Mummosta lähtee 90-luvun piirretyn viittasankari, joka myöskin oli ankka.Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:Paria en vaan tajuu... Mummo ankasta lähtevästä ei hajuakaan eikä mato valtosesta...
Valtosesta sen oikea nimi ja bändiAlkuperäinen kirjoittaja Monttu:Paria en vaan tajuu... Mummo ankasta lähtevästä ei hajuakaan eikä mato valtosesta...
nyt
1 1 2
2 1 2
6 3 3
218 / 239 (91.2%)
Vihjeet: 3 / 3
Loppuratkaisu oikein!
Sijoitus:
22 / 143
En ainakaan minä. Minulla puuttuu aivan samat.Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Joku tietää enemmän mitä kertoo, ken on hän? Vai hiippaileeko täällä taustalla taas joku mysteerimies/-nainen.
KIRJASTO
Kaupunki 9
Kirja 8
EU
Seteli 6
Eu 13 oikealle
mullakin puuttuu samat,kaupunkia oon ettinytAlkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Joku tietää enemmän mitä kertoo, ken on hän? Vai hiippaileeko täällä taustalla taas joku mysteerimies/-nainen.
KIRJASTO
Kaupunki 9
Kirja 8
EU
Seteli 6
Eu 13 oikealle
toi kirja 8.. siitä seuraava onko vihjettä siihen?Alkuperäinen kirjoittaja newman:Minä sain kirjan auki. Se on kirja, josta voi katsella vaikka missä maat sijaitsevat.
Toi kilpailu ei mulle selvinnyt ainakaan heti, oisko helpottavaa vinkkiä.
laita vaikka kuukkeliin et tärkeintä ei ole voitto vaanAlkuperäinen kirjoittaja newman:Minä sain kirjan auki. Se on kirja, josta voi katsella vaikka missä maat sijaitsevat.
Googlaa se sanonnan alku + itse sana sanonta. Mulla ainakin aukes sillä.Alkuperäinen kirjoittaja newman:Minä sain kirjan auki. Se on kirja, josta voi katsella vaikka missä maat sijaitsevat.
mulla tulee vaan sivukaupalla ...ruotsi hävii..Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Googlaa se sanonnan alku + itse sana sanonta. Mulla ainakin aukes sillä.Alkuperäinen kirjoittaja newman:Minä sain kirjan auki. Se on kirja, josta voi katsella vaikka missä maat sijaitsevat.
ravintolasta alaspäinAlkuperäinen kirjoittaja aloittelija:miten ootte laulajaan päässet ?
työpa....Alkuperäinen kirjoittaja Alppilan Gona:Kirjasto 9 , ei ole virkanimi eikä palkkatyö, en tajua noita vihjeitä
Lääkäri 10
Seteli 6
Eu 13
Ruotsi ruudussa Lappi 12
noi puuttus vielä, saisko apuja?
Kuka keksi uuden sanan ,vihjaisitko sitä hiukan?Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:kuka keksi uuden sanan, voisiko vinkata?
kirjasto
---------
kaupunki 9
EU
------
EU 13
seteli 6
nämä puuttuvat siis
Kirjasto 9 - Paikka missä vietetään n. 8h per päivä arkisinAlkuperäinen kirjoittaja Alppilan Gona:Kirjasto 9 , ei ole virkanimi eikä palkkatyö, en tajua noita vihjeitä
Lääkäri 10
Seteli 6
Eu 13
Ruotsi ruudussa Lappi 12
noi puuttus vielä, saisko apuja?