Relaatio 1084

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sain ihme kyllä valmiiksi, mutta ilman loistavia vinkkejä ja suoria sanoja tuskin olisin. Todella epälooginen ja sekava eikä valitettavasti yhtään kiva ratkottava. Ehkä seuraava sitten onnistuu paremmin...

Isot kiitokset! Ihan samat sanat, ilman vinkkejä näin epäloogisesta relaatiosta ei olisi tullut yhtään mitään. Muutama todella omituinen sana, jotka eivät olleet millään tavalla linjassa muiden kanssa. Puhdasta arvailua eikä ollenkaan hyville relaatioille tyypillisiä sanaketjuja, jotka kivasti yhdistyvät toisiinsa

Olen ollut geokätköilijä toistakymmentä vuotta ja näitä rellujakin ratkonut todella pitkään. Kätköilijöiden joukossa on yleinen mielipide, ettei uutta kätköä pitäisi tehdä, ennen kuin on tarpeeksi kokemusta alasta. On se jännä, ettei se toimi täällä ja suurin osa ns. georelluista on ns. täyttä skeidaa!

Olen ollut geokätköilijä toistakymmentä vuotta ja näitä rellujakin ratkonut todella pitkään. Kätköilijöiden joukossa on yleinen mielipide, ettei uutta kätköä pitäisi tehdä, ennen kuin on tarpeeksi kokemusta alasta. On se jännä, ettei se toimi täällä ja suurin osa ns. georelluista on ns. täyttä skeidaa!
En itse ole geokätkölijä, mutta ratkonut monta georellua ja on toki hyviäkin joukossa ollut, mutta aivan liian paljon täysin käsittämättömiä georelluja, joissa ei ole päätä eikä häntää ja tämä on yksi niistä ja toivoisin kovasti , ettette hyvät kätköilijät laatisi rellua ennen kuin olette varmoja siitä, että tiedätte mitä relaatio tarkoittaa eli siis sanat oikeasti liittyvät yhteen.

En itse ole geokätkölijä, mutta ratkonut monta georellua ja on toki hyviäkin joukossa ollut, mutta aivan liian paljon täysin käsittämättömiä georelluja, joissa ei ole päätä eikä häntää ja tämä on yksi niistä ja toivoisin kovasti , ettette hyvät kätköilijät laatisi rellua ennen kuin olette varmoja siitä, että tiedätte mitä relaatio tarkoittaa eli siis sanat oikeasti liittyvät yhteen.
Hyvin sanottu

Itsellä mennyt ohi tuo joulupuuro ylös 14 ja 14 ( maksalaatikko ja joulutorttu väliin tulevat ) saa vinkata suorat sanat
Tähän jos saisi mitä haetaan ihan suoraan. on sanottu jo ihan suoraan

Jos joku vielä tekee tätä, voisiko antaa vihjeen minulta puuttuvaan kolmeen sanaan? Sitten olisi rellu valmis. 1.1 pääsanasta lounaaseen, ka va ja jou täh alla 11. (tavara) ja 1.2. pääsanasta vasemmalle 14. Vihje oli, että poltetaan jouluna +pääsana. En siitä saanut oikeaa sanaa sopimaan. Vielä tästä ruudusta puuttuu alaoikealta jääk. jatko 8. voin auttaa muissa sanoisssa, jos on tarvetta. Kiitos etukäteen.

Jos joku vielä tekee tätä, voisiko antaa vihjeen minulta puuttuvaan kolmeen sanaan? Sitten olisi rellu valmis. 1.1 pääsanasta lounaaseen, ka va ja jou täh alla 11. (tavara) ja 1.2. pääsanasta vasemmalle 14. Vihje oli, että poltetaan jouluna +pääsana. En siitä saanut oikeaa sanaa sopimaan. Vielä tästä ruudusta puuttuu alaoikealta jääk. jatko 8. voin auttaa muissa sanoisssa, jos on tarvetta. Kiitos etukäteen.
kynttiläpurkki

1.1 pääsanasta lounaaseen, ka va ja jou täh alla 11. (tavara)=vinkattu aiemmin höy...nau..
(ja höy... on linnulla. Mulle ihan uusi sana, piti ihan guuglettaa😁)
1.2. pääsanasta vasemmalle 14. Vihje oli, että poltetaan jouluna +pääsana. =kynt+pääsana (Ja tämäkin piti guuglettaa, outo sana mulle)
Vielä tästä ruudusta puuttuu alaoikealta jääk. jatko 8=usein jääk alla tai vieressä, kylmempi kuin jääk

voin auttaa muissa sanoisssa, jos on tarvetta. Kiitos etukäteen.

1.1 pääsanasta lounaaseen, ka va ja jou täh alla 11. (tavara)=vinkattu aiemmin höy...nau..
(ja höy... on linnulla. Mulle ihan uusi sana, piti ihan guuglettaa😁)
1.2. pääsanasta vasemmalle 14. Vihje oli, että poltetaan jouluna +pääsana. =kynt+pääsana (Ja tämäkin piti guuglettaa, outo sana mulle)
Vielä tästä ruudusta puuttuu alaoikealta jääk. jatko 8=usein jääk alla tai vieressä, kylmempi kuin jääk

voin auttaa muissa sanoisssa, jos on tarvetta. Kiitos etukäteen.
autatko kaksi sanaa kynttilä kuusenkynttilät alle tuleva 15 ja kranssi sanan alla 22

Valkosuklaatoffeerulla
(no kaikkihan tuon tietää ja ihan himona syö varsinkin jouluna....sorry sarkasmini, mä en ollut ikuna ees tommosesta kuullut saati syönyt, täältä sain vinkin sanaan, kiitos siitä!)

Yhteistyössä