Relaatio 1084

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ISO kiitos kaikille vinkkejä kirjanneille! Paljon sellaista, jota en ikinä milloinkaan olisi muuten löytänyt ja en voi ymmärtää miksi moisia on tähän mukaan otettu... 21/133 oli ekan vuorokauden saldo ja tänään päätin katsoa mitä keskustelusta löytyisi. Täällä olikin 12 sivun verran keskustelua ja nyt kiitos teidän sain rellun valmiiksi - hurjaa ja siitä kiitos! Kätköilijä kun olen, niin kätkön tsekkerinkin kuittasin ja sieltä tuli naattien lisäksi "Kätkön omistajan terveiset: Siitä siis kätkölle, Oliko rellu kiva??". Eiköhän täällä jos keskustelua lukee voi todeta yleiseksi mielipiteeksi, ettei todellakaan ollut kiva, vaan joulurauha kyllä karisi kummasti tämän kanssa tuskaillessa. JOS(!!) joskus tekee toisen, niin toivottavasti se on oikeasti relaatio ja ihan ensimmäiseksi voisi sijoitella sanat niin, että tietäisi mistä ruudusta viiva tulee - helpottaisi kummasti pohdintoja, kun tietäisi minkä (epäloogista) jatkoa yrittää kehitellä.

Ei vain avaudu, saisinko apuja
1.1. Pääsana - Ru- alas 8
1.1. Kau Va - alas 7
1.2. vas reuna kon ylös 9, on vinkattu mutta ei avaudu
1.2. alhaalla keskellä ju vasemmalle 8

Ei vain avaudu, saisinko apuja
1.1. Pääsana - Ru- alas 8=lintu
1.1. Kau Va - alas 7
1.2. vas reuna kon ylös 9, on vinkattu mutta ei avaudu=on kerrottu ihan suoraan
1.2. alhaalla keskellä ju vasemmalle 8=vinkattu aiemmin

1.1. Mak- lounaaseen lähtevä 11=muistaakseni tämä on vinkattu aiemmin🤔.
lisävihje: suklaasta tehty pukki

1.1. Va- ja Jo- välissä oleva 9 =jos valo oikealle 9, niin se on kerrottu aiemmin ihan suoraan

Olihan relaatio! Yhtä sanaa vaille saatiin tehtyä mutta viimeinen piti tarkastaa täältä. Kiitos että joku oli vihjannut täällä, kun kyseistä sanaa en ollut ikinä edes kuulut. Onneksi ei ollut 600 sanainen, sen verran oli hankalia arvata.

Olen yrittänyt tuskissani saada tätä kirottua relaatiota ratkaistua. Enää puuttuu yksi, tuotemerkistä kaakkoon 5. Saisiko siihen vihjettä, kiitos.
Siis ei sittenkään mitään. Olin aivan vakuuttunut, että olin jo kokeillut tuota sanaa ainakin kerran, mutta en sitten kai ollutkaan. Rellu valmis, kiitos kaikkien vihjeitä antaneiden. Ilman apuja ei tämä olisi edennyt alkua pidemmälle!

Yhteistyössä