Moon Kuudes
eli tämä kertoo sen eeettää...
jo ei sytyttäny kirjasto, miust tuntuu et oon iha vääräs suunnas
eli tämä kertoo sen eeettää...
jo ei sytyttäny kirjasto, miust tuntuu et oon iha vääräs suunnas
ketjusta löytyy kaikki sanat jotka sinulta puuttu lukuun ottamatta niitä 7 -8Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:miksi kukaa ei voi auttaa,näissä hankalissa sanoissa??
mie en :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja E:Heti keksin, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:No joo totta, mutta aina kannattaa yrittää.Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Emmatiikeri, veikkaanpa, että olet yksin ykkösenä eikä kukaan tiedä noita sun puuttuvia. Yritetty on keksiä... Sanoisitko silti edes vähän vinkkiä kirjasto 9:ään?
Elikkä kirjasto 9. Poliisilla on sellainen, opettajalla on sellainen, lääkärilläkin on sellainen mutta mulla ei ole koska olen pelkkä opiskelija. Katotaan aukeaako tolla, tää oli oikeesti taas ihan naurettavan yksinkertainen.
ei mulle aukee... anna eka kirjainAlkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:No joo totta, mutta aina kannattaa yrittää.Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Emmatiikeri, veikkaanpa, että olet yksin ykkösenä eikä kukaan tiedä noita sun puuttuvia. Yritetty on keksiä... Sanoisitko silti edes vähän vinkkiä kirjasto 9:ään?
Elikkä kirjasto 9. Poliisilla on sellainen, opettajalla on sellainen, lääkärilläkin on sellainen mutta mulla ei ole koska olen pelkkä opiskelija. Katotaan aukeaako tolla, tää oli oikeesti taas ihan naurettavan yksinkertainen.
auttakaa ny joku näiden kanssa,oon iha pihalla näistä,anyone?Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:kirjasto
---------
kirja 8
runo 10
kaupunki 9
laina 6
EU
-------
EU 8 (ylös)
EU 13
emu 10
seteli 6
emu 12
amerikka 8
saisko näihin vinkkiä pliiis??
sen takia tää on niin ärsyttävää ollut aina. Tietyt tyypit haluavat vain itse apuja mutta eivät ole valmiita auttamaan aloitelijoitaAlkuperäinen kirjoittaja f:disney ruudusta en ole saanut kuin pinei merenneito. MITÄ ne muuta sanat ovat ???? WD on liian laaja aihe että voisi kaikki sanat kokeilla... help
nokun ne vihjeet ei oo auttanut mua,sen takia täällä kysyn näitä ,jos joku vääntäs rautalankaa!?! :/Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:ketjusta löytyy kaikki sanat jotka sinulta puuttu lukuun ottamatta niitä 7 -8Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:miksi kukaa ei voi auttaa,näissä hankalissa sanoissa??
esim. tuo runo 10 lukee suoraanki jo yhessä vinkissä joka annettiin mulle... kannattaa lukee kaikki viestit ajatuksellaAlkuperäinen kirjoittaja hansuli:auttakaa ny joku näiden kanssa,oon iha pihalla näistä,anyone?Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:kirjasto
---------
kirja 8
runo 10
kaupunki 9
laina 6
EU
-------
EU 8 (ylös)
EU 13
emu 10
seteli 6
emu 12
amerikka 8
suurin osa noista sanoista löytyy wikistä, yks on sen isä...Alkuperäinen kirjoittaja f:sen takia tää on niin ärsyttävää ollut aina. Tietyt tyypit haluavat vain itse apuja mutta eivät ole valmiita auttamaan aloitelijoitaAlkuperäinen kirjoittaja f:disney ruudusta en ole saanut kuin pinei merenneito. MITÄ ne muuta sanat ovat ???? WD on liian laaja aihe että voisi kaikki sanat kokeilla... help
Alkuperäinen kirjoittaja f:Animaatio,Ariel sanoilla pääsee hyvin jo alkuunAlkuperäinen kirjoittaja f:disney ruudusta en ole saanut kuin pinei merenneito. MITÄ ne muuta sanat ovat ???? WD on liian laaja aihe että voisi kaikki sanat kokeilla... help
Kunta 9: Sanan loppuosa on kunta. Alkuosan keksit sanasta perilliset.Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:kirjasto :
kirja 8
runo 10
kaupunki 9
kunta 9
laina 6
EU :
EU 8 (ylös)
EU 13
emu 10
seteli 6
emu 12
amerikka 8
http://en.wikipedia.org/wiki/Walt_Disney_World_Resort#Theme_parksAlkuperäinen kirjoittaja f:sen takia tää on niin ärsyttävää ollut aina. Tietyt tyypit haluavat vain itse apuja mutta eivät ole valmiita auttamaan aloitelijoitaAlkuperäinen kirjoittaja f:disney ruudusta en ole saanut kuin pinei merenneito. MITÄ ne muuta sanat ovat ???? WD on liian laaja aihe että voisi kaikki sanat kokeilla... help
