Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Minäkin taas kehissä...
Hansuli: mieti, mihin kartat ja kaupungit liittyy noin ylipäätään. Ei biologiaan, ei historiaan, vaan...
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Minäkin taas kehissä...
Hansuli: mieti, mihin kartat ja kaupungit liittyy noin ylipäätään. Ei biologiaan, ei historiaan, vaan...
no sepä seAlkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Kiitos, olipa kyllä aikamoinen sana! Ei ois tullu kyllä mieleenkään ainakaan enää tässä väsymyksessä.
Eli ilmeisesti nyt kaikilta puuttuu enää vain 2 sanaa? Seteli 6 ja EU 13?Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Kiitos, olipa kyllä aikamoinen sana! Ei ois tullu kyllä mieleenkään ainakaan enää tässä väsymyksessä.
jep, nuo sanat puuttuu. Alkaa epäilyttään jo kirjoitusvirheet, kun ei löydy. Omasta älystähän tämä ei ole kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja Alppilan Gona:Eli ilmeisesti nyt kaikilta puuttuu enää vain 2 sanaa? Seteli 6 ja EU 13?Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Kiitos, olipa kyllä aikamoinen sana! Ei ois tullu kyllä mieleenkään ainakaan enää tässä väsymyksessä.
Itse en noita keksi millään
On.Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:Onko se murre 5 tässä listassa?
http://www.kaupunkiopas.com/laani/L%E4nsi-Suomi/
mielestäni kaikki tästä koittanu ja ei löydy...
Se olen minäAlkuperäinen kirjoittaja kääkkis:taas on joku keksinyt uuden sanan!
No niin sepäs oli taas omituinen.Alkuperäinen kirjoittaja sanni:Se olen minäAlkuperäinen kirjoittaja kääkkis:taas on joku keksinyt uuden sanan!
Lukekaan eu wikiä. Yksi otsikko sieltä.
ei mulla käynyt mikään!?Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:saisko vinkkiä mikä se keksitty sana on??
väärä lainaus...Alkuperäinen kirjoittaja kääkkis:ei mulla käynyt mikään!?Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:saisko vinkkiä mikä se keksitty sana on??
höh, koetin tuota jo aiemmin...Alkuperäinen kirjoittaja kääkkis:ei mulla käynyt mikään!?Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:saisko vinkkiä mikä se keksitty sana on??
Kärsimätön on hyvä sana kuvaamaan joitain tähän ketjuun kirjoittaviaAlkuperäinen kirjoittaja hansuli:no ei täälläkää käy mikää mitä koitin EU wikistä.. huoh.. ja sitte eräät pihtaa sanaa eikä voi vihjata niin että sen ymmärtäs,vai voivatko sittenki vihjata sen järkevästi?