri” 16 ja oikeanpuoleinen 5 Wikitä PyPaRi ja katso oikealle.
SINFONIA:
pääsanasta alaspäin 19 Kierrä He ka:n kautta, niin löydät yhdistettävän.
He ka 15 Kadunnimi
Orsä 4 4 Solveig
Nuvi 5 10
Nämä tai edes osa näistä auttaisi PALJON! Kiitos ja koetan neuvoa osaltani.