Relaatio 1152

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2.5
Sei 12 oikealle ei ole löytynyt vinkistä huolimatta. Saisiko täsmävinkkiä, mitä wikistä pitäisi huomata?

3.4
Ra yk 6 oikealle ei myöskään löydy ahkerasta googlaamisesta huolimatta.

4.2
Yliop 10 lounaaseen puuttuu vielä, ei aukene. Li 7 koilliseen ei löydy tämäkään, saisiko vihjettä?

2.5
Sei 12 oikealle ei ole löytynyt vinkistä huolimatta. Saisiko täsmävinkkiä, mitä wikistä pitäisi huomata?
en myöskään löydä, vaikka olen Seinäjoelta kotoisin....
3.4
Ra yk 6 oikealle ei myöskään löydy ahkerasta googlaamisesta huolimatta. suomessa enenn euroa, mikä se 11 on?

4.2
Yliop 10 ei löydy ei... lounaaseen puuttuu vielä, ei aukene. Li 7 *piip*masa koilliseen ei löydy tämäkään, saisiko vihjettä?

2.5
en myöskään löydä, vaikka olen Seinäjoelta kotoisin....
3.4
Ra yk 6 oikealle ei myöskään löydy ahkerasta googlaamisesta huolimatta. suomessa enenn euroa, mikä se 11 on? Voin vaikka vannoa, että olen tätä kokeillut jo monta kertaa... ;)

4.2
Yliop 10 ei löydy ei... lounaaseen puuttuu vielä, ei aukene. Li 7 *piip*masa koilliseen ei löydy tämäkään, saisiko vihjettä? Ei aukene tällä vinkillä- :O

[/QUOTE]

Kakkosrivin loput:

2.1 SotKo 6 ylös Eniten myyty tuote siellä

2.4 OunPav 7-8 alas löytyy nettisivulta, erikoinen näytt... AbNol 11 Löytyy levyltä Simpukka-amppeli ja Kent 13 maahan kaivettu jäteveden käsittelyjärjestelmä ja 10 alas Liittyy silmiin

2.5 Mest 10 oikealle, Liittyy autojen kulkemispaikkoihin Sei 12 oikealle Tämä puuttuu, eikä vinkkejä ole tippunut ja TörKar 9 på svenska

4.5
MokPir-RaaPir 9
Tekst 8 ylös (ei siis TeksTait vaan enempi vasemmalle siitä pelkkä Teks)
Pääsanasta 10 alas (vastassa TaidKut, on ollut vinkkiä, mutta en löydä)