Relaatio 13 on täällä!

okapi
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Alkuperäinen kirjoittaja okapi:
Miulta puuttuis loma-ruudusta vielä se amazonin ja manauksen välinen?
Sademetsän puu.

Oon ite jumissa tuolla anatomia-ruudussa: 5, 7 ja 10 ylöspäin?
Kiitän.

Anatomiassa 5 ja 7 ovat molemmat elimiä, toinen liittyy verenkiertoon ja toinen hengitykseen:)
 
Liisukka
Kiitän elimistä :) Nyt ei taas mikään enää sytytä, joten jätän tähän; 355 / 425 (83.5%).

Ehdin palata asiaan varmaan vasta huomenna illalla, joten hyviä ratkontahetkiä kaikille!
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Saiskos vinkkejä, loma ruudussa talvi 10 ja 8+6, hesperia 13, 5 ja 8+5?
Eikö kellään ole näihin mitään vinkkejä?
tuo hesperia 8+5 jo vinkattiin, löytyy wikistä, perhoslajin latinalainen nimi. laita suomenkielisen wikin hakulaatikkoon hesperia ja paina Etsi, ei Siirry

13 ja 5 löytyvät helsingin kartalta
 
ST
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Saiskos vinkkejä, loma ruudussa talvi 10 ja 8+6, hesperia 13, 5 ja 8+5?
Eikö kellään ole näihin mitään vinkkejä?
tuo hesperia 8+5 jo vinkattiin, löytyy wikistä, perhoslajin latinalainen nimi. laita suomenkielisen wikin hakulaatikkoon hesperia ja paina Etsi, ei Siirry

13 ja 5 löytyvät helsingin kartalta
Kiitos! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Loma ruutuun talvesta 8+6, 10, kesä 7+3, säätiö (ei auennut mulle aiemmat vihjeet), LA 6?
sul ilmeisesti siis on se kesä 7? laita se wikin etsi-toimintoon niin sieltä löytyy se 7+3 (okei se on siinä eri nimellä alkaa j:llä, mut ku sitä klikkaat saat sen oikeen) siitä sulle aukee melkein kaikki loputki
 
ST
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Loma ruutuun talvesta 8+6, 10, kesä 7+3, säätiö (ei auennut mulle aiemmat vihjeet), LA 6?
sul ilmeisesti siis on se kesä 7? laita se wikin etsi-toimintoon niin sieltä löytyy se 7+3 (okei se on siinä eri nimellä alkaa j:llä, mut ku sitä klikkaat saat sen oikeen) siitä sulle aukee melkein kaikki loputki
Kesä 7? Ei ole tuollaista näkyvissä, 7+3 jälkeen tuleva 6 puuttuu myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Loma ruutuun talvesta 8+6, 10, kesä 7+3, säätiö (ei auennut mulle aiemmat vihjeet), LA 6?
sul ilmeisesti siis on se kesä 7? laita se wikin etsi-toimintoon niin sieltä löytyy se 7+3 (okei se on siinä eri nimellä alkaa j:llä, mut ku sitä klikkaat saat sen oikeen) siitä sulle aukee melkein kaikki loputki
Kesä 7? Ei ole tuollaista näkyvissä, 7+3 jälkeen tuleva 6 puuttuu myös.
7 + 3:n jälkeinen 6 on sen näytelmän alku perusmuodossa.
 

Yhteistyössä