hansuli
kirjasto 9
kirja 8
runo 8
runo 10
kaupunki 10
kunta 9
laina 7
laina 13
laina 6
sakko 12
onko näihin vihjeitä tänne oo saanu kun pari hassua sanaa
Alkuperäinen kirjoittaja rosehip:Saapi auttaa:
Urheilu
Kilpailu 4+5
Selkärangaton
Sairaala 6
Lääkärin ja sen nikamanniksauttajan yhdistävä 11 oisko vast......o
Murkku 6
Kiero 9
Kirjasto
Kirja 8
Runo 10
Kirjastosta lähtevä 9
Pietari 9
EU
Seteli 6
EU:Sta vasemmalle lähtevä 13
Kahvi 6
Laina pitää maksaa takaisin -> tuosta yhdyssana.Alkuperäinen kirjoittaja tsirp:kirjasto laina 13
kirjasto 9
sakko 13
tili 5
kiits... onhan mul.. se on eräs elin tärkeä insuliinintuotannon kannaltaAlkuperäinen kirjoittaja tsirp:neiti onko sulla elin 5 pllisAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mut noloa myöntää mul puuttuu se ruotsi 5 joka yhdistyy esim tyttöön :ashamed:
Ei oo säkenöinyt, joku muu on taustoilta kiilannut kärkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Yhteys Ruotsiin on kyllä aika hatara. Siihen tulee ei rouva vaan...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mut noloa myöntää mul puuttuu se ruotsi 5 joka yhdistyy esim tyttöön :ashamed:
Newman taisi keksiä sen runo 10 tai jotain muuta, kun joku meni ohi?
voi kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Tsirp: ei maksa, ei perna, mutta jokin sisäelin vielä.
kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:kiits... onhan mul.. se on eräs elin tärkeä insuliinintuotannon kannaltaAlkuperäinen kirjoittaja tsirp:neiti onko sulla elin 5 pllisAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mut noloa myöntää mul puuttuu se ruotsi 5 joka yhdistyy esim tyttöön :ashamed:
Mietelauseelle hienompi sana.Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Mikä tuo runo 8 on? Sanottiin että sitä on vinkattu jo aiemmin mutta ei aukene ei.
10 puuttuu kans, tosin sitä seuraava sitten onkin.
Että näin.Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Kuka sitten on ykkösenä? Jakakoon tietonsa meille....
Tympii, kun en keksi tuota runo 10. Varmasti tiedän sen sanan, vaan en saa sitä päähän. Tuntuu, että jonkun muistoksi kirjoitetulle runolle on jokin sana.
siis mä oon vaan tyhmä ei siis leikka ykskään rahat lainanlyhennys en käy kirjastossa myöhästymismaksu vai mikä erääntynytAlkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Laina pitää maksaa takaisin -> tuosta yhdyssana.Alkuperäinen kirjoittaja tsirp:kirjasto laina 13
kirjasto 9
sakko 13
tili 5
Kirjasto 9 puuttuu multakin.
Sakko 13 -> mistä asiasta siellä kirjastossa ne sakot tulee.
Tili 5 -> mitä sieltä tililtä lähtee.
Saga: onko sulla kirjasto 9?Alkuperäinen kirjoittaja saga:Multa puuttuisi tuo peukalo 13?
piet ja kaupunk väliltä 9?
kirja alas 8?
Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:Urheilu :
kilpailu 4+5
Selkärangaton :
lääkäri 8
lääkäri 10 diagnoosi
lääkäri 9 praktiikka
hyönteinen 10 mehiläinen
muurahainen 6
kiero 9
kirjasto 9
kirja 8
runo 8
runo 10
kaupunki 9
kunta 9
laina 7
laina 13
laina 6
sakko 12
ruotsi
nainen 4 oliko äiti vai akka
EU :
EU 8 (ylös)
EU 13
dollari 12
emu 10
seteli 6
emu 12
amerikka 8
nää tarvis vinkkiä,please?
Hopeadollari. Auta minua sen kahvi 6 kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Takasii tultu, mut toi dollari 12 (metalli+dollari ) ei auennu :ashamed:
enkä miä ainakaa oo käressä, kuudentena
Ja nää siis viel puuttuupi
Urheilu:
kilpailu 4+5
Selkärangaton:
muurahainen 6
Kirjasto:
oikeelle ylös 9
kirja 8
runo 10
pietari 9
EU:
oikee 13
dollari 12
seteli 6
kilpa kilpa-autoAlkuperäinen kirjoittaja saga:ja kilpailu 5 ja siitä alas se auto 10? Kaikilla taitaa nämä olla, mutta mun aivot ei vaan tajua
saludoAlkuperäinen kirjoittaja sanni:Hopeadollari. Auta minua sen kahvi 6 kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Takasii tultu, mut toi dollari 12 (metalli+dollari ) ei auennu :ashamed:
enkä miä ainakaa oo käressä, kuudentena
Ja nää siis viel puuttuupi
Urheilu:
kilpailu 4+5
Selkärangaton:
muurahainen 6
Kirjasto:
oikeelle ylös 9
kirja 8
runo 10
pietari 9
EU:
oikee 13
dollari 12
seteli 6
Siis yhdyssana sanoista takaisin ja maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja tsirp:siis mä oon vaan tyhmä ei siis leikka ykskään rahat lainanlyhennys en käy kirjastossa myöhästymismaksu vai mikä erääntynytAlkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Laina pitää maksaa takaisin -> tuosta yhdyssana.Alkuperäinen kirjoittaja tsirp:kirjasto laina 13
kirjasto 9
sakko 13
tili 5
Kirjasto 9 puuttuu multakin.
Sakko 13 -> mistä asiasta siellä kirjastossa ne sakot tulee.
Tili 5 -> mitä sieltä tililtä lähtee.
saapa nähdä kehtaanko laittaa kimmolle laatimaani relaatiota ei tartte paljon wikiä eikä gooklee kun oon näin tyhmä etten näitä ymmärrä
kilpailu sanan alkuosa ja siitä autoAlkuperäinen kirjoittaja saga:ja kilpailu 5 ja siitä alas se auto 10? Kaikilla taitaa nämä olla, mutta mun aivot ei vaan tajua