V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kakkosrivin pääsanapuutteet:
2.2: 10 ylös rajalle, 7-4 vasemmalle, 7-7 hipsuissa alas / mihin vainajat, anth hea / viik hirv
2.4 ihan liikaa, että viitsisin kaikkia kysyä, mutta esim. 11, 13 ja 11 vasemmasta yläkulmasta ja 2 alas
2.5: 7 vasemmalle, 8 alas, 15 oikealle alas, 13 vasemmalle alas
Ei taida olla kenelläkään, vieläVoisiko saada vihjettä 1.1. Kal-7 + 5?
1.5
vasen yläkulma dys 3
vasen yläkulma teo 6
pääsanansta oikealle 14 ja 10,9 ja 10,11
nuo kaikki löytyy wikipediasta, mikä on sarjan ”teema” ja mistä kahdesta seikasta se johtuu.
Siis siitä 1.5 ruudun oikeasta laidastaKiitos. jäi puuttumaan siitä kohdasta vielä Hed-Om 14
voisitko antaa lisä vihjettä noihin 10,9 ja 14 kun mikään mitä kokeilen ei soviSiis siitä 1.5 ruudun oikeasta laidasta
tämä selvis1.2
vasen yläkulma 9 jeso saisko tähä paksua rautalankaa
tämä selvis
1.5voisitko antaa lisä vihjettä noihin 10,9 ja 14 kun mikään mitä kokeilen ei sovi
Wikissä sanotaan "Ympäristön saastumisen vuoksi ihmisten hedelmällisyys ja syntyvyys ovat romahtaneet."voisitko antaa lisä vihjettä noihin 10,9 ja 14 kun mikään mitä kokeilen ei sovi
Iso niiausWikissä sanotaan "Ympäristön saastumisen vuoksi ihmisten hedelmällisyys ja syntyvyys ovat romahtaneet."
14 on se kun ei pysty samaan lapsia eli ei ole hedelmällinen
Ymp saat
Rom synt
En tiä. multa puuttuu molemmat kolmoset ja 61.5
mistä löytyy nuo vasemman kulman 3 ja 6 ?
seeEn tiä. multa puuttuu molemmat kolmoset ja 6
Sijalla 1. Ja tällä hetkellä ainoa puuttuva jo useamman päivän.236 sanaa puuttuu tällä hetkellä. Ja olen itse kyllä vinkannut täällä yhden, joka mulla oli. Vielä niin jäljessä muita että ihan kauheesti en oo voinu muita auttaa kun ei ole noita kysyttäviä.
Mutta selvästi tuo Kal 7+5 puuttuu kaikilta, moni on sanonutkin että vinkkaisi kyllä jos olisi sen keksinyt. Turhaa kai sitä samaa on joka toisessa viestissä kysyä kun ei sitä kenelläkään ole.
Ellet sitten itse ole sijalla 2 ja se on sun ainoa puuttuva? Ja siinä tapauksessa olisi kiva, että kuka ikinä sen onkin keksinyt voisi vinkata muillekin.