Relaatio 1130

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän noi ruudun 1.3. ylälaidan val - sanat ole siitä leffasta, eihän? Onhan ne varmasti jotain satunnaisia val- tyyppejä, jolloin kahlattavaksi jää vaan kaikki lajit + kaikki ohjelmat + kaikki kirjat yms? =D

Okei, 1.4- sivuun ei ollut kellään apuja, oisko sitten vaikka 1.2 sivuun?

1.2
vasen reuna sal - 14 jossa väliviiva.
sen päällä asu 7
pääsanasta ylös 6
oikealla kre- 11 - su
päääsanasta suoraan alas 9 ja sen jatko 11 - pa

no ei, mut noi nyt vaan jostain syystä ärsyttää niin vietävästi varsinkin toi sanonnan jatke 10 - en voi tajuta millään et mitä siinä ees yritetään hakea hermot menee ja yöunet
No joo niinpä =) Mä oon yrittänyt siihen kaikkea vahvuuteen liittyvää. Ei auta että vastassa on pyörä, johon ei myöskään sovi mikään.. Tulee mieleen jotain sirkusteemaakin, mutta en saanut sitäkään mitenkään sopimaan.

No joo niinpä =) Mä oon yrittänyt siihen kaikkea vahvuuteen liittyvää. Ei auta että vastassa on pyörä, johon ei myöskään sovi mikään.. Tulee mieleen jotain sirkusteemaakin, mutta en saanut sitäkään mitenkään sopimaan.

Sama - käynyt läpi kaikki kuntosaliin liittyvät, pyöriin liittyvät, voimailuun liittyvä, sit mietin sanontaa et onko se jonkun firman iskulause tms. pyörä tuskin on kuitenkaan polkupyörä, kun tod. näk. se olis sit tossa eikä pelkkä pyörä, eli jotain mis on pyörä.. mietin tosiaan leivontaan liittyvät taikinapyörät sun muut ei - ei sovi mikään. Hiukset vaan harvenee päässä, mut mitään ajatusta ei synny.

se 14 mikä yhdistyy diab... hoitotarvikkeeseen on taas yleissana. Mihin nämä molemmat tarvikkeet liittyy. Oikeasti olisi kaksi erillistä sanaa, tai ensimmäinen sana toisessa muodossa. Alkaa S-kirjaimella.

Okei, vaihteeksi ykkösruutua. Josko jollain ois joku näistä:

1.1.
kaup alas 12
kun- rak välissä 13
dok- räj välissä olevat sanat 11,8 ja 10
ja ihan huikea sanapari siinä alarajalla: niv - ajo 17,16

Luuulen että näistä on ainakin suurin osa jo kysytty, mutta en ole bongannut vastauksia.