V
vierailija
Vieras
Englantilainen naislaulaja ja hänen kappaleensa, jonka merkitys on se 9.3-1 oikeassa yläkulmassa eng 5 ja 5 ja siitä 9 rajalle (vastasana toisessa ruudussa on)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Englantilainen naislaulaja ja hänen kappaleensa, jonka merkitys on se 9.3-1 oikeassa yläkulmassa eng 5 ja 5 ja siitä 9 rajalle (vastasana toisessa ruudussa on)
Tämä ei kyllä avaudu. Ja ruutu on siis 1.2, ja sana lähtee sanasta kame…Yksi on kuvaustapa, joka liittyy aterimiin
Mulla puuttuu vielä yli 100 sanaa. Jospa yrittäisin saada 1-1 ruudun valmiiksi.
Dok 11-8 -- 10 Räj
Kunt-Rak 13
Kaup 12 alas
PerKam 8 yleissana kulkuneuvolle
Ehkä näilllä.... >Muita ei ole mullakaan.
En ollut koskaan kuullutkaan moisesta, mutta mä en ole mikään kuvaaja =) Muuttaa valotusta, salaman tehoa. Liittyy siihen aterimeen missä on piikit.Tämä ei kyllä avaudu. Ja ruutu on siis 1.2, ja sana lähtee sanasta kame…
Kurr 5, vaihda eka kirjain aakkosten kolmanteen kirjaimeen.Mulla yläkerta jumittaa kokonaan, koska en pääse eteenpäin vasemmalta keskeltä mihinkään. Kur 5 ylös tai edus 5,9 vasemmalle. Tai ah 4 ylös, tai ora 10 yläoikealle.
Eipä vaan mistään löydy…En ollut koskaan kuullutkaan moisesta, mutta mä en ole mikään kuvaaja =) Muuttaa valotusta, salaman tehoa. Liittyy siihen aterimeen missä on piikit.
tää on siis se 11 kirjainta. Löytyy neliöjuuren wikisivulta omana otsikkonaan.Eipä vaan mistään löydy…
Joo, keksinkin itse kun en ajatellut laitetta vaan asiaa, kiitos vaan vinkkaajilletää on siis se 11 kirjainta. Löytyy neliöjuuren wikisivulta omana otsikkonaan.
no ei, mut noi nyt vaan jostain syystä ärsyttää niin vietävästiEhkäpä tekijä joskus vinkkaa ton, ilmeisesti meillä kellään täälä nyt olevalla ei ole niitä.
Onko ne sun ainoat puuttuvat sanat?
No joo niinpä =) Mä oon yrittänyt siihen kaikkea vahvuuteen liittyvää. Ei auta että vastassa on pyörä, johon ei myöskään sovi mikään.. Tulee mieleen jotain sirkusteemaakin, mutta en saanut sitäkään mitenkään sopimaan.no ei, mut noi nyt vaan jostain syystä ärsyttää niin vietävästi varsinkin toi sanonnan jatke 10 - en voi tajuta millään et mitä siinä ees yritetään hakea hermot menee ja yöunet
No joo niinpä =) Mä oon yrittänyt siihen kaikkea vahvuuteen liittyvää. Ei auta että vastassa on pyörä, johon ei myöskään sovi mikään.. Tulee mieleen jotain sirkusteemaakin, mutta en saanut sitäkään mitenkään sopimaan.
13 on väline, jolla voi pistää, tuo 14 puuttuuRuudussa 3.1 puuttuu ne
Dia - 13 - 14 - Ava
Jokin vinkkikin oli toiseen mutta ei avautunut.
siellä voi pulikoida1.4. oikea kulma, ran - 9?
mulla puuttuu vielä 3.4 ruudusta L G alas 5 2 5 elokuva jossa esiintyy, löytyy ihan wikistä ja siitä 6 5 la-la sekä mus alas 9 kyseisen leffan tarinaan liittyy