pakko lähtee töihin
Pelin läpäisy:
348 / 425 (81.8%)
Vihjeet: 2 / 4
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
2 / 214
Pelin läpäisy:
348 / 425 (81.8%)
Vihjeet: 2 / 4
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
2 / 214
Ei oo, merestä puuttuu paaljon!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:olisko pontso sul se meri 6 (vasen ylä)?
mie iskin auringon wikiin ja etsi mut nyt on oikeesti lähettäväAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Ei oo, merestä puuttuu paaljon!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:olisko pontso sul se meri 6 (vasen ylä)?
Sademetsän sainkii jo melkei heti kysyttyäni
miul puuttuu auringosta 7+7 ja senkun keksin (en tiä mistä ) niin pääskii paaljon pitkälle!
Hesperiassa tuskailen
*lisää kaffia*
Joo nii löysin sen arskanAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mie iskin auringon wikiin ja etsi mut nyt on oikeesti lähettäväAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Ei oo, merestä puuttuu paaljon!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:olisko pontso sul se meri 6 (vasen ylä)?
Sademetsän sainkii jo melkei heti kysyttyäni
miul puuttuu auringosta 7+7 ja senkun keksin (en tiä mistä ) niin pääskii paaljon pitkälle!
Hesperiassa tuskailen
*lisää kaffia*
p.s 2 merestä lähtevää on meren eläviä.. toisen olen tottunu kyl kirjottamaan kaksoisvokaalilla (löyty vahingos ku tota zeusta täyttelin), onko sul muuten zeus 6
Tää on liian simppeliAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:eikä mulle, mä oon googlannu ja wikittäny ja kiroillu :saint: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:En tajuu miten tää ei aukee mulle.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:6+11 oli se lajiliitto
No niin olikin, piti näköjään yrittää ajatella vaikeimman kautta taas.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Tää on liian simppeliAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:eikä mulle, mä oon googlannu ja wikittäny ja kiroillu :saint: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:En tajuu miten tää ei aukee mulle.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:6+11 oli se lajiliitto
Meidän maan pyöreän pelivälineen liitto
Se on se jaron perustanut yritys.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Mulle sais vaihdossa heittää sen Jarosta lähtevän 10+8 kun en saa oivallusta, vaikka luulen tietäväni mistä puhutaan (liittyyhän tää siihen psaarelaiseen tehtaaseen ja sen raaka-aineeseen? :snotty: )
Mä ainakin pääsi hesperian hyönteisen kauttaAlkuperäinen kirjoittaja d:auttakaa
samaan syyllistyin minä, vaikeimman kauttaAlkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:No niin olikin, piti näköjään yrittää ajatella vaikeimman kautta taas.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Tää on liian simppeliAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:eikä mulle, mä oon googlannu ja wikittäny ja kiroillu :saint: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:En tajuu miten tää ei aukee mulle.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:6+11 oli se lajiliitto
Meidän maan pyöreän pelivälineen liitto
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Mä ainakin pääsi hesperian hyönteisen kauttaAlkuperäinen kirjoittaja d:auttakaa
Tunnettu brittiläinen kirjailija on niiden taustalla, molemmissa näytelmissä mainitaan nuo vuodenoajat.Alkuperäinen kirjoittaja f:kesästä ja talvesta ?
Tää varmaan liittyy siihen ruokaan, mikä tulee siihen alle, en oo viel keksiny. Mut se ruoka löyty Sveitsin wikistäAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Lomassa viel
talvi alas 10
ruoasta oikeelle kaikki (onkoha liia aikasta viel aatella ruokaa )
Kiitos tästä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Tää varmaan liittyy siihen ruokaan, mikä tulee siihen alle, en oo viel keksiny. Mut se ruoka löyty Sveitsin wikistäAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Lomassa viel
talvi alas 10
ruoasta oikeelle kaikki (onkoha liia aikasta viel aatella ruokaa )
Ja se 5 kirjaiminen on ihan peruselintarvike. Sit tosta Sveitsin jutusta saat alas 6 ja niistä yhdessä sit 11. Olikohan tarpeeks sekava sepustus?
No tää on jo mainittu aiemmin, kun kerroin mitä kautta pääsin sinne sliipparit- ruutuun.Alkuperäinen kirjoittaja s:jotta pääsen sleepparit ruutuun tai sit joku muu reitti kyseiseen ruutuun
no voi jösses!! Joo ei pitäis aatella ain vaikeimman kauttaAlkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Talvi alas 10 -> millaista ruokaa syödään talvella? (Ja tätä ei saa taas ajatella liian vaikeasti!)
Joku oli keksinyt merestä ylös 6; saisiko siihen tarkempaa vinkkiä..? Jotain merenelävälistoja löysin, mutta melkoinen kahlaaminen.... Mulla on merestä 3, jos joku sitä kaipaa. Se on myös merenelävä.
Mut kun puuttuu se perhonen 10Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:No tää on jo mainittu aiemmin, kun kerroin mitä kautta pääsin sinne sliipparit- ruutuun.Alkuperäinen kirjoittaja s:jotta pääsen sleepparit ruutuun tai sit joku muu reitti kyseiseen ruutuun
Niin ja mainitsin sen vastauksen jo tuosso aiemmin, "mä pääsin ainakin hesperian hyönteisen kautta".Alkuperäinen kirjoittaja f:Mut kun puuttuu se perhonen 10Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:No tää on jo mainittu aiemmin, kun kerroin mitä kautta pääsin sinne sliipparit- ruutuun.Alkuperäinen kirjoittaja s:jotta pääsen sleepparit ruutuun tai sit joku muu reitti kyseiseen ruutuun