Relaatio 13 on täällä!

Bambi
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Alkuperäinen kirjoittaja Mira:
Vinkkejä moottoriruutuun?
Puuttuu moottori 14, 15 ja 10
Mulla ei oo moottori 10? 15 (tuo väliviivallinen) puuttuu multakin, mutta 14 on pääsana ja sen perään sellainen missä on puita ja nurmikkoa.

Kertoisitko mulle moottori 4 ylös?
Mitäs moottorista haetaan kun oikein päristellään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Alkuperäinen kirjoittaja Mira:
Vinkkejä moottoriruutuun?
Puuttuu moottori 14, 15 ja 10
Mulla ei oo moottori 10? 15 (tuo väliviivallinen) puuttuu multakin, mutta 14 on pääsana ja sen perään sellainen missä on puita ja nurmikkoa.

Kertoisitko mulle moottori 4 ylös?
Mitäs moottorista haetaan kun oikein päristellään?
Jes, kiitos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Auttakaas mua saamaan eka ruutu täyteen, eli LOMA-ruudusta puuttuu vielä Kangasala 12, Kirous 6+5 ja 3+7, joka linkittyy charlesiin.
No nää vielä :)
Eli Kan12 - järvi siellä
Kir 6+5 kirja ja elokuva, leffa on vuodelta 1927
3+7 - LA

Mulla puuttuu lomasta vas. ylänurkka 7 (Ama - Man) ja siitä LA:stä avautuva 6. Kerrotko jos keksit niin pääsen hyvillä mielin lomailemaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Auttakaas mua saamaan eka ruutu täyteen, eli LOMA-ruudusta puuttuu vielä Kangasala 12, Kirous 6+5 ja 3+7, joka linkittyy charlesiin.
No nää vielä :)
Eli Kan12 - järvi siellä
Kir 6+5 kirja ja elokuva, leffa on vuodelta 1927
3+7 - LA

Mulla puuttuu lomasta vas. ylänurkka 7 (Ama - Man) ja siitä LA:stä avautuva 6. Kerrotko jos keksit niin pääsen hyvillä mielin lomailemaan :D
Ton järven jo hoksasinkin (miten oonkaan niin pässi, meil on mummon mökki siellä, ko järven rannalla vieläpä ) mut kiitti noista muista :D

 
sini
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Auttakaas mua saamaan eka ruutu täyteen, eli LOMA-ruudusta puuttuu vielä Kangasala 12, Kirous 6+5 ja 3+7, joka linkittyy charlesiin.
No nää vielä :)
Eli Kan12 - järvi siellä
Kir 6+5 kirja ja elokuva, leffa on vuodelta 1927
3+7 - LA

Mulla puuttuu lomasta vas. ylänurkka 7 (Ama - Man) ja siitä LA:stä avautuva 6. Kerrotko jos keksit niin pääsen hyvillä mielin lomailemaan :D
Mikä Charles ja missä
 
Liisukka
Onko jollain Charles-ruudussa nymfomaanista 9 ja siitä 13? (Tuo 13 yhdistyy sitten perhoseen ja toukkaan Hesperia-ruudussa.) Oon sovitellut sinne kaikenlaista neitoperhosta sun muuta, vaan ei nyt taas keksi, mistä on kyse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Auttakaas mua saamaan eka ruutu täyteen, eli LOMA-ruudusta puuttuu vielä Kangasala 12, Kirous 6+5 ja 3+7, joka linkittyy charlesiin.
No nää vielä :)
Eli Kan12 - järvi siellä
Kir 6+5 kirja ja elokuva, leffa on vuodelta 1927
3+7 - LA

Mulla puuttuu lomasta vas. ylänurkka 7 (Ama - Man) ja siitä LA:stä avautuva 6. Kerrotko jos keksit niin pääsen hyvillä mielin lomailemaan :D
Mikä Charles ja missä
Löydät tän, kun laitat googleen LA:n ja sen, mihin tää 6-kirjaiminen liittyy toisessa ruudussa

:wave:

*muoks* Ja tuo ylänurkan 7 on yks Ama:n metsässä kasvava...
 
Liisukka
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Mikäs se auringosta lähtevä 7 + 7 on, vihjeitä? Wikiä olen selaillut, mutta ei vaan hyppää silmille.
naked sun suomeksi

mihin tulee nymfomaani
charles lindbergh- ruutuun tulee.
mutta mihin siinä ????
Jos sulla on Hesperiasta 5 vasemmalle, niin siitä jatkuu tuonne Charles-ruutuun nymfomaani.
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Onko jollain Charles-ruudussa nymfomaanista 9 ja siitä 13? (Tuo 13 yhdistyy sitten perhoseen ja toukkaan Hesperia-ruudussa.) Oon sovitellut sinne kaikenlaista neitoperhosta sun muuta, vaan ei nyt taas keksi, mistä on kyse.
9 on elikko, ja verkkokauppa, jossa myydään tarvikkeita nymfomaanille, jotta elämä olisi hauskempaa

13 on melko tavallinen perhonen, ei onneksi hapan-13.
 
sini
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Mikäs se auringosta lähtevä 7 + 7 on, vihjeitä? Wikiä olen selaillut, mutta ei vaan hyppää silmille.
naked sun suomeksi

mihin tulee nymfomaani
charles lindbergh- ruutuun tulee.
mutta mihin siinä ????
Jos sulla on Hesperiasta 5 vasemmalle, niin siitä jatkuu tuonne Charles-ruutuun nymfomaani.
no niinpä tietenkin, en ollut pitkään aikaan katsonut hesperia ruutuun

yes nyt olen sijalla 40

 

Yhteistyössä