V
vierailija
Vieras
KarjalanpaistiItsellä mennyt ohi tuo joulupuuro ylös 14 ja 14 ( maksalaatikko ja joulutorttu väliin tulevat ) saa vinkata suorat sanat
Tähän jos saisi mitä haetaan ihan suoraan. on sanottu jo ihan suoraan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
KarjalanpaistiItsellä mennyt ohi tuo joulupuuro ylös 14 ja 14 ( maksalaatikko ja joulutorttu väliin tulevat ) saa vinkata suorat sanat
Tähän jos saisi mitä haetaan ihan suoraan. on sanottu jo ihan suoraan
Kiitos, kiitos! nuo kaksi löysinkin jo.kynttiläpurkki
1.2 Enk konv vieressä 7/6
I "Kätkön omistajan terveiset: Siitä siis kätkölle, Oliko rellu kiva??".
Kiitos1.1 Kausivalo alas 7=ei liity kausivaloon, lähtee tavarat-sanasta ja tuo 7 mainittu aiemmin ihan suoraan, kr.....
Tuo 1.2 vas reuna kon 9. Pakko myöntää, että luulin vihjeeksi. En ymmärtänyt, että tuollaista sanaa etsittiin.Ei vain avaudu, saisinko apuja
1.1. Pääsana - Ru- alas 8=lintu
1.1. Kau Va - alas 7
1.2. vas reuna kon ylös 9, on vinkattu mutta ei avaudu=on kerrottu ihan suoraan
1.2. alhaalla keskellä ju vasemmalle 8=vinkattu aiemmin
Siis ei sittenkään mitään. Olin aivan vakuuttunut, että olin jo kokeillut tuota sanaa ainakin kerran, mutta en sitten kai ollutkaan. Rellu valmis, kiitos kaikkien vihjeitä antaneiden. Ilman apuja ei tämä olisi edennyt alkua pidemmälle!Olen yrittänyt tuskissani saada tätä kirottua relaatiota ratkaistua. Enää puuttuu yksi, tuotemerkistä kaakkoon 5. Saisiko siihen vihjettä, kiitos.
alkuun se ylempiYhtä sanaa en keksi eli
1.1 paisti 12