V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitti, tuo vinkki on mennyt ohi, vaikka ketjun kolmesti lukenut läpi...4.4 .
Kon&Par 13-23 Aikaisempi vihje oli "tasa-arvovaltuutettu siinä sarjassa".
Guuglehan antaa eri vastauksia, mut mulle lävähti ihan ekaks tuon tasa-arvovaltuutetun nimi
olisiko apuja 1.4 ruutuun
nuorKir 5/6/10 Tosi kuuluisa tyttökirjasarja miss detective ...
LasKir 10/7 Kirsi Kunnaksen kuuluisin
LasKir 4 Mitäs esim illalla luetaan
TyKir 5/5 Dear L, yläpuolella olevan kirjailijan kirja
Rom 4 Holiday
2.5
Sei 12 oikealle ei ole löytynyt vinkistä huolimatta. Saisiko täsmävinkkiä, mitä wikistä pitäisi huomata?
en myöskään löydä, vaikka olen Seinäjoelta kotoisin....
3.4
Ra yk 6 oikealle ei myöskään löydy ahkerasta googlaamisesta huolimatta. suomessa enenn euroa, mikä se 11 on?
4.2
Yliop 10 ei löydy ei... lounaaseen puuttuu vielä, ei aukene. Li 7 *piip*masa koilliseen ei löydy tämäkään, saisiko vihjettä?
Yläriviltä puuttuu yksi sana 1.4 ruudussa Lom-KesLom 12 Lom voi olla rakkautta ilmassa...
Kaikessa muussa voin ykkösrivillä auttaa
olisiko
1.1. rit oikeelle 11 rap-yhtye, alkaa rit
1.2. Viis 6/6 pieni kala, Kuusamosta
1.3. EiLe 5/4 ehkä kuuluisin runo, lauluksikin tehty. Pohjois-Suomeen liittyy
1.4. NuorKir 13 alapuolella olevan kirjailijan kirja, trash can prince
1.5. MartAht 14 työtehtävä ennen presidenttiyttä
1.4. NuorKir 13 alapuolella olevan kirjailijan kirja, trash can prince
Ei ole tuota alapuolella olevaa kirjaa.
[/QUOTE]4.2
Yliop 10 ei löydy ei... lounaaseen puuttuu vielä, ei aukene. Li 7 *piip*masa koilliseen ei löydy tämäkään, saisiko vihjettä? Ei aukene tällä vinkillä- :O
Kakkosrivin loput:
2.1 SotKo 6 ylös Eniten myyty tuote siellä
2.4 OunPav 7-8 alas löytyy nettisivulta, erikoinen näytt... AbNol 11 Löytyy levyltä Simpukka-amppeli ja Kent 13 maahan kaivettu jäteveden käsittelyjärjestelmä ja 10 alas Liittyy silmiin
2.5 Mest 10 oikealle, Liittyy autojen kulkemispaikkoihin Sei 12 oikealle Tämä puuttuu, eikä vinkkejä ole tippunut ja TörKar 9 på svenska
Toi 2.4 OunPav 7-8 alas ei nyt vain löydy vaikka kuinka googlaan. Kun mun google ei löydä edes nillee mitään nettisivuja kuin facebookin...Saiskos apuja?
2.3. Tak ku, ylös 7-9-6 Taksiautoilun maailmaan sijoittuva klassikkoromaani
2.4. oike laita Tav kl 9 live+ed. sanan loppu
Voin auttaa missä kykenen!
Toi 2.4 OunPav 7-8 alas ei nyt vain löydy vaikka kuinka googlaan. Kun mun google ei löydä edes nillee mitään nettisivuja kuin facebookin... Jos näyttämö on veden päällä niiin mikä se silloin on?
KIITOS!Toi 2.4 OunPav 7-8 alas ei nyt vain löydy vaikka kuinka googlaan. Kun mun google ei löydä edes nillee mitään nettisivuja kuin facebookin... Jos näyttämö on veden päällä niiin mikä se silloin on?
4.5
MokPir-RaaPir 9
Tekst 8 ylös (ei siis TeksTait vaan enempi vasemmalle siitä pelkkä Teks) eräs luonnonkuitu, tätä kautta toivottavasti selviää edellinenkin
Pääsanasta 10 alas (vastassa TaidKut, on ollut vinkkiä, mutta en löydä)