niin koitin mietelausetta vaa ku ei mene!?! ja aforismi on jo.. että silleen oisko mtn jos neuvottas täällä,niin että ymmärtäs näitä sanoja myöskinAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:esim. tuo runo 10 lukee suoraanki jo yhessä vinkissä joka annettiin mulle... kannattaa lukee kaikki viestit ajatuksellaAlkuperäinen kirjoittaja hansuli:auttakaa ny joku näiden kanssa,oon iha pihalla näistä,anyone?Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:kirjasto
---------
kirja 8
runo 10
kaupunki 9
laina 6
EU
-------
EU 8 (ylös)
EU 13
emu 10
seteli 6
emu 12
amerikka 8
Walt DisneyAlkuperäinen kirjoittaja f:sen takia tää on niin ärsyttävää ollut aina. Tietyt tyypit haluavat vain itse apuja mutta eivät ole valmiita auttamaan aloitelijoitaAlkuperäinen kirjoittaja f:disney ruudusta en ole saanut kuin pinei merenneito. MITÄ ne muuta sanat ovat ???? WD on liian laaja aihe että voisi kaikki sanat kokeilla... help
Katsoin väärin, että kysyt jatkoa jo.... tuo linkki auttaa sinua siis jossain vaiheessa. Vinkkiä on jo tuossa linkissäkin =)Alkuperäinen kirjoittaja sanni:http://en.wikipedia.org/wiki/Walt_Disney_World_Resort#Theme_parksAlkuperäinen kirjoittaja f:sen takia tää on niin ärsyttävää ollut aina. Tietyt tyypit haluavat vain itse apuja mutta eivät ole valmiita auttamaan aloitelijoitaAlkuperäinen kirjoittaja f:disney ruudusta en ole saanut kuin pinei merenneito. MITÄ ne muuta sanat ovat ???? WD on liian laaja aihe että voisi kaikki sanat kokeilla... help
tuosta linkistä pääseet eteenpäin.
Ei näin.Alkuperäinen kirjoittaja näin:Walt DisneyAlkuperäinen kirjoittaja f:sen takia tää on niin ärsyttävää ollut aina. Tietyt tyypit haluavat vain itse apuja mutta eivät ole valmiita auttamaan aloitelijoitaAlkuperäinen kirjoittaja f:disney ruudusta en ole saanut kuin pinei merenneito. MITÄ ne muuta sanat ovat ???? WD on liian laaja aihe että voisi kaikki sanat kokeilla... help
Ötökän elämää
Epcot Center
Tietokoneanimaatio
Maatila
Walt Disney World
Animaatio
Marceline
Pesuaine
Elias Disney
Pieni Merenneito
KeksinkinAlkuperäinen kirjoittaja sanni:Urheilu
auto 9 ylös
urheilu 15 alas
vinkkejä
Jotkut ihmiset menevät aamuisin töihin kirjastoon, toiset valvomaan pysäköintiä Heillä on siis...Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Saaks vähä lisä vinkkii kirjasto 9
ei aukene
Emu 10 sain, mutta emu 12 -huippunopeus EI mene??Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Kunta 9: Sanan loppuosa on kunta. Alkuosan keksit sanasta perilliset.Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:kirjasto :
kirja 8
runo 10
kaupunki 9
kunta 9
laina 6
EU :
EU 8 (ylös)
EU 13
emu 10
seteli 6
emu 12
amerikka 8
Laina 6: Visa on ......kortti
EU 8: Nuo maat ovat EU: jäseniä. Yhdistä tuosta.
Emu: lue EMUsta ja emusta wikistä, ihan suoraan löytyy 10 ja 12. 10 on se, mikä EMU on, 12 puolestaan linnun ominaisuus, joka sanotaan ihan tekstin alkupuolella.
en ole tätä pelannut aikaisemmin ja ylläoleva auttoi "tajuamaan" miten tätä pelataan. Iso kiitos, nyt alkoi lyyti kirjoittamaanAlkuperäinen kirjoittaja rosehip:Ei näin.Alkuperäinen kirjoittaja näin:Walt DisneyAlkuperäinen kirjoittaja f:sen takia tää on niin ärsyttävää ollut aina. Tietyt tyypit haluavat vain itse apuja mutta eivät ole valmiita auttamaan aloitelijoitaAlkuperäinen kirjoittaja f:disney ruudusta en ole saanut kuin pinei merenneito. MITÄ ne muuta sanat ovat ???? WD on liian laaja aihe että voisi kaikki sanat kokeilla... help
Ötökän elämää
Epcot Center
Tietokoneanimaatio
Maatila
Walt Disney World
Animaatio
Marceline
Pesuaine
Elias Disney
Pieni Merenneito
Kiitos kaunis :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Jotkut ihmiset menevät aamuisin töihin kirjastoon, toiset valvomaan pysäköintiä Heillä on siis...Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Saaks vähä lisä vinkkii kirjasto 9
ei aukene
No niiiin!!Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Jotkut ihmiset menevät aamuisin töihin kirjastoon, toiset valvomaan pysäköintiä Heillä on siis...Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Saaks vähä lisä vinkkii kirjasto 9
ei aukene