V
vierailija
Vieras
2.5
pääsanasta vasemmalle 7, 10 Kehlsteinhaus , 13 alas 8
oikealle 15 ja jatkot 5,5 ja 10,7 Väinö Linna
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
2.5
pääsanasta vasemmalle 7, 10 Kehlsteinhaus , 13 alas 8
oikealle 15 ja jatkot 5,5 ja 10,7 Väinö Linna
4.5
vasemmasta alakulmasta 6,4 hahmo sarjassa ja mihin se kuului. Oli Danyn joukoissa, väri + worm jatko 11 , vieressä 9 vars jou tyrion tappoi tywinin, joka oi tämän mikä, se genetiiviin plus tapon synonyymi
Mulla ei ole auki siellä mikään He. Voisitko vinkata pääsanasa 2-6-2-5 ja Hels 5 --- 12 NY? Jos niistä siihen pääsis niin katonOnko kenelläkään 5.3 ruudussa vasemmalla ylhäällä he 10? Ja siitä vähän alaspäin kau 7?
Se pitkä rimpsu on sen pääsanan sarjan tunnusmusiikki. Ja NY 12 on sinne sijoittuva tv-sarja, jossa Carrie oli päähenkilö.Mulla ei ole auki siellä mikään He. Voisitko vinkata pääsanasa 2-6-2-5 ja Hels 5 --- 12 NY? Jos niistä siihen pääsis niin katon
Pitäiskö tästä ymmärtää jotain?
No ei kai .
Johan hyppäs tekstistä silmille4.5
vasemmasta alakulmasta 6,4 hahmo sarjassa ja mihin se kuului. Oli Danyn joukoissa, väri + worm
- saisko hiukan rautalankaa, ei vaan löydy, vaikka mitä tekstejä lukee
Toi 6 4:n kirjoitetaan yleensä kaksiosaisen mutta tässä yhteen gray + worm 11 on sit se mihin tää hahmo kuului4.5
vasemmasta alakulmasta 6,4 hahmo sarjassa ja mihin se kuului. Oli Danyn joukoissa, väri + worm
- saisko hiukan rautalankaa, ei vaan löydy, vaikka mitä tekstejä lukee
4.4.
Vasen ala: molemmat mys 8 Missä harrastuksessa näitä on ja mikä tämä peli on
Vasen keski: tele 11
Vasen ylä: Au 3+6+3 ja 8+1+5+9
4.4 saisinko apuja vasemmalla par 5 ja 7 molempien loppuun ...TV
3.4
Vasen yläkulma lent 6 ja 6 len ja lai, sanat tulevat ilmavoimista
tätä ei löydy vaikka mulla on siinä yllä se sarjakin. Onko sarjan hahmoja vai mitä?
Näin vinkin jo aiemmin, mutta pakko kysyä uudestaan, kun ei tyhmä tajua. Siis minkä loppuun laitetaan TV?
4-4 ruudussa siis, paro...
Sarjan nimi loppuu tv. Toisen eteen eräs huumorilehti ja toisessa on esim. Cristal Snow
KiitosSarjan nimi loppuu tv. Toisen eteen eräs huumorilehti ja toisessa on esim. Cristal Snow
tempparit4.5
Vasen yläkulma
Saa 10+6+5
4+6+5
Olisiko näihin vinkkiä