V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
»Teille on opetettu: ’Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihamiestäsi.’ Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia.
Jahka tuo Jumalatar vieressä herää niin sitten faki-faki sunnuntainakinOnhan se kiva paneskella perjantai ja lauantai. Vai mitä?
EI oo baarist eikä touhuiltu makkarissa kumpanakaan päivänä. Mut kaikkee hyvääMä en kirjoittanut
klähmäisiä p-lauseita.
Varmasti baarista
irtolihaseuraa
pokanneet smooth
playerit ovat juuri
niissä hommissa tällä
minuutilla.
Tai vakiintunut pari
touhuaa
kotonaan makkarissa.
Sure, bro. Se vaan, että
mä en kuulu
>>> kumpaankaan
kohderyhmään ATM.
x
Enkä minäMä en kirjoittanut
klähmäisiä p-lauseita.
Varmasti baarista
irtolihaseuraa
pokanneet smooth
playerit ovat juuri
niissä hommissa tällä
minuutilla.
Tai vakiintunut pari
touhuaa
kotonaan makkarissa.
Sure, bro. Se vaan, että
mä en kuulu
>>> kumpaankaan
kohderyhmään ATM.
x
![]()
Being a gentleman #tiktok #gentleman #fyp
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtube.com
'Manners
maketh man.'
![]()
& Man is a volunteer agent![]()
Being a gentleman #tiktok #gentleman #fyp
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtube.com
'Manners
maketh man.'
![]()
'Henkihöpötykset ja karmat vihamiehille ei mun'
Jatkoa. Heidän mielestään varmasti omat kokemukseni ja uskoni olisivat jotain saatanan ohjaamia. Minulle ne ovat kuitenkin totuus ja monet kokemukset ovat hyviä.Katsoin aika pitkälle sitä kristittyjen "tempausta" ja huh huh... Kyllä taas oma tausta tulee aika vahvasti vastaan. En minä pysty tuollaiseen uskomaan, vaikka olenkin aika hengellinen tätänykyä.