Relaatio 13 on täällä!

Nonnih, sainpas teijän sepostukset luettua ja muutaman vinkinki sieltä napsin. :)

9 16 15
16 9 21
9 1 15
Pelin läpäisy:
262 / 425 (61.6%)

Oma tilanne näyttää tällä hetkellä tuolta, vinkkejä en ehkä vielä kaipaa muuta kuin tuohon loma-ruutuun:
mikä yhdistää teräksen ja laivan?
Sen kanssa puurtanu kauanki ja pelottaa että vastaus on yliyksinkertainen. :D
 
Meemu
Hei kaikki!! Täällä kovasti yritän ratkoa, mutta en millään saa noita ylempiä ruudukoita auki. Joten olisiko joku niin kiltti ja kertoisi tai edes vinkkaisi, mitä tulee tuohon Jalkapallo ruudun 5, joka avaisi tuon ylemmän ruudun??? Nyt ei järki enää toimi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Nonnih, sainpas teijän sepostukset luettua ja muutaman vinkinki sieltä napsin. :)

9 16 15
16 9 21
9 1 15
Pelin läpäisy:
262 / 425 (61.6%)

Oma tilanne näyttää tällä hetkellä tuolta, vinkkejä en ehkä vielä kaipaa muuta kuin tuohon loma-ruutuun:
mikä yhdistää teräksen ja laivan?
Sen kanssa puurtanu kauanki ja pelottaa että vastaus on yliyksinkertainen. :D
No, onhan se aika helppo... Missä teräksestä kasataan laivoja? :D



Meikäläisen tilanne:

5 11 10
9 1 13
6 ok 9

Pelin läpäisy:
338 / 425 (79.5%)

Vihjeet: 2 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
10 / 240
 
Bambi
Alkuperäinen kirjoittaja Meemu:
Hei kaikki!! Täällä kovasti yritän ratkoa, mutta en millään saa noita ylempiä ruudukoita auki. Joten olisiko joku niin kiltti ja kertoisi tai edes vinkkaisi, mitä tulee tuohon Jalkapallo ruudun 5, joka avaisi tuon ylemmän ruudun??? Nyt ei järki enää toimi :D
Katso wikistä jalkapallon täsmennyssivua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meemu:
Hei kaikki!! Täällä kovasti yritän ratkoa, mutta en millään saa noita ylempiä ruudukoita auki. Joten olisiko joku niin kiltti ja kertoisi tai edes vinkkaisi, mitä tulee tuohon Jalkapallo ruudun 5, joka avaisi tuon ylemmän ruudun??? Nyt ei järki enää toimi :D
Vinkkaan samoin kun mulle aiemmin, eli mieti ei-elollisia juttuja, joilta löytyy jalat

:wave:

:ashamed: Tää ei ollukaan se, mitä hait, mutta pääset kyllä tätäkin kautta eteen päin :)
 
repe
Pelin läpäisy:
148 / 425 (34.8%)

Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
53 / 241

Nyt on jumi päällä ja vasta toi anatomian keltainen laatikko löydetty. Sliippareita en oo edes aloittanut, ei yhtään inspistä siihen, kun ihan tuntematon aihe, yhtään sanaa ei tuu mieleen ilman wikiä:(
 
Bambi
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:
Mä etsin kuumeisesti keltaisia laatikoita! Anatomian ja timantin löysin - missä muut?
Mä en ole löytänyt timantistakaan vielä ja oon ihan solmussa :(
Dimangista alavasemmalle. Ja jumi on nyt täälläkin sitä luokkaa että vois laittaa sapuskaa välillä.
 
Bambi
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:
Mä etsin kuumeisesti keltaisia laatikoita! Anatomian ja timantin löysin - missä muut?
C. Lindberghin yläoikealla on yksi, vielä kun keksis mitä siihen pitää kirjottaa. :D
Ohh, kiitos muru! Nyt pitäisi enää päästä sinne. Kun puuttuu meret ja Zeuksesta 5..?
 
Liisukka
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Mjaa, voiskohan noihin timantista alavasemmalle lähteviin 6 ja 4 saada jonkinlaista vinkkiä? Aivot raksuttaa Ikea-reissun jäljiltä ihan tyhjinä.
Missä niitä timantteja yleensä on? Taas pitää vain ajatella niin yksinkertaisesti kun mahdollista.
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Mulla on jäänyt Hesperia-ruudusta puuttumaan suoraan pääsanasta 10 sekä siitä alanurkkaan tulevasta hyönteisestä 3+2+5. Näihin vinkkiä kellään..?
hesperia-niminen kaupunki on 10:n valtiossa

3+2+5 ei ole näkyvissä, ilmeisesti tuo hyönteinen 7 pitäisi keksiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Mjaa, voiskohan noihin timantista alavasemmalle lähteviin 6 ja 4 saada jonkinlaista vinkkiä? Aivot raksuttaa Ikea-reissun jäljiltä ihan tyhjinä.
Missä niitä timantteja yleensä on? Taas pitää vain ajatella niin yksinkertaisesti kun mahdollista.
Todellakin. :D Rupesin heti ajattelemaan jotain luonnonilmestymiä, kiitän!
 
Liisukka
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Mulla on jäänyt Hesperia-ruudusta puuttumaan suoraan pääsanasta 10 sekä siitä alanurkkaan tulevasta hyönteisestä 3+2+5. Näihin vinkkiä kellään..?
hesperia-niminen kaupunki on 10:n valtiossa

3+2+5 ei ole näkyvissä, ilmeisesti tuo hyönteinen 7 pitäisi keksiä?
Kiitän! Piti mennä enkkuwikiin, että löysin tuon paikan.

Hyönteinen 7 on usein etelänmatkatuliainen, mutta ei siis mikään erityisen eksoottinen ötökkä kuitenkaan.
 

Yhteistyössä